فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 101

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ریاضی با مهارت دست ورزی صفحه 30 کتاب درسی تدریس شد .دقت بفرمائید فقط در این صفحه سوال یک با رسم شکل فرآیندی پاسخ را بدست نمی آوریم .
تکلیف: حل تمرین های نوشته شده در دفتر به این صورت می باشد که سوال یک را فقط با رسم شکل دسته های ده تایی و یکی ها و نوشتن جواب کافی می باشد .اما حل سوال دو به صورت فرآیندی می باشد . حتما برای هفته آینده جمع و تفریق فرآیندی را خوب بلد باشید

علوم دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: دانش آموزان عزیزم کاشت جوانه ها را فراموش نکنید برای تاریخ 11 آبان یعنی یکشنبه حتما مقداری جوانه همراه دانش آموزان باشد.

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: ارمغان شماره 6 را کامل کنید .
تکلیف: روز شنبه جعبه کلمات درس 3و4 که شامل هم معنی و مخالف ها می شود پرسیده می شود. به سوالات ریاضی پاسخ دهید و دو املا به صورت ذکر شده برای آخر هفته بنویسید . رنگین کمان زیبایی نقاشی کنید و یک املا را در آن بنویسید . املای دوم را به صورت بازی فقط کلمه نویسی روی سینی نمک یا آرد مرور و تمرین کنید .نیازی نیست چیزی به بنده ارائه دهید . دقت کنید کتاب کارهای فارسی شنبه همراهتان باشد .

مهارت زندگی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: درس چهارم « بدن ما به همه نوع غذا نیازدارد.» تدریس شد. کاربرگ مربوط به آن انجام شد. کتاب وقتی غذا می خورم خوانده شد.
تکلیف: در منزل همه نوع غذا خورده شود .

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با دستورات copy و paste آشنا شدند همچنین نحوه چیدمان متن و نحوه justify کردن متن را یاد گرفتند آنها همچنین با مفهوم پاراگراف آشنا شدند و در نهایت یاد گرفتند چگونه یک پاراگراف را از یک سایتcopy و در محیط word خود paste نمایند .
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا یک پاراگراف در باره سیاره مریخ از اینترنت copy و در سند word خود paste نمایید سپس آن را راست چین و justify (جاستیفای )نمایید. *** رنگ فونت آبی ، سایز فونت 36 *** فونت حتما فارسی باشد *** زیر کلمه مریخ در پاراگراف خود خط بکشید و آن را بولد نمایید با تشکر alinikzad0044@gmail.com

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: جمع و تفریق فرآیندی در دفتر و پای تخته مرور شد .
تکلیف: امروز برای مامان یا بابا معلم شوید روش جمع و تفریق فرآیندی را توضیح دهید سپس جمع و تفریق هایی که در کلاس نوشته اید را با روش فرآیندی خودتان حل کنید . اولیای گرامی دقت بفرمائید: در جمع و تفریق ستونی باید به نوشتن زیر هم یکی ها و ده تایی ها تاکید کنیم. علامت جمع یا تفریق کنار عدد دوم باشه. به جای مساوی، خط می کشیم. حتماًاز دورنگ در نوشتن سوال و جواب استفاده می کنیم .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: فارسی درس چهارم در کلاس بدون دیوار کامل تدریس شد .
تکلیف: با کلمات زیر جمله سازی کنید . اصلاً.واقعاً.معمولاً.حتماً.لطفاً روانخوانی متن درس را خوب انجام دهید یک هویج زیبا در دفتر خود نقاشی کنید و سپس املا از درس 4 بنویسید .

املا دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: در کلاس بدون دیوار املای خلاق با توپ بازی به منظور تقویت دقت و کنترل هیجان و تشخیص کلمات توسط اعضای هر گروه انجام شد .

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: عنوان گزارش: «رقص چوبک ها روی حلقه» موضوع کلاس: کلاس «ریتم و گیم» اهداف آموزشی: تقویت تمرکز، هماهنگی و دقت شنیداری از طریق بازی ریتمیک. ایجاد هماهنگی بین حرکت بدن و موسیقی. تمرین کار گروهی و رعایت نوبت در فعالیت جمعی. پرورش حس ریتم، نظم حرکتی و شمارش موسیقایی. افزایش شادی، انرژی و اعتمادبه‌نفس از طریق حرکت و موسیقی. شرح فعالیت: در ابتدای بازی، به تعداد دانش‌آموزان حلقه‌هایی روی زمین چیده شد و هر کودک درون یکی از حلقه‌ها ایستاد. سپس به هر کودک شماره‌ای مشخص داده شد. با شروع موزیک: کودکان با شماره‌های فرد با چوبک در دست، در حالی‌که با هفت شمارش ریتم می‌زدند و می‌شمردند، به سمت مرکز دایره آمدند و با هفت شمارش دیگر به حلقه‌های خود بازگشتند. در همین زمان، کودکان با شماره‌های زوج در بیرون حلقه‌ها دویدند و به‌صورت ریتمیک در حرکت بودند. سپس نوبت تغییر کرد: کودکان زوج شمارش را انجام داده و با چوبک‌ها ریتم زدند، در حالی‌که کودکان فرد بیرون حلقه می‌دویدند. در پایان بازی، همه‌ی بچه‌ها داخل حلقه‌های خود قرار گرفتند و با ریتم موزیک، حرکت‌های زیر را انجام دادند: یک‌بار پای راست بیرون حلقه یک‌بار پای چپ بیرون حلقه سپس سه پرش هم‌زمان همراه با زدن چوبک‌ها ریتم نهایی این بخش به شکل زیر بود: یک، دو یک، دو یک، دو، سه نتیجه‌گیری: بازی امروز با استقبال زیاد دانش‌آموزان همراه بود. آن‌ها توانستند ریتم را در حرکت و شمارش حفظ کنند و با همکاری گروهی، هماهنگی زیبایی میان صدا، حرکت و عدد ایجاد کنند. فضای کلاس پر از شادی، خلاقیت و نشاط بود و هدف آموزش ریتم از طریق بازی به‌خوبی تحقق یافت.
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

مهارت اجتماعی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: رعایت قوانین در مکان های عمومی تدریس شد. داستان مربوط به آن خوانده شد. نقاشی مربوط به آن کشیده شد.
تکلیف: در مکان های عمومی به دیگران احترام بگذارند و قوانین مربوط به آن را رعایت کنند.

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: با مهارت دست ورزی (با استفاده از دسته های ده تایی و یکی )جمع و تفریق فرآیندی تدریس شد . وارد کتاب درسی شدیم تا صفحه 29 پیش رفتیم همچنین کتاب کار کامل شد .
تکلیف: جمع و تفریق هایی که در دفتر نوشته اید مرتب و بادقت پاسخ دهید .(دقت کنید دسته های ده تایی را باهم ودسته های یکی را باهم در نظر می گیریم ) فرآیندی

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: درس چهارم با استیکرهای خرگوش و هویج تا صفحه 26 تدریس شد و جعبه کلمات در کتاب کار کامل شد صفحه 32و 33 را کامل کردیم .
تکلیف: درس چهار را خوب و بادقت روانخوانی کنید . کلماتی که در درس مشخص کردیم را هرکدام دو بار بنویسید و یک بار جمله سازی کنید .و یک املا بنویسید . فردا برای میان وعده هویج خرد شده همراهتان باشد .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: هدیه ها درس بیستم تدریس شد .
تکلیف: آداب غذا خوردن رعایت سکوت هنگام بودن در ناهارخوری و با دستمال مرطوب قبل از غذا دست ها را پاک کنیم سپس بعداز اتمام غذا با دستمال کاغذی دهان خود را پاک کنیم .

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: درس پنجم داده شد تمرینات در کلاس انجام شد . کلاس همراه با موسیقی و شعر بود .
تکلیف: تمرینات درس چهارم و پنجم برای دانش آموزانی که تکمیل نیست لطفا کامل شود ...

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: با انجام فعالیت دست ورزی دسته های یکی و ده تایی صفحه 27 و 28 تدریس و انجام شد .وارد کتاب کارشدیم صفحات 43 و 44 را کامل کردیم .
تکلیف: کاربگ های ارسالی را کامل کنید .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: تلفیق فارسی و قرآن برای تدریس تنوین انجام شد کتاب قران تا صفحه 30 روخوانی شد .
تکلیف: با کلمات زیر جمله سازی کنید . با سلیقه: با احتیاط: بی انضباط : بی ارزش : بی اشتها: علائم نگارشی مثل نقطه ،ویرگول ،دو نقطه ، علامت سوال را در دفتر خود نقاشی کنید و برای هرکدام یک جمله ی مناسب بنویسید .

املا دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: املا از درس 3 گفته شد .لطفا بعداز بررسی دفاتر فردا همراه دانش آموزان باشد .
تکلیف: برای املا امشب از روی شعر حفظی بنویسید .

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس نیاز و‌خواسته تدریس شد.فعالیت کلاسی انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 30 انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: صفحه 26 کتاب درسی با راهبرد حله مسئله الگوسازی به روش نمودار درختی(شاخه ای)و جدول ارزش مکانی تدریس شد .همچنین و صفحه 42 کتاب کار نمونه سوالات انجام شد .

فارسی دوم

مدرس: دهباشی، آناهیتا
فعالیت: آزمونک فارسی انجام شد .هم معنی مخالف ها مرور شد . کتاب کار درس 3 تکمیل شد . ترکیب کلمات با بی و با مرور شد .
تکلیف: برای املا فردا از درس 3 آماده باشید .

هنر دوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام گل پسرای گلم امروز رنگ امیزی را انجام دادیم و کم کم داریم به مراحل پایانی کار نزدیک میشویم به امید موفقیت برای عزیزای دلم

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی در این جلسه ادامه مباحث شروع بازی آموزش داده شد و میتوان گفت که این مجموعه مباحث به اتمام رسیده است ولی همچنان نیازمند یک جمع بندی نهایی و در نهایت دوره است که به وسیله روز های بازی انجام میشود اما بدیهی است که همچانان بازی کردن در منزل نقش قابل توجهی در آموزش ایفا میکند و بهتر است بازی در منزل بچه ها ترک نشود تا کلاس و روز های بازی برای بچه مفید تر باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: