فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 102

دانشمند کوچک

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ دانشمند کوچک ، جهت افزایش قدرت مشاهده و حل مسئله و افزایش تمرکز همراه با پسر های گلم به آزمایشگاه رفته و باهم آزمایش بادکنک سحر آمیز را با استفاده از سرکه و جوش شیرین انجام دادیم و در پایان پسر های عزیزم به صورت گروهی نتیجه آزمایش را بیان کردند .

مهارت‌های من

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ مهارت های من جهت ایجاد ارتباط با مدرسه و اعضای کادر مدرسه و ایجاد حس راحتی و امنیت بوسیله بازی میکروفن جادویی پسرهای عزیزم خود را معرفی کرده و بوسیله داستان با قوانین کلاس و مدرسه آشنا شدند.

تابستانه

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ تابستانه ،جهت تقویت مهارت های حرکتی سریع ،تقویت تخیل و خلاقیت ،ایجاد تجربه حسی همه جانبه و ارامبخش همراه با پسر های عزیزم به حیاط مدرسه و باهم بازی جذاب و شاد آب بازی را انجام دادیم و در اخر در مورد صرفه جویی در مصرف آب گفتگو کردیم .

پرتال هوش

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی و بازی جهت افزایش دقت و تمرکز ،دست ورزی و بهبود استدلال تصویری و هوش دیداری به وسیله چوب بستنی رنگی و کاربرگ تصویر اسکلت بدن ماهی همراه با پسر های عزیزم ماهی های رنگی درست کردیم و سپس در مورد رنگها و الگوی رنکی باهم صحبت کردیم .

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی حیوانات مورد علاقه خودشان که ممکن بود خیلی عجیب باشد را کشیدند و جلسه آینده با گل سفالگری آن حیوان را درست میکنند. تمام نقاشی سلیقه خود معلم بوده است.
تکلیف: هفته آینده دانش آموزان با گل سفالگری کار میکنند نیازی به تهیه گل سفال نیست فقط در صورت نیاز کاور تهیه شود. ممنون.

با طبیعت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: در اولین روز از حضور پسرهای گلم به حیاط مدرسه رفتیم و با بازی‌های حرکتی و‌شاد و با خواندن سرود سلام با هم آشنا شدیم و از لحظات کنار هم بودن لذت بردیم.

تابستانه

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: لطفا فردا حتما پسرهای عزیزم لباس اضافه داخل کیف همراه خود به مدرسه بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: