1403/05/10
علوم دوم
مدرس:
مین باشی، مریم
فعالیت:
آشنایی با آهن ربا
1_ماهی گیری با اهن ربا ،حل ماز فضا نورد
2_پخش کلیپ دو قطب آهن ربا و آشنایی با اشکال مختلف آن
تکلیف:
پسر هنرمندم
داخل دفتر تابستانه یکی از اشکال آهن ربا را نقاشی کن و دو طرف آن را با رنگ قرمز و آبی رنگ آمیزی کن
هنر دوم
مدرس:
ایروانی، سارا
فعالیت:
در این جلسه که آخرین جلسه از کلاس های تابستانی بود، دانش آموزان نقاشی های روی فویل را با گواش و قلمو تکمیل کردند.
تکلیف:
به امید موفقیت دانش آموزان در سال تحصیلی
چوب جادویی
مدرس:
مین باشی، مریم
فعالیت:
هفته جهانی محیط زیست
ساخت مداد جادویی
گفت و گو درباره محیط زیست و صرفه جویی در کاغذو مداد
پخش مداد کاشتنی
1403/05/09
1403/05/08
فارسی دوم
مدرس:
مین باشی، مریم
فعالیت:
اهمیت خانواده همراه با عروسک بند انگشتی
و ایفا ی نقش
دانش آموزان با تغییر لحن نقش می پذیرند و جمله سازی می کنند
در پایان نقاشی از انگشت های دست و اجرای نقاشی خانواده
پرتال هوش
مدرس:
مین باشی، مریم
فعالیت:
تفاوت ها و شباهت ها
آشنایی با مفهوم آنها از طریق ارائه در پرژکتور
در پایان بازی حافظه ی برتر
تصاویر را به خاطر بسپارید و بعد از 30 ثانیه هر چه بیاد دارید بنویسید
1403/05/03
علوم دوم
مدرس:
مین باشی، مریم
فعالیت:
آشنایی با حرکت های زمین به دور خودش و خورشید
پخش کلیپ آموزشی ،ایفای نقش
با هدف ایجاد انگیزه و تثبیت یادگیری
تکلیف:
پسران خوبم شعر شب و روز که در دفترشان نوشته اند را حفظ کنند.
هنر دوم
مدرس:
ایروانی، سارا
فعالیت:
این جلسه دانش آموزان کار هفته قبل را که رنگ آمیزی با گواش روی نقاشی هایی که ابتدا روی کارتن و با فویل به صورت برجسته کرده بودند را تکمیل کردند.
تکلیف:
لطفا برای جلسه آینده دانش یک عدد قلمو همراه خود بیاورند.
ممنونم
چوب جادویی
مدرس:
مین باشی، مریم
فعالیت:
ساخت قاب عکس خلاقانه
اهداف:پرورش خلاقیت ،سرگرمی و تقویت عضلات دست
تکلیف:
به دلخواه دانش آموزان عزیز عکس یا تصویر مورد علاقه شان روی قاب عکس چسبانده شود
1403/05/01
ریاضی دوم
مدرس:
مین باشی، مریم
فعالیت:
مرور جمع و تفریق:
آشنایی با علامت ها ،کاربرد و حل نمونه سوال در جهت تثبیت یادگیری
حل کاربرگ گروهی و پیدا کردن جمع اعدادی که حاصلشان 10 می شود.
فارسی دوم
مدرس:
مین باشی، مریم
فعالیت:
املای خلاقانه با بازی
دانش آموزان کلمات مندرج روی لیوان را با کمک میانجی ها ترکیب می کنند و عبارت می سازند . این بازی مانند برج هیجان به ایجاد انگیزه و رقابت کمک میکند.
دانش آموزان در آخر کلماتی که ساختند را در دفتر می نویسند.