فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 105

علوم دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: آشنایی با آهن ربا 1_ماهی گیری با اهن ربا ،حل ماز فضا نورد 2_پخش کلیپ دو قطب آهن ربا و آشنایی با اشکال مختلف آن
تکلیف: پسر هنرمندم داخل دفتر تابستانه یکی از اشکال آهن ربا را نقاشی کن و دو طرف آن را با رنگ قرمز و آبی رنگ آمیزی کن

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه که آخرین جلسه از کلاس های تابستانی بود، دانش آموزان نقاشی های روی فویل را با گواش و قلمو تکمیل کردند.
تکلیف: به امید موفقیت دانش آموزان در سال تحصیلی

چوب جادویی

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: هفته جهانی محیط زیست ساخت مداد جادویی گفت و گو درباره محیط زیست و صرفه جویی در کاغذو مداد پخش مداد کاشتنی

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: اهمیت خانواده همراه با عروسک بند انگشتی و ایفا ی نقش دانش آموزان با تغییر لحن نقش می پذیرند و جمله سازی می کنند در پایان نقاشی از انگشت های دست و اجرای نقاشی خانواده

پرتال هوش

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: تفاوت ها و شباهت ها آشنایی با مفهوم آنها از طریق ارائه در پرژکتور در پایان بازی حافظه ی برتر تصاویر را به خاطر بسپارید و بعد از 30 ثانیه هر چه بیاد دارید بنویسید

علوم دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: آشنایی با حرکت های زمین به دور خودش و خورشید پخش کلیپ آموزشی ،ایفای نقش با هدف ایجاد انگیزه و تثبیت یادگیری
تکلیف: پسران خوبم شعر شب و روز که در دفترشان نوشته اند را حفظ کنند.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان کار هفته قبل را که رنگ آمیزی با گواش روی نقاشی هایی که ابتدا روی کارتن و با فویل به صورت برجسته کرده بودند را تکمیل کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش یک عدد قلمو همراه خود بیاورند. ممنونم

چوب جادویی

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: ساخت قاب عکس خلاقانه اهداف:پرورش خلاقیت ،سرگرمی و تقویت عضلات دست
تکلیف: به دلخواه دانش آموزان عزیز عکس یا تصویر مورد علاقه شان روی قاب عکس چسبانده شود

ریاضی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: مرور جمع و تفریق: آشنایی با علامت ها ،کاربرد و حل نمونه سوال در جهت تثبیت یادگیری حل کاربرگ گروهی و پیدا کردن جمع اعدادی که حاصلشان 10 می شود.

فارسی دوم

مدرس: مین باشی، مریم
فعالیت: املای خلاقانه با بازی دانش آموزان کلمات مندرج روی لیوان را با کمک میانجی ها ترکیب می کنند و عبارت می سازند . این بازی مانند برج هیجان به ایجاد انگیزه و رقابت کمک میکند. دانش آموزان در آخر کلماتی که ساختند را در دفتر می نویسند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: