1403/09/03
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
تمرین شکل تفریق و جمع فرآیندی با استفاده از چوب شور و پفیلا
حل کتاب کار و تکمیل فصل 2
مرور فصل 2 و تکمیل فصل دوم از کتاب درسی
برای جمع و تفریق های فرآیندی زیر شکل بکشید.
44 به علاوه 31
58 منهای 29
فارسی دوم
مین باشی، مریم
تکمیل کتاب کار فارسی درس مدرسه خرگوش ها
معنی کلمات زیر را بنویسید.
تلاش:
محافظت:
میکروب:
منتظر:
آموزگار:
آهسته:
املا دوم
مین باشی، مریم
کافه کتاب:گنجینه شماره 5 انجام شد.
1403/08/30
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
اتمام فصل دوم از کتاب ریاضی و حل ص 33 کتاب انجام شد.
(جمع تقریبی و حل مسئله)
1_ صفحات 34 و 35 کتاب ریاضی حل شود.
2_مسئله های زیر را در دفتر حل کنید.(حتما فرآیندی )
الف)مهدی 66 تمبر دارد.43 تا از آنها سیاه و سفید و باقی آنها رنگی است . تعداد تمبر های رنگی را به دست اورید.
ب)علی امروز تکالیف ریاضی اش را در 25 دقیقه و تکلیف فارسی اش را در 32 دقیقه انجام میدهد ؛تکالیف علی چقدر طول کشید؟
ج)ایلیا 68 عکس داشت .18 تا از عکس هایش را به دوستش هدیه داد.ایلیا چند عکس دارد؟
د)ماهی گیری 37 ماهی را روز شنبه و 41 ماهی را روز یکشنبه از دریا صِید کرد او چند ماهی دارد؟
3_کتاب کار ریاضی ص55 و 56 انجام شود
فارسی دوم
مین باشی، مریم
تدریس حکایت تمیز باش و عزیز باش
ارمغان 8 انجام شود.
نگارش دوم
مین باشی، مریم
گفت و گو درباره ی سلام و احوال پرسی تکمیل س1 و 4 ص 33
نگارش ص35 کامل شود .
املا دوم
مین باشی، مریم
از کلماتی که در دفتر دیکته ات اشتباه نوشتی (در همان دفتر) یک خط بنویس.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس هفتم ( خدمات بانک ها ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس هفتم صفحه 57 انجام شد.
فعالیت در منزل درس هفتم صفحه 58 انجام شد.
انیمیشن مهارت زندگی قسمت وام آقا فرهنگ گذاشته شد.
انیمیشن دیرین دیرین قسمت وام گذاشته شد.
قصه صوتی چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ پخش شد.
معرفی کتاب: چطوری پول اسکیت را جور کنم؟
کتاب ها چک شد.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش رفتار مناسب و نامناسب در سینما ، تعریف داستان سینما ، درست کردن بلیط سینما ، تماشای کارتون
1403/08/29
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
جمع و تفریق فرآیندی به وسیله ی جدول تدریس شد.
جمع های زیر را با استفاده از جدول اعداد محاسبه کن.(برگه جدول اعداد در جلسه معارفه ی اولیا توزیع شده است)
45 به علاوه 13
75منهای 36
78منهای 45
55به علاوه 23
فارسی دوم
مین باشی، مریم
1_برای کلمات زبر جمله پرسشی بنویس و علامت مناسب را در پایان جمله قرار بده.
خاکستری_سکوت_هویج_منتظر_لذت
2_جملات زیر را با هم معنی کلمات داخل پرانتز بازنویسی کنید.
ما باید از وسایل شخصی مان (محافظت) کنیم.
هنگام حضور در کتابخانه باید (آهسته)
صحبت کنیم .
بچه خرگوش ها (منتظر) معلم شان بودند.
هنگام وقوع (حادثه)باید آرامشان را حفظ کنیم.
3_متن درس را بخوان و کلماتی که نشانه های (ز_ ت_ظ_ذ) را دارند پیدا کن و بنویس.
4_متن درس را بخوان و جملات سوالی اش را پیدا کن و بنویس.
نگارش دوم
مین باشی، مریم
ص 32 و بخشی از ص 33 انجام شد.
کلمات مترادف یا آینه ای و طرز بازنویسی جمله تدریس شد.
ص 34 در منزل انجام شود.
املا دوم
مین باشی، مریم
املا از درس مدرسه خرگوش ها گفته شد.
1403/08/28
علوم دوم
مین باشی، مریم
پرسش و پاسخ از دروس گردش زمین 1 و2
به سوالات زیر در دفتر تلاش پاسخ بده.
1_روز و شب چگونه به وجود می آید؟
2_همه ی جانداران به...... و.......خورشید نیاز دارند.
3_کدام جانداران در شب ها فعالیت می کنند؟
4_در هوای گرم ، مایع درون دماسنج به ........می رود.
* در هوای سرد، مایع درون دماسنج به ..........می رود.
5_آیا هنگام صبح زمین به طور ناگهانی گرم می شود؟
6_......وسیله ایست که با آن دما را اندازه می گیرند.
7_از چرخش زمین به دور خورشید.....پدید می آید که .... روز طول می کشد.
8_از باد چه استفاده هایی میکنیم؟
املا دوم
مین باشی، مریم
روانخوانی از درس و دیکته شب از درس مدرسه خرگوش ها .
فردا از این درس املا خواهیم داشت
هدیههای آسمان دوم
مین باشی، مریم
آموزش وضو
پخش کلیپ آموزشی
رنگ آمیزی ص 28 کتاب
زیبانویسی
الهی، شیما
درس7حرف ن تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
کلمات درس جدیددردفترنوشته شود.
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت های جابجایی
هماهنگی فردی
هماهنگی گروهی
هماهنگی چشم و دست و چشم و پا
بکارگیری حس دهلیزی
آزمایشگاه
مین باشی، مریم
دیدن مولکول های آب به وسیله ی قرص جوشان ،رنگ و روغن
1403/08/27
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
تدریس تفریق فرآیندی با دست ورزی جعبه کوئیزنر
حل تمارین کتاب ریاضی
تفریق های زیر را به صورت فرآیندی حل کنید و برای هر کدام شکل بکشید.
(کلیه شکل ها بسته های یکی ده تایی می باشد و روبه روی عدد کشیده میشود)
68منهای 19
55منهای 18
32 منهای 20
29منهای 19
فارسی دوم
مین باشی، مریم
*دست ورزی و رنگ آمیزی کلمات تنوین دار انجام شد و در پوشه های دانش آموزان قرار گرفت.
کاربرگ درس (در پوشه ی دکمه دار قرار داده شد) انجام شود.
املا دوم
مین باشی، مریم
1_با کلمات زیر جمله بساز:
لذت
سکوت
خاکستری
2_جمله زیر را مرتب کن:
از،باید،مواظبت،کنیم،ما،گوش های ،خود
3_معنی کلمات زیر را بنویس.
غمگین:
مواظبت:
منتظر:
پاکیزه:
4_جای خالی را با کلمات تنوین دار کامل کنید.
فردا .......از دوستم عذرخواهی میکنم.
مادر!......لیوان را به من بده.
قرآن دوم
مین باشی، مریم
بحث و گفت و گو درباره اسراف نکردن و صرفه جویی
لوحه خوانی نشانه ت
داستان زیر را با خلاقیت خودت ادامه بده.(حداقل 3جمله)
رضا که حوصله اش سر رفته بود سیبی را گاز زد و نیمه رها کرد، سیب گاز زده در دست رضا به اینور و آنور پرتاب می شد ،سیب بیچاره .................
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد روابط بین فردی و احترام به تفاوت های خود و دیگران
عزیزان تکلیف ندارید .
رایانه
نیکزاد، علی
درس های هفته های گذشته دوباره مرور شد و دانش آموزان با نحوه ایجاد کادر برای متن خود آشنا شدند همچنین آنها طریقه ایجاد رنگ پس زمینه کادر را یاد گرفتند.
دانش آموزان گرامی لطفا یک لیست از کارهایی که در طول روز انجام میدهید را در ورد تایپ کنید و برای آن یک کادر ایجاد کنید سپس رنگ پس زمینه کادر را به رنگ دلخواه خود تبدیل نمایید با تشکر
***لطفا تمرین کنید حتما***