1403/08/12
علوم دوم
مین باشی، مریم
پرسش و پاسخ از درس گردش زمین
کاشت بذر به عنوان یکی از روش های حفظ محیط زیست و نحوه ی رشد گیاه با توجه به نور خورشید
لطفا در دفترچه یادداشت نوشته شود.
درباره ی یکی از حیوانات شب کار تحقیق کن و 4 جمله درباره ی آن در دفترچه ات یادداشت کن .سپس عکس آن را نقاشی کن .
فارسی دوم
مین باشی، مریم
تدریس ببین و بگو درس خرس کوچولو
آموزش نحوه ی جمله سازی
درست و نادرست درس خرس کوچولو
با 7 کلمه زیرخط دار درس خرس کوچولو به دلخواه جمله بسازید.
نگارش دوم
مین باشی، مریم
آموزش کلمه سازی با پیشوند بی
تکمیل تمارین نگارش متناسب با این آموزش
به کسی که ادب ندارد..........می گویند.
به کسی که دقت ندارند........می گویند.
به چیزی که ارزش ندارد.......می گویند.
با نظم یعنی کسی که.....
بی سلیقه یعنی........
1403/08/09
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
مرور تقریب
حل کتاب ریاضی ص 23 و 24
شمارش های چندتایی و یکی یکی رو به جلو و رو به عقب زیر را ادامه بده.
13_23_ _ _ _ _ _
96_86_ _ _ _ _ _
...._...._40_41
...._....._60_61
....._......91_92
....._....._51_52
2_عبارات زیر را به صورت ستونی بنویسید .
30 به علاوه 40
80 منهای 50
25 به علاوه 5
40 منهای 20
3_برای 8+4 شکل دلخواهت را بکش.(با استفاده از 2 رنگ)
4_عدد 45 به کدام عدد تقریب دارد؟
علوم دوم
مین باشی، مریم
تدریس دما و دماسنج
مرور شب و روز
پرسش و پاسخ
1_کتاب کار علوم ص 28 و 29 انجام شود.
2_ هنرمندم یک کاردستی خلاقانه از تشکیل شب و روز برایم درست کن و شنبه به کلاس بیاور
فارسی دوم
مین باشی، مریم
از روی کلمات زیر خط دار درس خرس کوچولو یکبار بنویس.
معنی کلمات زیر را بنویسید.
تصمیم:
کثیف:
میکروب:
سالم:
تشکر:
باتوجه به متن درس جاهای خالی را پر کنید.
بهتر است.... خود را پاکیزه ....و دستهایت را... از....خوردن بشویی.
خرس کوچولو... شد و دیگر نتوانست...
جنگ... برود.
من...با ....بجنگم. تو آن ها را.... ندیدهای؟
باتوجه به متن درس کلمات اشتباه را درست کن.
میکرب ها_حوسله_خترناک_کثیف_غزا_غبل
املا دوم
مین باشی، مریم
روانخوانی از 3 درس اول برای اولیا فراموش نشود.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس پنجم ( پس انداز ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس و فعالیت در منزل درس پنجم صفحه 42 و 43 انجام شد.
جمع بندی 5 درس صفحه 44 انجام شد.
انیمیشن قلک گذاشته شد.
قصه صوتی چه روزی قلکم را بشکنم ؟ پخش شد.
معرفی کتاب: چه روزی قلکم را بشکنم؟
کتاب ها چک شد.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش مفهوم مکان های عمومی
دانش آموزان نام مکانهای عمومی نزدیک منزل خود را از والدین بپرسند. مثلا پاساژ تیراژه.
1403/08/08
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
تدریس تقریب همراه با داستان
عدد 45 به عدد_______تقریب دارد.
عدد 39 به عدد _______تقریب دارد.
عدد 19 به عدد _________تقریب دارد.
عدد 67 به عدد________تقریب دارد.
عدد 85به عدد________تقریب دارد.
عدد 22 به عدد ________تقریب دارد.
عدد 31به عدد_________تقریب دارد.
2_به صورت ستونی (زیر هم ) نوشته و حل شود.
15 به علاوه 5
30 به علاوه 40
10 به علاوه 50
80 منهای 50
3_
8 دسته ده تایی منهای 3 دسته ده تایی میشود..... ده تایی
5 دسته 10 تایی به اضافه 3 دسته ده تایی میشود .....ده تایی
علوم دوم
مین باشی، مریم
ایجاد انگیزه درس شب و روز
فارسی دوم
مین باشی، مریم
عکس میکروب مورد علاقه ات را بکش و رنگ آمیزی کن .
حالا( 4 خط) با او مصاحبه کن و درباره اش بنویس.
املا دوم
مین باشی، مریم
کلاس بدون دیوار املای بادکنکی
روانخوانی از درس خرس کوچولو
دیکته ی شب از کلمات مهم خرس کوچولو
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان درس های قبل WORD تمرین کردند و با نحوه لیست کردن مطالب موردی ( numbering and bullets ) آشنا شدند
دانش آموزان عزیز لطفا با کمک والدین متن ( چه عواملی محیط زیست را تهدید می کند؟ 1. قطع درختان 2. ریختن فاضلاب در رودخانه ها و دریا ها 3. از بین بردن حیوانات 4. استفاده از سوخت های فسیلی ) را در نرم افزار WORD تایپ کنید و به صورت لیست در بیاورید سپس زیر هر کدام از موارد بالا خط بکشید و هر مورد را به رنگ دلخواه در بیاورید . ***لطفا تمرین کنید با تشکر*****
1403/08/07
فارسی دوم
مین باشی، مریم
تدریس بهداشت فردی
ایجاد انگیزه ی درس خرس کوچولو
دعوت از معلم بهداشت مدرسه
آشنایی دانش آموزان با وسایل بهداشتی و شخصی
نداریم
هدیههای آسمان دوم
مین باشی، مریم
پخش کلیپ بهداشت فردی
زیبانویسی
الهی، شیما
درس5حرف ر تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
کلمات درس5هرکدام یکخط دردفترزیبانویسی نوشته شود.
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت های استواری
مهارت های جابجایی
مهارت های دستکاری
آزمایشگاه
مین باشی، مریم
آزمایش فرار میکروب ها
آشنایی با طرز کار میکروسکوپ
نداریم
1403/08/06
ریاضی دوم
مین باشی، مریم
تدریس جمع و تفریق ستونی و سطری
حل کتاب ریاضی صفحات 20 و 21
الف)8 دسته ی ده تایی منهای 5 دسته ی ده تایی میشود........
ب)6 دسته ی ده تایی به اضافه ی 3 دسته ی ده تایی میشود.......
ج)2 دسته ی ده تایی به اضافه ی 5 دسته ی ده تایی می شود.....
د)8 دسته ی ده تایی منهای 4 دسته ده تایی میشود.....
2_برای عبارت زیر شکل و جمع ستونی بکشید.
الف) 5 دسته ی ده تایی به اضافه ی 2 دسته ی ده تایی
ب) 4 دسته ی ده تایی منهای 2 دسته ی ده تایی
3_با توجه به عبارت زیر جای خالی را کامل کنید.
______دسته ی ده تایی منهای _______دسته ده تایی میشود _______دسته ی ده تایی.
50_60=
املا دوم
مین باشی، مریم
حکایت چغندر پربرکت را برای مامان یا بابا بخوان و در دفترچه یادداشت خلاصه اش رابنویس و بگو چه چیز یادگرفتی؟آیا تا به حال از کسی کمک گرفتی یا کمک کردی؟
برایم در دفترچه ات بنویس.
قرآن دوم
مین باشی، مریم
گفت و گو درباره ی نیکوکاران
پخش کلیپ عیادت از بیماران
تدریس ص 17 و 18
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث همدلی (نشان دادن واکنش مناسب به دیگران )
کتاب مهارت صفحات 16،17 انجام شد .
عزیزان تکلیف ندارید
شطرنج
جعفر پور، کیمیا
مهره ی اسب آموزش داده شد
و معماهای مربوط به آن حل شد.
نحوه حرکت تمامی مهره ها مرور شد.