فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 106

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه های8 و 9 کتاب تدریس شد.
تکلیف: لطفا کاربرگ وارد دفتر شود.(پسرم برای انجام دادن مساله ها،مراحل حل مساله را فراش نکن: زیر عدد ها خط بکش،مساله را به زبان خودت تعریف کن،نوشتن عبارت مساله و جلونویسی را فراموش نکن)

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مطالب فصل یک با پرسش و‌پاسخ مرور شد و صفحه های 11تا 13 کتاب کار انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه 11 کتاب کار انجام شد.کلمات مترادف و‌متضاد درس تمرین شد.
تکلیف: پسرم،صفحه های 12و 13 کتاب کار را انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: درس کتاب خانه کلاس ما رو روانخوانی کن،کلمات مترادف و‌متضاد درس را از کتاب کار تمرین کن و برای املای جای خالی فردا آماده باش.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس دوم حرف ک وکا تدریس وتمرین شد.باماژیک روی پارچه نوشتند.
تکلیف: کلمات وجملات درس جدیددردفترنوشته شود.دفترزیبانویسی همیشه همراه داشته باشند.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه ی 8 کتاب (راهبردهای حل مسأله با شکل،چوب خط و‌محور) تدریس شد.
تکلیف: لطفا سوال ها وارد شود: من چه عددی هستم؟(یادت باشد برای حل این سوال ها اول یک جدول کوچک‌بکشی) 1- یکانم 3 و دهگانم 6 2-دهگانم 6 و‌یکانم 2 تا بیشتر از دهگانم 3-دهگانم 8 و‌یکانم 3 تا کم تر از دهگانم 4-یکانم کوچک ترین عدد یک رقمی و دهگانم بزرگ ترین عدد یک رقمی مسئله های زیر را حل کن:(با محور) 1-امروز هشتم ماه است،6 روز دیگر چندم ماه است؟ 2-امروز 13 ماه است،9 روز قبل چندم بوده است؟ با رقم های عدد 32 ،چند عدد دو رقمی میتوام ساخت،آن ها را بنویس.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: روان خوانی تمرین شد،شعر یار مهربان روخوانی شد و‌مترادف ها کار شد.صفحه های 8 و 10کتاب کارفارسی انجام شد.
تکلیف: عزیزم ،شعر یار مهربان را روخوانی کن .تا شنبه فرصت داری شعر را حفظ کنی و‌کارت امتیاز بگیری.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: پسر گلم، درس کتاب خانه کلاس ما را با دقت روخوانی کن و یک صفحه املا از درس بنویس. با غلط های املای قبلی جمله بنویس. به کلمه های زیر (ای) اضافه کن وبا آن ها جمله بساز: خانه،ستاره،پروانه

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: باسلام و وقت بخیر امروز در مورد کمک کردن به محیط زیست صحبت کردیم و دانش آموزان راه های مراقبت از محیط زیست را مطرح کردند . صفحات 8،9 کتاب مهارت زندگی انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید . فراموش نکنیم از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی استفاده کنیم .

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: مهره ی رخ آموزش داده شد بازی با پیاده ها با کمک رخ ها انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه 7 تدریس شد . و مبحث عددسازی مرور شد.
تکلیف: پسر باهوشم 1-با کارت های 2و 6 چند عدد دو رقمی می توانی بسازی؟ ان ها را بنویس. 2-با رقم های 5و 8هر چقدر میتوانی عدد دو رقمی بساز. 3-عدد 48 چند رقم دارد؟؟ با رقم های آن عدد های دو رقمی بساز و کوچک ترین عدد را مشخص کن.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درسنامه فصل یک از کتاب کار ،تمرین شد و‌مطالب مهم درس مشخص شد. و صفحه 10 کتاب کار انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: شعر یار مهربان تدریس شد.کلمه های مترادف شعر کار شد.واژه سازی مرور شد.
تکلیف: عزیزدلم درس کتاب خانه کلاس ما را روان خوانی کن. در صورت تمایل دانش آموزان میتوانند برای تکمیل کناب خانه کلاس ،کتاب بیاورند.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: پسرم ،صفحه ها ی 18 و 19 کتاب نگارش را با خط خوش بنویس.

هنر دوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام پسرای هنرمندم به مناسبت هفته نیروی انتظامی، یه نقاشی ساده و زیبا کشیدیم
تکلیف: لطفا هرجلسه دفتر نقاشی همراهتون باشد وکشیدن نقاشی اختیاری است در منزل

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: ساخت عدد های دو‌رقمی با کارت و رقم تمرین شد و نمونه سوال در دفتر حل شد. ارزشیابی آغازین ریاضی (مهر ماه:مرور اول)انجام شد. برگه های دعوت نامه فردی روی دفتر تلاش چسبانده شده لطفا بررسی بفرمایید و‌طبق تاریخ اعلام شده در جلسه شرکت کنید.
تکلیف: لطفا سوال ها را وارد دفتر کنید. 1.پسر با هوشم با کار ت های (3و 4)-(6و7)-(5و 0)عدد های دو رقمی بساز. 2.با رقم های (4و6)-(3و7)-(1و9)-(0 و 5) عدد های دو رقمی بساز. *یادت باشه در عدد سازی با کارت تکرار نداریم ولی با رقم تکرار داریم*

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: با کلمه های زیر جمله بساز و در دفتر ت بنویس. کتاب خانه،مشورت،نماینده،ماه مهر،احوال پرسی،نظم، نشاط،ویژه،خانواده،انتخاب،پیشنهاد،تشکر،می خواهم،فرزند (در نظر داشته باشید تکالیف برای 2روز اخر هفته در نظر گرفته شده و‌بهتر است بین این دو روز تقسیم شود.)

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه 17کتاب نگارش را با خط زیبا انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم،درس ستایش را روان خوانی کن و یک املا از کلمه ها و‌جمله های درس در دفترت بنویس .و برای املای شنبه آماده باش. فراموش نکن معنی کلمه های درس را هم تمرین کنی: در املا سوال از مترادف ها و متضاد ها خواهیم داشت. عزیز=گرامی،دوست داشتنی موفق= پیروز مونس= همدم پروردگار= خدا اکنون=حالا مخالف همیشه:هیچ وقت

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس اول ( پول ) تدریس شد. فعالیت کلاسی درس اول صفحه 14 و 15 انجام شد. انیمیشن اختراع اسکناس گذاشته شد. قصه صوتی سه کیسه پشم به جای پول پخش شد. معرفی کتاب داستان: سه کیسه پشم به جای پول
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس اول صفحه 16 انجام شود. لطفا در صورتی که کتاب سیمی یا منگنه نشده، حتما سیمی یا منگنه شود.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با ابزار های سربرگ home در نرم افزار word آشنا شدند

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش رفتار صحیح و غلط تماشای ویدئو رفتار صحیح و غلط

آزمایشگاه

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مبحث مشاهده و حواس پنجگانه مرور شد و ودانش اموزان پس از تور مجازی باغ پرندگان به حیاط رفتند و مشاهدات خود را با استفاده از حواس پنجگانه و ابزار در دفتر چه های یادداشت خود ثبت کردند.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: ساخت عدد های دو رقمی کار شد و‌دانش اموزان روی صفحه های خود ساخت عدد های دو رقمی با کارت و‌رقم را تمرین کردند.
تکلیف: لطفا کاربرگ ارسالی در کانال وارد دفتر شود و‌انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: صفحه های 7 و 8 کتاب تدریس شد.بیاموز و‌بگو (ای مستقل)کار شد و‌جمله سازی تمرین شد.
تکلیف: پسر گلم ،درس کتاب خانه کلاس ما را با مادرت روانخوانی کن.یک خط تو‌بخوان و‌یک خط مادرت.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم،صفحه 16 کتاب نگارش را انجام بده.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: املای آموزشی(املای مچاله ) از درس کتاب خانه کلاس کار شد.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: وارم آپ درگیری آگاهی فضایی بکار گیری عضلات ریز و درشت مهارت دست ورزی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: