1403/08/02
ریاضی دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
صفحه 21 تدریس شد فعالیت های مرتبط انجام شد و بچه ها با نوشتن جمع و تفریق به صورت ستونی آشنا شدند.
تکلیف:
عزیزم ارمغان 4 را انجام بده.
علوم دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
در آزمایشگاه علوم بچه ها با نحوه تشکیل باران اسیدی آشنا شدند .
تکلیف:
کتاب کار های علوم تحویل داده می شود.
پسر خوبم فصل های1و2کتاب کار علوم رامرور کن وبرای پرسش روز شنبه آماده باش.
املا دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
تکلیف:
از درس مسجد محله ما در دفتر تلاشت املا بنویس.
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس چهارم ( خرید مشارکتی ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس و فعالیت در منزل درس چهارم صفحه 35 و 36 انجام شد.
انیمیشن خرید عاقلانه گذاشته شد.
قصه صوتی وقت خرید با مامان پخش شد.
معرفی کتاب: وقت خرید با مامان
کتاب ها چک شد.
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با عبارات و دستورات :
chenge case
clear all formating
increase font size
decrease font size
left to right text direction
right to left text direction
آشنا شدند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا متن : *** وقتی که شهامتِ قدرتمند بودن را پیدا میکنم تا بتوانم از تواناییها و استعدادهایم برای تحققِ چشماندازم استفاده کنم، ترسِ من رفته رفته بیاهمیتتر میشود.*** را تایپ کنید و این متن را bold ، سایز آن را روی 26pt ، آن را ایتالیک کنید روی کلمه ترس خط بکشید و آن را راست چین کنید و سپس با گزینه justify مرتب کنید
لطفا تکلیف بالا را حتما تمرین کنید و دستوراتی که امروز یاد گرفتید روی یک متن انگلیسی تمرین کنید. به یاد داشته باشید (( یادگیری کامپیوتر یک نیاز اساسی و یادگیری مهارت های کامپیوتر مستلزم تمرین و تکرار است )) با تشکر
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
اتمام بحث حریم شخصی و کشیدن نقاشی مدال حریم شخصی توسط دانش آموزان
1403/08/01
فارسی دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
صفحه های کتاب کار 19 و 20 کتاب کار فارسی انجام ومطالب مرتبط مرور شد.
املا دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
املای ارزشیابی از درس کتاب خانه گفته شد.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
کوچک کپورچالی، معصومه
فعالیت:
درس پرندگان چه می گویند تدریس شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
سادات، هلیا
فعالیت:
هماهنگی چشم و دست و چشم و پا زمان واکنش هماهنگی عصب و عضله مهارت های جابجایی مهارت های استواری