فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بهش گرامری درس 1 و نیز لغات مرتبط با آن مرور شد. دیکته کلاسی گفته شد دفاتر چک و امضا شد و تحویل دانش آموزان عزیز داده شد. song مرتبط با جشن زبان در کلاس تمرین شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم جملات مرتبط با song را در منزل تمرین کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بهش اعداد ترتیبی و نوشتار آنها در کلاس تمرین شد. فعالیت کلاسی مربوطه انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بخش های گرامری مرتبط با this, that/these, those تمرین شد. صفخه 15 کتاب درسی تدریس شد و بخش listening مرتبط با آن در کلاس پخش شد. song مربوط به جشن زبان تمرین شد.
تکلیف: روز شنبه دیکته کلاسی از لغات و جملات 4 صفحه ابتدایی درس 1 خواهیم داشت.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بخش اعداد ترتیبی از کتاب تدریس شد و دانش آموزان با اعداد ترتیبی 1 تا 10 آشنا شدند.
تکلیف: روز شنبه پرسش کلاسی از بخش اعداد ترتیبی خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز لغات درس 1 مرور شد. بخش گرامری مربوط به this/that مرور شد و بخش گرامری these/those تدریس شد و نیز بخش listening صفحه 13 کتاب درسی در کلاس حل شد. song مرتبط با جشن زبان پخش شد و جملات آن از دانش آموزان عزیز پرسیده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم صفحات 9 و 10 کتاب کار خود را تکمیل کرده و 3 جمله دوم مربوط به song را حفظ کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز لغات صفحه 12 کتاب درسی تدریس شد. song مربوط به جشن زبان با دانش آموزان عزیزم تمرین شد. دیکته کلاسی گفته شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم جملات مربوط به song جشن را در منزل تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز لغات درس 1 مرور شد و نیز بخش گرامری مربوط به this و that تدریس شد. فعالیت کلاسی مربوطه انجام شد. song مرتبط با جشن زبان در کلاس تمرین شد.
تکلیف: فردا دیکته کلاسی از صفحات 10 و 11 کتاب درسی خواهیم داشت و نیز صفحه 9 کتاب کار تکمیل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز بخش living و non-living مرور شد. جملات مرتبط با این بخش در کلاس تمرین شد.
تکلیف: جلسه آینده ارزیابی شفاهی از این بخش خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: