1403/07/23
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Thanksgiving
مرور شد و از دانش آموزان پرسش شد.
صفحه 20 تدریس شد.
Wedding tradition
تدریس شد.
کتاب کار صفحه 13 تکمیل شود.
روزهای یکشنبه و سه شنبه دانش آموزان کتاب کار همراه داشته باشند.
علوم به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
محتوا تدریس شده قبل از دانش آموزان پرسش شد.
صفحه 10 تدریس شد.
مفهوم circulatory system تدریس شد.
از صفحات 7 تا 10 پرسش خواهیم داشت.
1403/07/22
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
صفحه 19 کتاب تدریس شد.
دانش آموزان با مفهوم thanksgiving آشنا شدند.
خلاصه صفحه 19 از همه دانش آموزان پرسش خواهد شد.
دانش آموزان تسلط کافی برای روان خواندن متن صفحه 19 را داشته باشند.
کتاب کار صفحه 13 حل شود.
تاریخ روز بالای صفحه 13 نوشته شود.
کتاب کار روزهای یکشنبه و سه شنبه همراه دانش آموزان باشد.
1403/07/21
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
صفحه 18 تدریس شد.
دانش آموزان با
Voiced sounds
Unvoiced sounds
آشنا شدند فعالیت مربوط به آن در کلاس انجام شد.
کتاب کار صفحات 11 و 12 حل شود.
دانش آموزان روزهای یکشنبه و سه شنبه کتاب کار همراه داشته باشند.
ریاضی به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
مفهوم change Due تدریس شد فعالیت مربوط به آن در کلاس انجام شد.
صفحه 14 کتاب حل شد.
از ابتدا کتاب تا صفحه 14 پرسش و پاسخ خواهیم داشت.
1403/07/18
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Phonics
تدریس شد.
دانش آموزان در رابطه با
thanks giving
صحبت کردند.
کتاب کار صفحات 2 تا 4 حل شود.
کتاب کار صفحه 12 حل شود.
بالای هر صفحه از کتاب کار که حل میشود تاریخ آن روز بالای صفحه نوشته شود.
دانش آموزان روزهای یکشنبه و سه شنبه حتما کتاب کار همراه داشته باشند.
علوم به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Body تدریس شد.
محتوا کتاب هایلایت شد.
مطالب قبل مرور شد.
از صفحات 7 تا 10 پرسش خواهیم داشت.
1403/07/17
زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Bobby's blog
تدریس شد.
فعالیت مربوط در کلاس انجام شد.
هر دانش آموزان میبایست خلاصه ای از صفحه 16 در کلاس توضیح دهد.حتما در منزل تکرار و تمرین شود.
اسم دانش آموز روی کتاب نوشته شود.
صفحه 10 کتاب کار حل شود .
دانش آموزان روزهای یکشنبه و سه شنبه کتاب کار همراه داشته باشند
ریاضی به زبان انگلیسی
باقری، فاطمه
Collecting money
مرور شد.
صفحه 13 پاسخ داده شد.
فعالیت مربوط به آن در کلاس انجام شد.
دانش آموزان از ابتدا کتاب تا صفحه 13 مطالعه داشته باشند .
پرسش خواهیم داشت.