فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: صفحات 20 تا 23 دوره شد. در رابطه با ضمایر صحبت کردیم. پرسش و پاسخ و املا انجام شد. آهنگ ایران تا آخر کار شد.
تکلیف: برای جلسه آینده کتاب ODI تا صفحه ی 21 انجام شود. و همچنین حتما حتما شعر ایران تا آخر حفظ شود. حتما پرسش کلاسی از آهنگ خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: صفحه ی 23 تدریس شد. در رابطه با ضمایر She/He صحبت کردیم. پرسش و پاسخ و املا انجام شد.
تکلیف: برای جلسه آینده کتاب ODI تا صفحه ی 21 انجام شود. و همچنین حتما حتما شعر ایران تا I cherish my kin حفظ شود. املا از صفحه ی 22 کتاب ODI خواهیم داشت. مرحله دوم مسابقه spelling bee تاریخ 29 و 30 دی برگزار می شود. لیست کلمات در قالب فایل ارائه شده است. حتما کانال کلاسی رو چک بفرمایید.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: صفحه ی 22 کتاب ODI به همراه ویدیو آموزشی و بازی تدریس شد. دانش آموزان درباره ی احساسات شان صحبت کردند. شعر ایران کار شد.
تکلیف: برای جلسه آینده کتاب ODI تا صفحه ی 20 انجام شود. و همچنین حتما حتما شعر ایران تا I cherish my kin حفظ شود. املا از صفحات 20 و 21 کتاب ODI خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: شعر ایران تمرین شد. در مورد احساسات بحث شد. دو صفحه ی اول درس 2 تدریس شد.
تکلیف: شعر ایران را تا قسمت We shine through the night حفظ کنند. کتاب workbook تا صفحه ی 19 انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: در مورد اجسام جان دار و بی جان بحث و گفتگو شد. نشانه های موجود زنده بررسی شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: با کلمات مربوط به احساسات بازی کردیم. شعر ایران تمرین شد. ویدیو تماشا شد. شعر صفحه ی 20 کار شد.
تکلیف: شعر ایران را تا قسمت We shine through the night حفظ کنند. کتاب workbook تا صفحه ی 18 انجام شود. دانش آموزان گلم حتما درس اول کتاب ODI را به خوبی مطالعه کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان درباره ی اجسام بی جان و جاندار نقاشی کشیدند و در قالب نقاشی هر کدام را شرح دادند. درباره ی فاکتورهای مربوط به موجود زنده بحث و گفتگو شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: