فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: حرف th دوره و tricky words تدریس شد. تلفظ کلمات با بازی بررسی شد.
تکلیف: صفحه ی 83 ALV Notebook انجام شود. (جملات روخوانی نیز شود و هنگام نوشتن به خطوط دفتر و طرز صحیح نوشتن حروف دقت شود.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: جامدات و مایعات و مثال های آن ها همراه با تماشای ویدیو مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: حرف th با مثال و به همراه تمرین آوا تدریس شد. + املا
تکلیف: صفحه ی 82 ALV Notebook انجام شود. (جملات روخوانی نیز شود و هنگام نوشتن به خطوط دفتر و طرز صحیح نوشتن حروف دقت شود.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: شماره اعداد مضرب 5 و 10 و 2 دوره شد. تمرینات کتاب انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: حرف th و sh با مثال دوره شد +به همراه املا با بازی
تکلیف: املا از کتاب ALV phonics صفحه ی 19, 23, 27

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: حرف th همراه با مثال دوره شد و tricky words تدریس شدند و املا گفته شد.
تکلیف: صفحه ی 81 ALV Notebook انجام شود. (جملات روخوانی نیز شود و هنگام نوشتن به خطوط دفتر و طرز صحیح نوشتن حروف دقت شود.) + املا از صفحه ی 81

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: زبان آموزان باتوجه به مبحث گذشته در رابطه با اجسام جامد جمله سازی کردند. اجسام جامد را به 2 دسته تقسیم کردیم. اجسام سفت (rough) و نرم (smooth) و با بازی توانستند درباره اجسام مختلف جمله بسازند. مثال A banana is a solid. It's smooth موز یک (جسم) جامد است. موز نرم است. A table is a solid. It's rough میز یک (جسم) جامد است. میز سفت است.
تکلیف: برای جلسه بعد زبان آموزان اجسام مختلف را لمس کنند و به صورت شفاهی جمله بسازند مثال A pen is a solid. It's rough.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: حرف th همراه با تماشا ویدیو و بازی تدریس شد و دانش آموزان با مثال های آن آشنا شدند.
تکلیف: صفحه ی 80 ALV Notebook انجام شود. (جملات روخوانی نیز شود و هنگام نوشتن به خطوط دفتر و طرز صحیح نوشتن حروف دقت شود.) + املا از صفحه ی 80

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: احمدی، فاطمه
فعالیت: شمارش اعداد مضرب 2و 5 و 10کار شد. به عنوان مثال 2, 4, 6, 8 ... 5, 10, 15, 20 ... 10، 20، 30 ....
تکلیف: زبان آموزان باتوجه مبحث مربوطه 5 رقم از مضرب 2، 5، 10 را در دفتر خود یادداشت کنند. و اعداد را حتما بلند بخوانند تا بهتر یاد بگیرند. مثال 2,4,6,8,10
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: