فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 201

ریاضی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: یادآوری و تمرین جمع و تفریق از روی محور اعداد.انجام کاربرگ مربوط به آن.
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: درس اول(کتابخانه ی کلاس ما) صفحات 4و 5 تدریس شد.روانخوانی آن انجام شد،زیر کلمات با بار املایی خط کشیده شد.
تکلیف: روانخوانی درس انجام شود.

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 10 انجام شد.جمله سازی،دسته بندی کلمات،املای تصویری.
تکلیف: کتاب نگارش گل پسرها در مدرسه مانده است.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: نداشتیم
تکلیف: برای فردا کتاب هدیه ها،قرآن،کتاب کار فارسی (علوی) و دفتر تلاش همراه گل پسرها باشد

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: معارفه و آشنایی دانش آموزان با کلاس و آشنایی با ابزار و وسایل مورد استفاده در کلاس به همراه فعالیت با ابزار

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: کتاب فارسی،بهترین سرآغاز (ستایش) روانخوانی انجام انجام شد.شعر بهترین سرآغاز خوانده شد معنی آن گفته شد.رونویسی و تمرین از روی کلمات گفته شد.
تکلیف: ندارند

نگارش دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
تکلیف: نگارش صفحه 9 انجام شود.،فردا کتاب نگارش و کتاب فارسی و دفتر تلاش(دفتر مشق) آورده شود

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: جلسه آشنایی با بچه ها انجام شد و درباره قوانین کلاس با آن ها صحبت شد.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: ارزیابی خط انجام شد. شعرفارسی روی تخته باخط خوش نوشته شد.
تکلیف: شعرفارسی مجدد دردفترزیبانویسی باخط خوش نوشته شود.دفترمشق برای زیبانویسی همراه داشته باشند.

ریاضی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: لطفا برای فردا فقط کتاب فارسی و دفتر تلاش(دفتر مشق ) همراه گل پسرها باشد.بقیه کتابها الزامی نیست بیاورند
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: بهمنی، شیوا
فعالیت: آشنایی با قوانین کلاس،آشنایی با طرح هاووس سیستم و امتیازاتی که داده میشود،انجام کاربرگ مربوط به علاقمندی ها ی خود دانش آموز،ویژگی های اخلاقی دانش آموز،و اینکه امروز یاد گرفتند در مورد خودشون دو سطر بنویسند.معرفی کتابهای مربوط به آموزش پرورش
تکلیف: ندارند

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: آشنایی با نرم افزار word و روش اجرا کردن این نرم افزار

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: معرفی دانش آموزان توضیح و تعریف توانایی و مهارت ها، شناسایی توانایی بچه ها
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: