1403/08/30
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
تمرین صفحه ی 37 کتاب توضیح و رفع اشکال شد. مسابقه ی آقای ریاضی 4 برگزار شد و آقای مهراد مظفر توانست در سریع ترین زمان ،پاسخ صحیح بدهد.
تمرین صفحات 49 تا 52 از کتاب کار حل شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
درست و نادرست، درک مطلب و بخوان و بیندیش درس پنجم انجام شد.
دو جمله ی پرسشی، امری، خبری و عاطفی از متن درس پنجم نوشته شود.یک صفحه املا از بندهای 7 تا 14 نوشته شود.
کتاب کار فارسی و کتاب فارسی آورده شود.
نگارش چهارم
پوروالا، طناز
سوالات نگارش درس 5 توسط دانشآموزان پاسخ داده شد. نکات تکمیلی در مورد بند توصیفی و استفاده از آرایه ی تشبیه در زیباسازی بند توصیفی ارائه شد. دانش آموزان در وصف مادر، جملات دارای تشبیه بیان کردند.
دانش آموزانی که نگارش درس 5 را کامل نکرده اند، تا شنبه تکمیل کنند. کتاب نگارش آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
درس چهارم خوب مطالعه شود، پرسش می شود.
کتاب هدیه آورده شود.
تحقیق در مورد کسوف ،خسوف و روش دیگر خواندن نماز آیات آورده شود.
متن ادبی چهارم
پوروالا، طناز
گنجینه ی شماره ی 4 با هدف تقویت سواد خوانداری و درک مطلب در کلاس انجام شد. دانش آموزان به سوالات پاسخ دادند.
تکلیف ندارند.
رباتیک
امیری، عاطفه
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه منجنیق ها کامل شدند و مسابقه ی پرتاب با منجنیق ها را داشتیم و تمامی دانش آموزان پرتاب را تست کردند.
با آرزوی سلامتی
آزمایشگاه
پوروالا، طناز
در آزمایشگاه،دانش آموزان تبدیل انرژی الکتریکی به حرکتی را به صورت عملی تجربه کردند. هر گروه با همکاری هم یک مدار الکتریکی ساختند و تبدیل انرژی الکتریکی به نورانی را درک کردند. اثر مواد رسانا و نارسانا در یک مدار الکتریکی را عملا با جایگزینی مواد مختلف مثل پلاستیک، میخ، شیشه ،کاغذ و ... بررسی کردند.در آخر دو گروه با ابتکار خود مداری ساختند که با کلید حرکت پره های پنکه را قطع و وصل می کرد.
گزارش فعالیت های انجام شده تا چهارشنبه هفته ی بعد نوشته شود.
1403/08/29
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحه ی 38 کتاب تدریس شد. به کمک محور و شکل و چند مثال ،مفهوم ضرب کسرها تدریس شد.
تکلیف ندارند.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
روان خوانی درس پنجم پرسش شد. واژه آموزی تدریس شد .
از متن درس پنجم ،ترکیبات دارای صفت و موصوف نوشته شود. متن درس به صورت یک داستان ،حداکثر تا یک صفحه خلاصه شود(به املای کلمات حتما توجه شود).یک صفحه املا از بندهای 1 تا 6 نوشته شود. 5 واژه نوشته شود که با نامه ترکیب شده باشد و با آنها جمله ساخته شود. کتاب فارسی آورده شود.
نگارش چهارم
پوروالا، طناز
نگارش درس 5 انجام شود. کتاب نگارش آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
امروز ، پرسش کلاسی درس پنجم مطالعات توسط دانش آموز عزیز، آقای عماد مظلومی نیا از دوستانش انجام شد. مراکز استان ها مرور شد.
تمرینات درس پنجم از کتاب کار تا روز یکشنبه پاسخ داده شود. درس پنجم پرسش می شود.
1403/08/28
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحات 35 و 36 را ابتدا دانش آموزان حل کردند،سپس توضیح و رفع اشکال شد و پاسخ داده شد.
تساوی کسرها و ساده سازی کسرها،جمع و تفریق کسرهایی که مخرج آنها مضربی از هم هستند، آموزش داده و تمرین شد.
صفحه ی 37 کتاب و صفحات 45 تا 47 کتاب کار ریاضی حل شود. کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
درس پنجم تدریس شد. معنی لغات و شعرهای متن درس به کمک و همراهی دانشآموزان آموزش داده شد. بندهای درس و کلمات مهم دارای ارزش املایی مشخص شد. چندبار از روی درس روان خوانی انجام شد.
یک بار از روی کلمات درس پنجم نوشته شود. روان خوانی درس پنجم به خوبی تمرین شود. کتاب فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
با بازی جورچین در قالب کلاس بدون دیوار ،دانش آموزان مراکز هر استان را به استان مربوطه متصل کردند. به این ترتیب با روش غیرمستقیم، مراکز استان ها را آموختند.
درس پنجم مطالعات به خوبی خوانده شود، پرسش می شود. فعالیت های درس 5 پاسخ داده شود. کتاب مطالعات آورده شود.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس7حرف م گردتدریس وتوضیح وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
کلمات وجملات درس جدیددردفترنوشته شود.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش اتیکت غذاخوری ، آموزش طرز استفاده از چاپستیک
1403/08/27
علوم چهارم
پوروالا، طناز
درس چهارم از کتاب کار علوم تدریس شد. دانش آموزان با پرسش و پاسخ با مفاهیم مدار، اجزای مدار و انواع مدار آشنا شدند و تفاوت مدارهای موازی و متوالی را درک کردند. امروز گردونه ی شانس را آقای عماد مظلومی نیا چرخاندند، به خاطر ساخت نبات سفید و رنگی و جایزه ی ایشان ،پرسش درس مطالعات از دانش آموزان بود.
تمرین های درس چهار کتاب کار علوم پاسخ داده شود. کتاب کار علوم و کتاب علوم آورده شود.
املا چهارم
پوروالا، طناز
املای درس 4 گفته و بازخورد داده شد.
لطفا املا توسط اولیای گرامی امضا شود و دفتر املا آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
درس پنجم مطالعات با مشارکت دانش آموزان تدریس شد. فعالیت صفحه ی 26 پاسخ داده شد.
فعالیت های صفحات 24،25،27 برای روز سه شنبه پاسخ داده شود. متن درس پنجم به خوبی مطالعه شود.
متن اطلاعاتی چهارم
پوروالا، طناز
مسابقه ی سودوکو کلاسی برگزار شد.
دانش آموزان منتخب برای شرکت در مسابقه خوب تمرین کنند.
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان پروژه ساختن داستان را با کدهای بنفش یاد گرفتن و با نحوه انتشار پیام و گذاشتن صدا روی کدهای بنفش آشنا شدند
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه امروز را بسازید و حتما برای کاراکتر ها ویس بگذارید با تشکر ( سعی کنید یک داستان را از خودتان خلق کنید و دیالوگ هر کاراکتر را خودتان بنویسید ) با تشکر
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت های جابجایی
هماهنگی فردی
هماهنگی گروهی
هماهنگی چشم و دست و چشم و پا
بکارگیری حس دهلیزی
1403/08/26
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
طرح سنجش استعداد مداد قرمز 1 درس ریاضی برگزار شد.صفحه ی 34 کتاب ریاضی ابتدا توسط دانشآموزان حل شد سپس با دست ورزی مفهوم تساوی کسرها تدریس شد.
تکلیف ندارند.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
کتاب کار علوم و علوم آورده شود. فرفره های ساخته شده مطابق فعالیت صفحه ی 18 کتاب آورده شود.
املا چهارم
پوروالا، طناز
املای درس چهارم تمرین شود.دفتر املا آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
کتاب اجتماعی آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
درس چهارم با مشارکت و همراهی دانشآموزان تدریس شد. به صورت عملی ،در کلاس خواندن نماز آیات تمرین شد. فعالیت ها و سوالات متن کتاب پاسخ داده شد.
برای جلسه ی بعد، دانش آموزان در مورد خسوف و کسوف و نیز روش دیگر خواندن نماز آیات تحقیق کنند. درس چهارم پرسش می شود.
متن اطلاعاتی چهارم
پوروالا، طناز
امروز به منظور تمرین کار گروهی و مهارت زندگی پسران عزیزم شلف های خود را تمیز و مرتب کردند و به آراستگی کلاس افزودند.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس هفتم ( نیاز ها و خواسته ها ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس هفتم صفحه 52 انجام شد.
فعالیت در منزل درس هفتم صفحه 53 انجام شد.
کنفرانس درس هفتم انجام شد.
کتاب ها چک شد.
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس (تصویر سازی ذهنی ) آموزش داشتیم /کتاب مهارت صفحه 20 انجام شد .
عزیزان صفحه 21 کتاب مهارت انجام شود .