1403/10/22
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
با حل و توضیح تمرین صفحه ی 67، تقسیم بر عدد های یک رقمی مرور شد. مقدمه ی درس تقسیم بر عدد دو رقمی با انجام فعالیت و کار در کلاس صفحه ی 68 تدریس شد. در مورد فعالیت صفحه ی 69، توضیحات اولیه داده شد.
تکلیف:
از مرور فصل سوم کتاب(صفحه های 72 و 73)، سوالات 1 تا 10 پاسخ داده شود.
کتاب و دفتر ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
کتاب کار علوم آورده شود.
تمرینات درس هفتم کتاب کار پاسخ داده شده باشد.
دروس 6 و 7 پرسش می شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
یک بار با دقت و تمیز از صفحه های 80 و 81 نوشته شود. علائم نگارشی با رنگی گذاشته شود. بند ها جداگانه نوشته و مشخص شود.
5 جمله به دلخواه انتخاب شود و نمودار جمله برای آن رسم شود(فعل ،فاعل)
کتاب فارسی آورده شود.
املا چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
املای درس هفتم تمرین شود. دفتر املا آورده شود.
قرآن چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
کتاب هدیه آورده شود.
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس دوازدهم ( بیمه ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس دوازدهم صفحه 78 انجام شد.
فعالیت منزل درس دوازدهم صفحه 79 انجام شد.
1403/10/19
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
فعالیت و کار در کلاس صفحه ی 66 کتاب با همراهی دانش آموزان انجام شد. چند تمرین جهت یادگیری بهتر تقسیم بر عددهای یک رقمی توسط دانش آموزان حل شد.
تکلیف:
سوالات تمرین صفحه ی 67 کتاب در دفتر نوشته و حل شود.صفحات 70 تا 73 کتاب کار حل شود.
کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
درس هفتم تا نکته ی صفحه ی 69 تدریس شد.
تکلیف:
تمرینات درس هفتم کتاب کار با دقت و تمیز و خوش خط پاسخ داده شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
دانش آموزانی که تمرین های نگارش و کتاب کار درس دهم را پاسخ نداده اند تا یکشنبه تکمیل کنند.
املا چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
یک صفحه املا به صورت جمله و با رعایت علایم نگارشی نوشته شود. کتاب فارسی و دفتر املا آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
فعالیت های متن درس نهم هدیه فراموش نشود و پاسخ داده شود.کتاب هدیه آورده شود.
قرآن چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
کتاب قرآن آورده شود.
هنر چهارم
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
عرض سلام و ادب ،خدمت اولیا محترم دبستان علوی
با توجه به اینکه شنبه در مدرسه نمایشگاهی از دست سازه های بچه ها برگزار میشود، لطفا دانش آموزان پایه اول تا ششم،دفتر نقاشی / دست سازهای هنری خودرا به مدرسه بیاورند و تحویل معلم هنر بدهند. باتشکر
1403/10/18
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
تمرین صفحه ی 63 و فعالیت صفحه ی 65 کتاب با کمک دانش آموزان حل و توضیح داده شد.مفهوم بخش پذیری و روابط تقسیم تکرار و تمرین شد.
تکلیف:
تکلیف ندارند.
کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
کتاب کار علوم آورده شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
ادامه ی درس دهم،دانش زبانی و شعر همای رحمت تدریس شد.درست و نادرست و درک مطلب پاسخ داده شد.
تکلیف:
نگارش درس دهم و تمرینات درس دهم کتاب کار ، مرتب و خوش خط پاسخ داده شود.
کتاب فارسی و کتاب کار آورده شود.
1403/10/17
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
مبحث بخش پذیری و تقسیم بر عدد های یک رقمی، از صفحات 60 تا 65 کتاب با حل چندین مثال تکرار و تمرین شد.
تکلیف:
تمرین صفحه ی 63 کتاب حل و در پرتال ارسال شود. کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
کتاب کار علوم آورده شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
درس دهم فارسی تا صفحه ی 84 تدریس شد. روان خوانی انجام شد. بندهای درس و کلمات هم. معنی، متضاد و هم خانواده ی درس مشخص گردید. در مورد آقای باغچه بان توضیحاتی ارائه شد.
تکلیف:
یک صفحه املا از درس هفتم نوشته و در پرتال ارسال شود. دفتر املا همراه دانش آموزان باشد. کتاب فارسی آورده شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
آموزش یک مکالمه خوب، نقش شنونده و گوینده، آموزش فیلتر مغز به دهان
1403/10/16
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
فعالیت و کار در کلاس صفحه ی 62 ،صفحه ی 64 و کار در کلاس صفحه ی 65 کتاب با مشارکت دانش آموزان تدریس شد.
در مورد بخش پذیری اعداد بر رقم های 2، 3، 5، 6، 9 و 10 توضیحاتی داده شد.
تکلیف:
تمرین صفحه ی 63 کتاب حل شود.
فردا کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
توضیحات اولیه در مورد آهنربا و انواع آنها از روی کتاب کار داده شد.
تکلیف:
کتاب کار آورده شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
کتاب فارسی آورده شود.
املا چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
املای درس ششم گفته شد.
تکلیف:
املای درس هفتم تمرین شود.
قرآن چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
روان خوانی آیات همراه با نکات مربوط به وقف، اتصالات و حروف مقطعه تمرین شد.
تکلیف:
برای جلسه ی بعد، روان خوانی صفحه ی 41 تمرین شود، پرسش می شود.
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان کد های جلوه های گرافیکی را یاد گرفتند و با کاربرد زیر منو این کد ها و مقدار دهی به آنها آشنا شدند و به صورت گروه های دو نفره پروژه مربوط به این درس در صفحه 89 کتاب را انجام دادند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه های صفحه 89 کتاب را انجام دهید با تشکر
بازی استراتژیک
مدرس:
سادات، هلیا
فعالیت:
مهارت های جابجایی/
هماهنگی گروهی/
هماهنگی چشم و دست/
هماهنگی چشم و پا/
تعادل/
دقت و تمرکز/
مهارت دستکاری/
تقویت عضلات دست