1403/07/16
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
صفحه ی 4 کتاب ریاضی توسط دانشآموزان توضیح داده و حل شد. سپس مروری بر مبحث عددنویسی تا طبقه ی هزار انجام شد.
تکلیف:
3 فاکتور خرید و فیش دستگاه پوز برای آشنایی با اعداد با هدف آشنایی با مصداق اعداد آورده شود(اختیاری تا چهارشنبه)
علوم چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
صفحه های 7 تا 9 کتاب کار علوم توسط دانش آموزان خوانده و در هر قسمت بحث و بررسی انجام شد.
تکلیف:
تمرین صفحه ی 9 و 10 کتاب کار علوم تا چهارشنبه تکمیل شود.
نگارش چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
نگارش درس اول با پاسخگویی دانش آموزان انجام شد.نکاتی در مورد بندنویسی داده شد.
تکلیف:
به بازخوردهایی که در کتاب نگارش داده شده توجه و تصحیح شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
بخش هایی از ماکت که برعهده ی هر دانش آموز است، فردا آورده شود.
کاربرگ 2 و فعالیت صفحه های 6 و 7 انجام شود.
زیبانویسی
مدرس:
الهی، شیما
فعالیت:
درس دوم حرف ب تدریس و تمرین شد.رسیدگی به تکالیف.باماژیک روی پارچه نوشتند.
تکلیف:
کلمات وجملات درس جدیددردفترزیبانویسی نوشته شود.دفترزیبانویسی همیشه همراه داشته باشند.
مهارت اجتماعی
مدرس:
غلامی، نازنین
فعالیت:
آموزش رفتار صحیح و غلط ، تماشای ویدئو رفتارهای صحیح و غلط
1403/07/15
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
صفحه ی 18 کتاب کار ریاضی حل و رفع اشکال شد.
علوم چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
درس اول از کتاب علوم تدریس شد و فعالیت های کتاب پاسخ داده شد.
تکلیف:
برای چهارشنبه ، هر دانش آموز با سیم یک حباب ساز به شکل دلخواه بسازد.
فردا کتاب کار علوم آورده شود.
نگارش چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
نگارش درس اول تکمیل شود.فردا کتاب نگارش و فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
تدریس درس دوم تکمیل شد. کاربرگ شماره 1 توسط دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف:
برای جلسه ی بعد، فعالیت صفحه های 6 و 7 و نیز کاربرگ شماره 2 انجام شود.
قرآن چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
صفحه ی 7 با هدف آموزش وقف در انتهای آیه تدریس شد و توسط دانش آموزان تکرار و تمرین شد.
تکلیف:
برای جلسه ی بعد روان خوانی صفحه های 5 و 7 پرسش می شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
سادات، هلیا
فعالیت:
اهداف در نظر گرفته شده: حرکات یک سویه حرکات دو سویه سرعت عمل کار تیمی
1403/07/14
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
تمرین صفحه ی 11 کتاب ریاضی توسط دانش آموزان توضیح داده شد،سپس رفع اشکال شد.
تکلیف:
سوال 5 صفحه ی 17 و صفحه ی 20 کتاب کار ریاضی حل شود.
علوم چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
گزارش آزمایش اثر رنگ بادکنک ها بر جذب گرما و نیز آزمایش اثر نوع حباب سازها بر شکل حباب خروجی ،مطابق مراحل یک روش علمی نوشته شود.به نکاتی که به عنوان بازخورد داده شده، توجه شود.
کتاب علوم و کتاب کار علوم آورده شود.
فارسی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
کلمه های هم معنی و جمع درس اول پرسش شد. دانش آموزانی که شعر خبر داغ را حفظ کرده بودند برای بقیه خواندند.
تکلیف:
یک صفحه املا از کلمه های درس اول نوشته شود.کلمات هم معنی و جمع تمرین شود.
نگارش چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
تمرین های 1 تا 3 از درس اول توسط دانش آموزان حل و پاسخ داده شد.
تکلیف:
برای دوشنبه ،نگارش درس اول کامل شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
فعالیت صفحه ی 6 و کاربرگ شماره ی 1 پاسخ داده شود.
5 سوال از درس اول نوشته شده باشد. کتاب اجتماعی، کتاب کار اجتماعی آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
ابتدا انیمیشن درس دوم مربوط به داستان حضرت موسی ع پخش شد. سپس دانش آموزان به کمک هم قسمت های مختلف داستان را خودشان تعریف کردند.در آخر صفحات 14 تا 18 کتاب تدریس شد.
تکلیف:
برای جلسه ی بعد، هر گروه با توجه به تقسیم بندی انجام شده در کلاس،قسمتی از برایم بگو را انجام دهند.
قرآن چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
روان خوانی صفحات 1 تا 6 پرسش می شود.
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس اول ( پول ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس اول صفحه 15 و 16 انجام شد.
تکلیف:
خواهشمند است فعالیت در منزل درس اول صفحه 17 و 18 انجام شود.
لطفا در صورتی که کتاب سیمی یا منگنه نشده، حتما سیمی یا منگنه شود.
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و روز بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس صحبت شد و تمرین تنفس شکمی و آرام سازی عضلانی تمرین شد .
صفحات 9،10 کتاب مهارت انجام شد .
تکلیف:
با سلام و روز بخیر امروز در مورد مبحث مدیریت استرس صحبت شد و تمرین تنفس شکمی و آرام سازی عضلانی تمرین شد . صفحات 9،10 کتاب مهارت انجام شد .
1403/07/11
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
طرح سنجش ریاضی از کل کتاب سوم برگزار شد. صفحه ی 16 کتاب کار ریاضی تدریس شد. صفحه ی 17 کتاب کار ابتدا توسط دانش آموزان حل شد سپس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف:
صفحات 18 و 19 کتاب کار ریاضی حل شود.
کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی آورده شود.
املا چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
املای تقریری از درس اول گفته شد.
تکلیف:
کلمات هم معنی و جمع درس اول تمرین شود.
کتاب نگارش و کتاب فارسی آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
تکلیف:
شنبه ،درس اول پرسش می شود.
رباتیک
مدرس:
امیری، عاطفه
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه گروه بندی دانش آموزان انجام شد و بچه ها تحقیق ها را درکلاس خواندند و دانش آموزان پک های روباتیک را تحویل گرفتند و روی پیچ گوشتی ها اسامی بچه ها زده شد .
روز خوش
آزمایشگاه
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
در ادامه ی تدریس درس اول علوم، با طرح این سوال که شکل حباب خروجی از حباب ساز چگونه است ؟دانش آموزان مراحل کار دانشمندان را تجربه کردند. ابتدا حباب ساز های مختلف و محلول آن را ساختند، با حباب سازها،حباب ها را ایجاد کردند و در آخر نتیجه ی آزمایش را مشاهده و بیان کردند.
تکلیف:
برای جلسه ی بعد، گزارش انجام آزمایش با توجه به مراحل کار دانشمندان نوشته شود.
1403/07/10
ریاضی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
صفحات 10 و 11 کتاب کار ریاضی توضیح و رفع اشکال شد.
علوم چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
بخشی از تدریس درس اول علوم،در کلاس بدون دیوار ، همراه با بازی با بادکنک های رنگی، با هدف پاسخ به تأثیر رنگ ها بر جذب گرما انجام شد.
تکلیف:
گزارش آزمایشی که امروز انجام شد با توجه به مراحل کار دانشمندان، در برگه ی کلاسور نوشته شود. فردا هر دانش آموزی حباب ساز دارد با خود بیاورد(اختیاری) نقاشی وسایل آزمایشگاهی که در جلسه ی قبل توضیح داده شد و نوشتن کاربرد آنها برای فردا آورده شود. فردا کتاب علوم همراه دانش آموزان باشد.
فارسی چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
دانش آموزان جملات طنز و خنده دار که از کلمات درس اول نوشته بودند برای دوستان خود خواندند.
تکلیف:
فردا کتاب های فارسی و نگارش همراه دانش آموزان باشد.
املا چهارم
مدرس:
پوروالا، طناز
فعالیت:
در یک بازی جالب و به کمک هنر پانتومیم با تلفیقی از هنر و فارسی ، املای کلمات دارای ارزش املایی درس اول تمرین شد، هر دانش آموز یک کلمه را به طور تصادفی از پاکت درآورده و با پانتومیم برای دوستانش اجرا می کرد ،سایر دانش آموزان کلمه ی درست را حدس می زدند و می نوشتند. در پایان بازی ،در یک زمان مشخص به دانش آموزان فرصت داده شد با این کلمات جمله بسازند.
تکلیف:
املای درس اول تمرین شود. ادامه جمله سازی مربوط به املای امروز کامل شود.