1403/07/25
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحه های 27 و 28 کتاب کار ریاضی حل شود.
کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
املا و معنی کلمات درس دوم تمرین شود.
نگارش چهارم
پوروالا، طناز
نگارش درس دوم انجام شود.
کتاب فارسی و نگارش آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
درس دوم مطالعه شود، پرسش می شود.
آزمایشگاه
پوروالا، طناز
در این جلسه، دانش آموزان ابتدا انواع مختلف مخلوط های یکنواخت و غیریکنواخت را درست کردند و سپس به کمک روش های مختلف، اجزای مخلوط ها را از هم جدا کردند.
جلسه ی بعد درس اول پرسش می شود.
1403/07/24
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
فعالیت و کار در کلاس صفحه ی 18 کتاب ریاضی ابتدا توسط دانشآموزان حل و سپس توضیح داده شد.
ادامه ی صفحه 18 و تمرین صفحه ی 19 کتاب ریاضی حل شود. کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
صفحات 13 تا 15 کتاب کار علوم جهت تثبیت یادگیری انواع مخلوط ها به کمک روش اکتشافی تدریس شد.
برای فردا، صفحات 13 تا 16 کتاب کار علوم با دقت مطالعه شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
حکایت صفحه ی 28 کتاب فارسی تدریس شد. دانش آموزان در مورد مثل های این صفحه تحقیق کرده و توضیح دادند.
یک صفحه املا از کلمات دارای ارزش املایی درس دوم نوشته شود. کتاب فارسی و کتاب نگارش آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
ارزیابی از درس دوم انجام شد.صفحات 7 و 8 از کتاب کار خوانده و مطالب درس اول مرور شد.
برای جلسه ی آینده، تمرین صفحات 8 تا 10 از کتاب کار اجتماعی پاسخ داده شود.
1403/07/23
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
صفحات 16 و 17 کتاب ریاضی توسط دانش آموزان حل و توضیح داده شد.
صفحه ی 26 کتاب کار ریاضی حل شود.
فردا کتاب ریاضی آورده شود
علوم چهارم
پوروالا، طناز
بخش اول تدریس درس دوم انجام شد. در این جلسه با همکاری دانش آموزان، مفهوم مخلوط، کاربرد مخلوط ها در زندگی، مخلوط های یکنواخت و غیریکنواخت و انواع آنها توضیح داده شد.
فردا کتاب علوم و کتاب کار علوم آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
بخوان و بیندیش درس دوم خوانده و به سوالات پاسخ داده شد.
در مورد 4 مثل صفحه ی 28 کتاب فارسی، مربوط به حکایت، تحقیق شود که در چه مواردی کاربرد دارند.
از درس دوم، 3 جمله ی که در آن کلمه پرستو و علامت ویرگول وجود دارد، نوشته شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
درس دوم اجتماعی پرسش می شود.
کتاب کار اجتماعی آورده شود.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس سوم حرف ک وکا تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
کلمات وجملات درس جدیددردفترنوشته شود.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آشنایی با کلمات جادویی و بحث در مورد نحوه ی استفاده از این کلمات
1403/07/22
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
از کتاب کار ریاضی، صفحه های 13 و 14 کامل حل و توضیح داده شد. با بازی جذاب بولینگ،مبحث میلیون تدریس شد. هر گروه اجازه ی 3 ضربه را داشت .ملاک پین های افتاده بود. اعدادی روی هر پین بر مبنای 10، 100 ،1000 ،10000 ،1000000 و 100000و 1 نوشته شده بود. دانش آموزان هر گروه با همکاری هم، تعداد دسته ها را جمع زده و در جدول ارزش مکانی وارد کرده و عدد را به حروف و رقم نوشتند. در آخر ارزش مکانی رقم ها در جدول ارزش مکانی تمرین شد. گروهی برنده بود که بزرگترین رقم فرد را به دست آورده بود.
کتاب ریاضی آورده شود.
علوم چهارم
پوروالا، طناز
تکلیف عملکردی علوم در مورد اثر مواد بر غوطه وری تخم مرغ در آب با توجه به کاربرگ داده شده، انجام شود. حتما سوال خوانده شود، فرضیه نوشته شود و بعد آزمایش انجام شود. تخم مرغ پخته نشود.
کتاب علوم آورده شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
از درس دوم فارسی، جملاتی که دارای کلمه ی کوچ هستند، با دقت خوانده شود و سپس هر مقدار از جمله که در ذهن باقی مانده است در برگه، نوشته شود. یک صفحه املا از بندهای 2 تا 5 نوشته شود.
کتاب فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
جدول بودجه همراه با مفاهیم درآمد، هزینه و پس انداز با بیان مثال هایی از تجارب دانش آموزان در این زمینه تدریس شد.
تا یکشنبه ی هفته ی بعد، هر دانش آموز یک جدول بودجه رسم کند و با توجه به پول توجیبی که اولیای محترم در اختیارش قرار می دهد و با توجه به هزینه و پس انداز ، ردیف های جدول را کامل کند.
رایانه
نیکزاد، علی
فعالیت هایی که دانش آموزان یاد گرفتند
1. وارد کردن یک کاراکتر از محیط کامپیوتر به محیط اسکرچ
2. وارد کردن یک پس زمینه از محیط کامپیوتر به محیط اسکرچ
3. طریقه حرکت دادن کاراکتر
4. آشنا شدن با بلوک ((برای همیشه)) و کاربرد آن
5. آشنا شدن با بلوک وقتی به لبه رسیدی برگرد و کابرد آن
3. آشنا شدن با بخش حالت ها و نحوه ویرایش یک کاراکتر در این بخش
دانش آموزان گرامی لطفا بلوک های بخش رویدادها ، حرکت و ظاهر را مطالعه کنید و با تمرین هر بلوک کاربرد آن را بررسی کنید با تشکر
*** توجه داشته باشید یادگیری کامپیوتر امروزه یک نیاز اساسی و مستلزم تمرین و تکرار است ***
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
تقویت مهارت های جابجایی
هماهنگی چشم و پا
تقویت سیستم قلبی و عروقی
1403/07/21
ریاضی چهارم
پوروالا، طناز
تمرین صفحه های 6 و 7 کتاب ریاضی حل شود.
از کتاب کار ریاضی،صفحه های 13،14،15 با دقت حل شود.
فارسی چهارم
پوروالا، طناز
روان خوانی درس دوم پرسش شد. درست و نادرست و درک مطلب پاسخ داده شد. دانش زبانی تدریس شد.
از بندهای 3تا 6 درس دوم، کلماتی که دارای حروف ص، ع،ق، غ، ذ می باشند ،نوشته شود. یک صفحه املا از بندهای 1تا 3 نوشته شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
پوروالا، طناز
از درس دوم 5 سوال طرح و پاسخ داده شود.فردا درس دوم پرسش می شود.
هدیههای آسمان چهارم
پوروالا، طناز
فعالیت های درس دوم پاسخ داده شد. برایم بگو با هدف بازگویی داستان از زبان شخصیت دیگر، توسط یک نفر از هر گروه اجرا شد. درس اول پرسش شد.
جلسه ی بعد، درس دوم مطالعه شود، پرسش می شود.
قرآن چهارم
پوروالا، طناز
روان خوانی صفحات 6 و 7 تمرین شود.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس دوم ( ارزش کالا ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس دوم صفحه 24 انجام شد.
کنفرانس درس دوم انجام شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس دوم صفحه 26 انجام شود.
لطفا در صورتی که کتاب سیمی یا منگنه نشده، حتما سیمی یا منگنه شود.
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس (گفت و گوی منطقی ) صحبت کردیم و صفحات 12،13 کتاب مهارت انجام شد .
عزیزان تکلیف ندارید .