فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 202

ریاضی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
تکلیف: صفحه های 27 و 28 کتاب کار ریاضی حل شود. کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی آورده شود‌.

فارسی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
تکلیف: املا و معنی کلمات درس دوم تمرین شود.

نگارش چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
تکلیف: نگارش درس دوم انجام شود‌. کتاب فارسی و نگارش آورده شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
تکلیف: درس دوم مطالعه شود، پرسش می شود‌.

آزمایشگاه

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: در این جلسه، دانش آموزان ابتدا انواع مختلف مخلوط های یکنواخت و غیریکنواخت را درست کردند و سپس به کمک روش های مختلف، اجزای مخلوط ها را از هم جدا کردند.
تکلیف: جلسه ی بعد درس اول پرسش می شود.

ریاضی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: فعالیت و کار در کلاس صفحه ی 18 کتاب ریاضی ابتدا توسط دانش‌آموزان حل و سپس توضیح داده شد.
تکلیف: ادامه ی صفحه 18 و تمرین صفحه ی 19 کتاب ریاضی حل شود. کتاب ریاضی آورده شود‌.

علوم چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: صفحات 13 تا 15 کتاب کار علوم جهت تثبیت یادگیری انواع مخلوط ها به کمک روش اکتشافی تدریس شد.
تکلیف: برای فردا، صفحات 13 تا 16 کتاب کار علوم با دقت مطالعه شود.

فارسی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: حکایت صفحه ی 28 کتاب فارسی تدریس شد. دانش آموزان در مورد مثل های این صفحه تحقیق کرده و توضیح دادند.
تکلیف: یک صفحه املا از کلمات دارای ارزش املایی درس دوم نوشته شود. کتاب فارسی و کتاب نگارش آورده شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: ارزیابی از درس دوم انجام شد‌.صفحات 7 و 8 از کتاب کار خوانده و مطالب درس اول مرور شد.
تکلیف: برای جلسه ی آینده، تمرین صفحات 8 تا 10 از کتاب کار اجتماعی پاسخ داده شود‌.

هنر چهارم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: پسرای هنرمندم سلام امروز آموزش سه بعدی را باهم تمرین کردیم و کشیدیم لطفا با دقت و تمرکز کار را تمام کن
تکلیف: لطفا دفتر نقاشی همراه داشته باشید

ریاضی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: صفحات 16 و 17 کتاب ریاضی توسط دانش آموزان حل و توضیح داده شد‌.
تکلیف: صفحه ی 26 کتاب کار ریاضی حل شود. فردا کتاب ریاضی آورده شود

علوم چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: بخش اول تدریس درس دوم انجام شد. در این جلسه با همکاری دانش آموزان، مفهوم مخلوط، کاربرد مخلوط ها در زندگی، مخلوط های یکنواخت و غیریکنواخت و انواع آنها توضیح داده شد.
تکلیف: فردا کتاب علوم و کتاب کار علوم آورده شود.

فارسی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: بخوان و بیندیش درس دوم خوانده و به سوالات پاسخ داده شد.
تکلیف: در مورد 4 مثل صفحه ی 28 کتاب فارسی، مربوط به حکایت، تحقیق شود که در چه مواردی کاربرد دارند. از درس دوم، 3 جمله ی که در آن کلمه پرستو و علامت ویرگول وجود دارد، نوشته شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
تکلیف: درس دوم اجتماعی پرسش می شود. کتاب کار اجتماعی آورده شود.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس سوم حرف ک وکا تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: کلمات وجملات درس جدیددردفترنوشته شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آشنایی با کلمات جادویی و بحث در مورد نحوه ی استفاده از این کلمات

ریاضی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: از کتاب کار ریاضی، صفحه های 13 و 14 کامل حل و توضیح داده شد. با بازی جذاب بولینگ،مبحث میلیون تدریس شد. هر گروه اجازه ی 3 ضربه را داشت .ملاک پین های افتاده بود. اعدادی روی هر پین بر مبنای 10، 100 ،1000 ،10000 ،1000000 و 100000و 1 نوشته شده بود. دانش آموزان هر گروه با همکاری هم، تعداد دسته ها را جمع زده و در جدول ارزش مکانی وارد کرده و عدد را به حروف و رقم نوشتند. در آخر ارزش مکانی رقم ها در جدول ارزش مکانی تمرین شد‌. گروهی برنده بود که بزرگترین رقم فرد را به دست آورده بود.
تکلیف: کتاب ریاضی آورده شود‌.

علوم چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
تکلیف: تکلیف عملکردی علوم در مورد اثر مواد بر غوطه وری تخم مرغ در آب با توجه به کاربرگ داده شده، انجام شود. حتما سوال خوانده شود، فرضیه نوشته شود و بعد آزمایش انجام شود. تخم مرغ پخته نشود. کتاب علوم آورده شود‌.

فارسی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
تکلیف: از درس دوم فارسی، جملاتی که دارای کلمه ی کوچ هستند، با دقت خوانده شود و سپس هر مقدار از جمله که در ذهن باقی مانده است در برگه، نوشته شود. یک صفحه املا از بندهای 2 تا 5 نوشته شود. کتاب فارسی آورده شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: جدول بودجه همراه با مفاهیم درآمد، هزینه و پس انداز با بیان مثال هایی از تجارب دانش آموزان در این زمینه تدریس شد.
تکلیف: تا یکشنبه ی هفته ی بعد، هر دانش آموز یک جدول بودجه رسم کند و با توجه به پول توجیبی که اولیای محترم در اختیارش قرار می دهد و با توجه به هزینه و پس انداز ، ردیف های جدول را کامل کند.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: فعالیت هایی که دانش آموزان یاد گرفتند 1. وارد کردن یک کاراکتر از محیط کامپیوتر به محیط اسکرچ 2. وارد کردن یک پس زمینه از محیط کامپیوتر به محیط اسکرچ 3. طریقه حرکت دادن کاراکتر 4. آشنا شدن با بلوک ((برای همیشه)) و کاربرد آن 5. آشنا شدن با بلوک وقتی به لبه رسیدی برگرد و کابرد آن 3. آشنا شدن با بخش حالت ها و نحوه ویرایش یک کاراکتر در این بخش
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا بلوک های بخش رویدادها ، حرکت و ظاهر را مطالعه کنید و با تمرین هر بلوک کاربرد آن را بررسی کنید با تشکر *** توجه داشته باشید یادگیری کامپیوتر امروزه یک نیاز اساسی و مستلزم تمرین و تکرار است ***

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: تقویت مهارت های جابجایی هماهنگی چشم و پا تقویت سیستم قلبی و عروقی

ریاضی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: تمرین صفحه های 6 و 7 کتاب ریاضی حل شود.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی،صفحه های 13،14،15 با دقت حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: روان خوانی درس دوم پرسش شد. درست و نادرست و درک مطلب پاسخ داده شد. دانش زبانی تدریس شد.
تکلیف: از بندهای 3تا 6 درس دوم، کلماتی که دارای حروف ص، ع،ق، غ، ذ می باشند ،نوشته شود. یک صفحه املا از بندهای 1تا 3 نوشته شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
تکلیف: از درس دوم 5 سوال طرح و پاسخ داده شود‌.فردا درس دوم پرسش می شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
فعالیت: فعالیت های درس دوم پاسخ داده شد. برایم بگو با هدف بازگویی داستان از زبان شخصیت دیگر، توسط یک نفر از هر گروه اجرا شد. درس اول پرسش شد.
تکلیف: جلسه ی بعد، درس دوم مطالعه شود، پرسش می شود‌.

قرآن چهارم

مدرس: پوروالا، طناز
تکلیف: روان خوانی صفحات 6 و 7 تمرین شود‌.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس دوم ( ارزش کالا ) تدریس شد. فعالیت کلاسی درس دوم صفحه 24 انجام شد. کنفرانس درس دوم انجام شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس دوم صفحه 26 انجام شود. لطفا در صورتی که کتاب سیمی یا منگنه نشده، حتما سیمی یا منگنه شود.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث مدیریت استرس (گفت و گوی منطقی ) صحبت کردیم و صفحات 12،13 کتاب مهارت انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: