1404/08/14
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
نمونه سوالاتی از ضرب اعداد مخلوط و ساده کردن کسرها در کلاس انجام شد.
تکلیف:
سوالات داده شده پاسخ داده شود.
علوم پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
دروس 1 تا 3 با دقت مطالعه شود.
رباتیک
مدرس:
امیری، عاطفه
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
در این جلسه دانش آموزان قاب عکس ها را باز کردند و بعد شروع به ساخت سازه آسانسور کردیم .
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
اهمیت و مزایای بازی برج رنگی
تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی (اجرای حرکات پا و درجا زدن با ریتم موسیقی)
رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (هماهنگی حرکات با ضرب و تعداد مشخص)
افزایش تمرکز و دقت دیداری (تشخیص رنگها و ساخت برج با نظم درست)
پرورش مهارتهای گروهی و کار تیمی (همکاری برای ساخت برج مشابه)
تقویت حافظهی دیداری و سازماندهی ذهنی (بهخاطر سپردن ترتیب و رنگ ردیفها)
توسعه مهارتهای حرکتی ظریف و درشت (حرکت در صف، گرفتن و چیدن کاپها)
ایجاد حس مسئولیت و دقت در انجام وظیفهی فردی (هر نفر مسئول بخشی از برج است)
افزایش انعطاف ذهنی و واکنش به دستور معلم (تغییر از حرکت ریتمیک به ساخت برج)
ایجاد هیجان، نشاط و حس موفقیت جمعی
تقویت اعتماد به نفس و انگیزهی مشارکت در گروه
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
تعدادی از سوالات مربوط به فصل اول پاسخ داده شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
1404/08/13
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
سوالات مرور فصل دوم پاسخ داده شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
علوم پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درسنامه ی درس 4 تدریس شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
مهارت اجتماعی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز ادامه مبحث مهم نتیکت (رفتار اجتماعی در فضای مجازی ) را آموزش داشتیم .
تکلیف:
عزیزان تکلیف ندارید .
1404/08/12
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
ضرب اعداد مخلوط و ساده کردن کسرها تدریس و سوالات آن در کتاب درسی پاسخ داده شد.
تکلیف:
صفحات 55 و 56 کتاب کار انجام شود.
نگارش پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
نگارش درس 5 انجام شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس 7 تدریس شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس 6 تدریس شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
درس درآمد دوره شد،درس هزینه تدریس شد.فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف:
درس یک تا چهار به خوبی مطالعه شود.
فعالیت منزل صفحه 30 حل شود.
زیبانویسی
مدرس:
امیری، زهرا
فعالیت:
درس ششم آموزش داده شد
تمرینات در کلاس انجام شد
کلاس همراه بود با موسیقی.
تکلیف:
از درس اول تا ششم لطفا در منزل بررسی و تکمیل شود
جلسه ی آینده تا آخر درس ششم چک میشود.
1404/08/11
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
سوالات تقسیم کسرها در کتاب درسی پاسخ داده شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
علوم پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
فیلم آموزشی درس 4 در کلاس پخش شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
فارسی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس 5 تدریس شد.
تکلیف:
یک بار از روی درس 5 با خط خوانا رونویسی شود.
یک بار از روی جعبه ی کلمات درس 5 کتاب کار نوشته شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
تکلیف:
درس 5 کتاب کار انجام شود.
مهارت زندگی
مدرس:
احمدی زاده، فرزانه
فعالیت:
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد مبحث مدیریت استرس : برنامه ریزی کردن آموزش داشتیم و صفحات 16،17 کتاب انجام شد .
تکلیف:
عزیزان از امروز تا جلسه بعدی یکشنبه آینده برنامه روزانه خود را همراه ساعت در دفتر اتیکت یادداشت کنید .
1404/08/10
ریاضی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
سوالات تقسیم کسرها در کتاب کار پاسخ داده شد.
تکلیف:
تکلیفی ندارند.
فارسی پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
نکات دستوری دروس 1 تا 4 و جعبه کلمات دروس 3 و 4 پرسیده شد.
تکلیف:
15 سوال از نکات دستوری دروس 3 و 4 نوشته و به آن پاسخ دهید.
یک بار از روی جعبه کلمات دروس 3 و 4 با خط خوانا نوشته شود.
قرآن پنجم
مدرس:
محمدی قهی، سمانه
فعالیت:
درس 5 تدریس شد.
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان نحوه ایجاد دایره با استفاده از مهر زدن را یاد گرفتند و با استفاده از کد های چرخش 15 درجه ، حرکت کن و 36 بار تکرار کن توانستن پروژه صفحه 23 کتاب را انجام دهند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا پروژه صفحه 23 کتاب را دوباره تمرین کنید با تشکر alinikzad0044@gmai.com
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی.
اهمیت و مزایای بازی «برج کاپگیم ریتمیک» شامل :
تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی)
رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3»)
افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوانها بدون ریختن برج)
پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن)
تقویت مهارتهای حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوانها)
توسعهی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت)
رشد مهارتهای اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی)
ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی
تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود