فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 203

ریاضی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: نمونه سوالاتی از ضرب اعداد مخلوط و ساده کردن کسرها در کلاس انجام شد.
تکلیف: سوالات داده شده پاسخ داده شود.

علوم پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
تکلیف: دروس 1 تا 3 با دقت مطالعه شود.

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه دانش آموزان قاب عکس ها را باز کردند و بعد شروع به ساخت سازه آسانسور کردیم .

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهمیت و مزایای بازی برج رنگی تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی (اجرای حرکات پا و درجا زدن با ریتم موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (هماهنگی حرکات با ضرب و تعداد مشخص) افزایش تمرکز و دقت دیداری (تشخیص رنگ‌ها و ساخت برج با نظم درست) پرورش مهارت‌های گروهی و کار تیمی (همکاری برای ساخت برج مشابه) تقویت حافظه‌ی دیداری و سازمان‌دهی ذهنی (به‌خاطر سپردن ترتیب و رنگ ردیف‌ها) توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (حرکت در صف، گرفتن و چیدن کاپ‌ها) ایجاد حس مسئولیت و دقت در انجام وظیفه‌ی فردی (هر نفر مسئول بخشی از برج است) افزایش انعطاف ذهنی و واکنش به دستور معلم (تغییر از حرکت ریتمیک به ساخت برج) ایجاد هیجان، نشاط و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و انگیزه‌ی مشارکت در گروه
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: تعدادی از سوالات مربوط به فصل اول پاسخ داده شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

ریاضی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: سوالات مرور فصل دوم پاسخ داده شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

علوم پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: درسنامه ی درس 4 تدریس شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز ادامه مبحث مهم نتیکت (رفتار اجتماعی در فضای مجازی ) را آموزش داشتیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید .

ریاضی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: ضرب اعداد مخلوط و ساده کردن کسرها تدریس و سوالات آن در کتاب درسی پاسخ داده شد.
تکلیف: صفحات 55 و 56 کتاب کار انجام شود.

نگارش پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
تکلیف: نگارش درس 5 انجام شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: درس 7 تدریس شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: درس 6 تدریس شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس درآمد دوره شد،درس هزینه تدریس شد.فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف: درس یک تا چهار به خوبی مطالعه شود. فعالیت منزل صفحه 30 حل شود.

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: درس ششم آموزش داده شد تمرینات در کلاس انجام شد کلاس همراه بود با موسیقی.
تکلیف: از درس اول تا ششم لطفا در منزل بررسی و تکمیل شود جلسه ی آینده تا آخر درس ششم چک می‌شود.

ریاضی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: سوالات تقسیم کسرها در کتاب درسی پاسخ داده شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

علوم پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: فیلم آموزشی درس 4 در کلاس پخش شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

فارسی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: درس 5 تدریس شد.
تکلیف: یک بار از روی درس 5 با خط خوانا رونویسی شود. یک بار از روی جعبه ی کلمات درس 5 کتاب کار نوشته شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
تکلیف: درس 5 کتاب کار انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث مدیریت استرس : برنامه ریزی کردن آموزش داشتیم و صفحات 16،17 کتاب انجام شد .
تکلیف: عزیزان از امروز تا جلسه بعدی یکشنبه آینده برنامه روزانه خود را همراه ساعت در دفتر اتیکت یادداشت کنید .

ریاضی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: سوالات تقسیم کسرها در کتاب کار پاسخ داده شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

فارسی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: نکات دستوری دروس 1 تا 4 و جعبه کلمات دروس 3 و 4 پرسیده شد.
تکلیف: 15 سوال از نکات دستوری دروس 3 و 4 نوشته و به آن پاسخ دهید. یک بار از روی جعبه کلمات دروس 3 و 4 با خط خوانا نوشته شود.

قرآن پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: درس 5 تدریس شد.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان نحوه ایجاد دایره با استفاده از مهر زدن را یاد گرفتند و با استفاده از کد های چرخش 15 درجه ، حرکت کن و 36 بار تکرار کن توانستن پروژه صفحه 23 کتاب را انجام دهند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا پروژه صفحه 23 کتاب را دوباره تمرین کنید با تشکر alinikzad0044@gmai.com

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی. اهمیت و مزایای بازی «برج کاپ‌گیم ریتمیک» شامل : تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3») افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوان‌ها بدون ریختن برج) پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن) تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوان‌ها) توسعه‌ی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت) رشد مهارت‌های اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی) ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: