فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 204

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: ادامه مبحث رسم شکل برای حل مساله آموزش داده شد و فعالیت صفحه 45 در کلاس حل گردید. الگوی عدد 7 و 8 پرسیده شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

املا سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: املای خلاق حافظه ای از درس 5 گفته شد.
تکلیف: غلط های املایی املای این هفته و ارزشیابی هفته گذشته هر کدام 5 بار نوشته شود. کلماتی که دارای حروف "ع" و "غ" هستند از درس 1 تا 5 پیدا کنید و با آنها جمله بسازید. دانش آموزانی که نام برده شدند برای تحقیق و ارائه درس و معلم شو تکلیف خود را انجام دهند. لطفا و حتما بله را ببینید جهت توضیحات کامل.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با نحوه رسم نمودار در محیط پاورپوینت آشنا شدند و به صورت گروه های دو نفره یک اسلاید ایجاد کردند، که در این اسلاید یک نمودار وجود داشت ، که قیمت سه خودرو را با هم مقایسه می کرد.
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا 1 اسلاید ایجاد کنید که در این اسلاید ، یک نمودار درباره میانگین بارندگی در سه شهر را با هم مقایسه کرده باشد با تشکر

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: هماهنگی گروهی/سرعت عمل و سرعت عکس العمل/هماهنگی چشم و دست/تقویت عضلات درشت/تقویت مهارت شنیداری

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: کتاب کار ریاضی تمرین های صفحه 51 و 52 مربوط به مبحث واحد اندازه گیری و تبدیل آن ها توسط دانش اموزان در کلاس حل گردید.
تکلیف: الگوی عدد 8 را همراه با رسم شکل تا عدد 80 بنویسید و حفظ کنید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کتبی علوم از درس 4 انجام شد.
تکلیف: سوالات ارسال شده علوم را بنویسید و پاسخ آن ها را از کتاب پیدا کنید و بنویسید. پسران گلم که خیلی خوب و عالی شدند سوالات را ننویسند. عزیزانی که خوب شدند فقط این 5 سوال را بنویسند و پاسخ دهند. گل هایی که قابل قبول و نیاز به تلاش شدند علاوه بر این 5 سوال خودشان 7 سوال دیگر هم از سوالات کتاب کار بنویسند و پاسخ دهند.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش شفاهی از درس 5 فارسی انجام شد.
تکلیف: یک املای حافظه ای از درس 5 (10 جمله) بنویسید. روش انجام املا؛ ابتدا متن درس را یک یا دوبار بادقت بخوانید ، سپس کتاب را ببندید و 10 جمله که در حافظه دارید بنویسید و سپس والدین تصحیح کنند.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هشتم ( دستگاه کارتخوان ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس هفتم صفحه 65 انجام شد. فعالیت در منزل درس هفتم صفحه 66 انجام شد. انیمیشن کلاه برداری از دستگاه کارتخوان گذاشته شد. انیمیشن درباره ی کارت بانکی گذاشته شد. کتاب ها چک شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش بهداشت فردی، دانش آموزان نکات مربوط به لباس زیر را می‌شناسند.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: آموزش فصل 3 ریاضی آغاز شد و حل مساله صفحه 44 کتاب ریاضی با موضوع یکی دیگر از راهبردهای حل مسئله(رسم شکل) آموزش داده شد و دست ورزی آن نیز به صورت دو نفره در کلاس جهت تثبیت و رفع اشکال انجام شد. و صفحه 44 کتاب حل گردید.
تکلیف: الگوی عدد 6 و 7 را حفظ کنید. کاربرگ ارسال شده در دفتر نوشته و حل گردد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی از درس 6 و 7 اجتماعی انجام شد.
تکلیف: تکلیف ندارید. والدین گرامی جهت رفاه شما عزیزان فایل سوالات اجتماعی نیز یکجا ارسال گردید. یک املای ده خطی از درس 5 به صورت جمله بنویسید.

هنر سوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنرمندان کلاسم امروز در مورد هوای سالم و ناسالم باهم صحبت کردیم و بعد مرحله به مرحله ساعت شنی امروز را کشیدیم

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس8حرف کاتوضیح داده شدوتوسط بچه هانوشته شد.
تکلیف: درس8دردفترنوشته شود.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: الگوی عدد 6 پرسیده شد.
تکلیف: الگوی عدد 7 را با رسم شکل انجام دهید و حفظ کنید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش شفاهی از درس 4 علوم انجام شد.
تکلیف: با دقت زیاد سوالات و تمرین های درس 4 را بخوانید. دوشنبه پرسش کتبی داریم.

نگارش سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: تمرین های دستور زبانی درس 5 کتاب نگارش با مشارکت دانش آموزان حل گردید.
تکلیف: تمرین های درس 5 کامل حل شود. کلماتی که حروف ص و ض دارند از درس 1 تا 5 پیدا کنید و دو بار بنویسید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی از درس 5 انجام شد. درس 6 هدیه ها با موضوع بانوی قهرمان به صورت داستان گویی آموزش داده شد و برخی تمرین های داخل کتاب حل گردید.
تکلیف: سوالات درس 1 تا 6 را با دقت بخوانید.

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: آچمز مطلق و نسبی کامل آموزش داده شد.
تکلیف: یک دفتر شطرنجی تهیه کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: