فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 206

ریاضی پنجم

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: دانش آموزان نمونه سوال دلخواه خود را نوشتند و به عنوان طراح سوال از دانش آموزان دیگر خواستند تا مسئله را حل کنند.

فارسی پنجم

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: لغات مترادف و هم خانواده و متضاد درس دهم گفته شد

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس12حرف ن تدریس وتمرین شد.
تکلیف: درس جدیددردفترنوشته شود.برای دوشنبه 24دیماه چسب وماژیک وقیچی همراه داشته باشید.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث حل مساله (تمرین حل مساله ) آموزش داشتیم و صفحات 22،23 کتاب مهارت انجام شد .
تکلیف: عزیزان صفحه 23 کتاب مهارت کامل شود .

ریاضی پنجم

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: ارزشیابی ریاضی انجام شد.

علوم پنجم

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: درس هفتم پرسیده شد.

فارسی پنجم

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: درس دهم تدریس شد.
تکلیف: از کلمات مهم دو بار نوشته شود. دانش آموزانی که ارمغان خود را امروز تحویل ندادند فردا تحویل دهند.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس یازدهم ( تاریخچه بانک و بانکداری ) تدریس شد. فعالیت کلاسی درس یازدهم صفحه 66 انجام شد. فعالیت منزل درس یازدهم صفحه 67 انجام شد. انیمیشن عملکرد بانک ها گذاشته شد. فیلم تاریخچه بانک ها گذاشته شد. کنفرانس درس یازدهم انجام شد. کتاب ها چک شد.

ریاضی پنجم

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: از اول کتاب تا آخر فصل سوم مطالعه شود
تکلیف: ارمغان شماره 10 حل شود.برای شنبه از اول کتاب تا آخر فصل سوم خوانده شود

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه ساخت آسیاب بادی را ادامه دادیم و تکمیل تر کردیم . با آرزوی موفقیت
تکلیف: لطفاً برای جلسه آینده لطفا هر گروه 4عدد باتری قلمی همراه داشته باشند.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: نمونه سوالات کتاب توسط دانش آموزان حل شد.

ریاضی پنجم

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: صفحه 77 تا 82 تدریس شد. کتاب کار ریاضی تا صفحه 87حل شد.
تکلیف: تمرین صفحه 83 کتاب ریاضی حل شود.

املا پنجم

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: املا از درس نهم فارسی گفته شد. لطفا از کلماتی که اشتباه نوشته اید مجدد املا بنویسید.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: فتحی، آزیتا
فعالیت: درس سیزدهم تدریس شد. فردا از درس اول تا آخر درس دهم خوانده شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: