1403/05/09
علوم پنجم
خداویسی، مهسا
مشاهده و بررسی تغییرات فیزیکی و شیمیایی قند به این شرح: در بشر اول ، حبهی قند قرار داده شد که به صورت کامل در آب حل شد و در بشر دوم پودر قند ساییده شده در هاون با سرعت بیشتری حل شد که هر دو تغییر فیزیکی میباشد ولی در بشر سوم به دلیل واکنش شیمیایی حاصل از سوختن قند بروی چراغ الکلی تغییر شیمیایی رخ داده و دیگر قند سوخته در آب حل نخواهد شد.
تکمیل کاربرگ مربوطه.
هنر پنجم
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان با استفاده از گواش و قلمو طرح هایی را که روی پلکسی کشیده بودند را رنگ آمیزی کردند تا در جلسه آینده با رنگ کردن زمینه کار، کاردستی خود را تکمیل کنند.
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان یک عدد قلمو همراه خود بیاورند. ممنونم
پرتال هوش
خداویسی، مهسا
تانگرام ، افزایش دقت و تمرکز و تقویت هوش بصری و مهارت خلق اثر.
1403/05/08
ریاضی پنجم
خداویسی، مهسا
مرور ضرب مساحتی ( مستطیلی )، با استفاده از کاغذ شطرنجی و کاور و ماژیک.
انجام ضرب دورقم در دورقم به روش مساحتی که در ابتدا اعداد به صورت گسترده نوشته شد و عدد بزرگتر طول مستطیل و عدد کوچکتر عرض مستطیل میباشد و در پایان مساحت چهار مستطیل محاسبه و حاصل با یکدیگر جمع میشود.
انجام ضربهای داده شده در دفتر تکلیف به روش مساحتی .
ورزش پنجم
الیاسی، بهنام
انجام نرمش و حرکات پایه آموزش و مهارت استقامت قلب و عروقی و عضلانی آموزش مهارت های تعادلی و انعطاف پذیری/ کار با استپ
1403/05/03
1403/05/02
ریاضی پنجم
خداویسی، مهسا
مرور جمع و تفریق کسرها و برقرای شرط مربوطه ( هم مخرج بودن کسرها ) . انجام دستورزی کسرهای مساوی. حل تمارین مربوطه.
انجام تمارین داده شده در دفتر تکلیف.
علوم پنجم
خداویسی، مهسا
مرور تقسیمبندی گیاهان بر اساس داشتن دانه ( تکلپهای و دوپلهای ) . بررسی ویژگی آنها از نظر تعداد گلبرگ ، شکل برگها و نوع ریشه . انجام فعالیت مربوط به آن و تکمیل کاربرگ تفکیک تکلپهای از دولپهای .
هنر پنجم
ایروانی، سارا
این جلسه در مورد(روز مراقبت از خود) سر کلاس توضیحات مختصری داده شد.
ادامه کلاس دانش آموزان مرحله اول نقاشی روی پلکسی با ماژیک را کشیدند تا جلسه بعد رنگ آمیزی را شروع کنند
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان یک عدد قلمو همراه خود بیاورند.
ممنونم
پرتال هوش
خداویسی، مهسا
پرسش معما و دریافت کارت امتیاز به دانشآموزان.
1403/05/01
فارسی پنجم
خداویسی، مهسا
برگزاری مسابقهی تمیز جملات نگارشی و پرسشی و رسم نمودار جملات ، به شرح ذیل:
از هر گروه هاوس سیستم دو دانشآموز انتخاب شد که از بین انواع جملات نوشته شده ( دستوری ، خبری ، تعجبی و پرسشی ) گروه اول جملات نگارشی را جدا کنند و گروه دوم جداسازی جملات پرسشی را انجام دهند و نمودار جملات نیز رسم شد. در پایان گروهی برنده اعلام شد که تعداد جملات جداسازی شدهی آن بیشتر بود.
ورزش پنجم
الیاسی، بهنام
انجام نرمش و حرکات پایه آموزش و مهارت استقامت قلب و عروقی و عضلانی آموزش مهارت های تعادلی و انعطاف پذیری