فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 208

ریاضی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش فرآیند " دور در دور و نزدیک در نزدیک " در ضرب عبارات کسری . انجام کتاب‌کار تا صفحه‌ی 43.
تکلیف: حل سوالات ارسال شده در کانال کلاسی بله در دفتر تکلیف. ( سوالات مروری فصل دوم ).

فارسی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: دروس 3 و 4 پرسیده شد.
تکلیف: تمرین روانخوانی 4 درس ابتدایی با توجه به علائم نگارشی و رعایت لحن و آهنگ مناسب جملات‌. روز شنبه ارزیابی روانخوانی برگزار خواهد شد.

هنر پنجم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: پسرای هنرمندم امروز آموزش خط را باهم تمرین کردیم و مرحله به مرحله کشیدیم
تکلیف: دفتر نقاشی فراموش نشود ممنونم

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه دانش آموزان سازه های قبلی را باز کردند و ساخت سازه ی منجنیق را شروع کردیم . با آرزوی سلامتی

ریاضی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور جمع و تفریق اعداد مخلوط . انجام کتاب‌کار تا صفحه‌ی 42.
تکلیف: نداریم.

فارسی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مشاهده ی کلیپ گوش کن و بگو درس چهارم ( کرم شب‌تاب ) و پاسخ به پرسش‌های آن. بررسی ضرب‌المثل‌های بکار رفته.
تکلیف: مطالعه‌ی کامل دروس 3 و 4 .

املا پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: املای درس سوم گفته شد.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مدیریت استرس و تفکر غیر منطقی و منطقی آموزش داشتیم .صفحات 12،13 کتا مهارت انجام شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

ریاضی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: تکمیل حل سوالات صفحه‌ی 35 کتاب درسی و مرور ضرب کسرها به روش رسم شکل و محور و عملیاتی.
تکلیف: نداریم.

فارسی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: انجام درس چهارم کتاب کار . تکمیل جعبه‌ی کلمات و انتقال آن به متن کتاب درسی ( کلمات هم‌خانواده ، مترادف و متضاد درس چهارم در کتاب درسی مشخص شود. )

املا پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: یک صفحه کامل تمرین املا از درس سوم در دفتر تکلیف نوشته شود. ( فردا دفتر املا آورده شود )

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: انجام پرسش کلاسی دروس 4 و 5 .
تکلیف: نداریم.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت های استواری مهارت های جابجایی مهارت های دستکاری

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش اهمیت ارتباطات میان افراد جامعه
تکلیف: دانش آموزان هر طوری که به ذهنشان میرسد یک شبکه ی سالم دوستی را رسم کنند. هر آن چیزی که دوست دارید میتوانید به این نقشه اضافه کنید. آدم ها در این شبکه چه شکلی هستند و قرار است چه کارهایی برای شما انجام دهند. شما قرار است چه کار برای آنها انجام دهید؟ هر چیزی که این شبکه نیاز دارد را به آن اضافه کنید.

آزمایشگاه

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: انجام آزمایش تصویرسازی شعله‌ی شمع به صورت واضح بروی صفحه‌ی سیاه‌رنگ به این شرح : شمع روشن را مقابل ذره‌بین قرار داده، زمانی که ذره‌بین خیلی به شمع نزدیک میشود تصویر بزرگتر و محو میشود ولی زمانی که ذره‌بین از شمع دورتر میشود و در فاصله دورتر از کانون قرار میگیرد تصویر شعله وارونه و کوچکتر روی صفحه ایجاد میشود. پس به کمک عدسی میتوانیم تصویر اجسام را روی یک صفحه نشان دهیم.

ریاضی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش ضرب کسرها و انجام صفحات 34 و 35 کتاب درسی.
تکلیف: نداریم.

نگارش پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
تکلیف: انجام درس چهارم.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: ارائه درس ششم توسط دانش‌آموز عزیزم " پرهام زحلی " .
تکلیف: مطالعه‌ی دروس 4 و 5.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس5حرف ر خنجری و ر شمشیری تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: کلمات وجملات درس5هرکدام یکخط دردفترزیبانویسی نوشته شود.

ریاضی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش ضرب عدد در کسر به 3 روش رسم شکل، رسم محور و محاسباتی. انجام صفحات 32 و 33 کتاب درسی.
تکلیف: مطالعه‌ی صفحه‌ی 45 و انجام صفحات 46 ، 47 و 48 کتاب‌کار.

علوم پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: پرسش کلاسی از فصل سوم انجام شد.
تکلیف: نداریم.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: تدریس درس پنجم و انجام فعالیت‌های مربوطه. تکمیل کتاب‌کار تا پایان درس پنجم.
تکلیف: مطالعه‌ی کامل درس پنجم.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس چهارم ( هزینه ) تدریس شد. فعالیت کلاسی و فعالیت در منزل درس چهارم صفحه 29 و 30 انجام شد. کنفرانس درس چهارم انجام شد. کتاب ها چک شد.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با تعریف انواع کامپیوتر ها و انواع شبکه ها آشنا شدند همچنین پروژه های هفته قبل را در کلاس ارائه دادند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا پروژه صفحه 30 کتاب را انجام دهید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: