1403/07/03
ریاضی پنجم
خداویسی، مهسا
مرور عددنویسی و حل سوالات صفحهی 11 کتابکار.
انجام صفحهی 12 و 13 کتابکار.
علوم پنجم
خداویسی، مهسا
انجام آزمایش مقایسهای فرفرههای کاغذی با شرایط ثابت آزمایش و فرضیهی متغیر ( پهنای بالها ). پاسخ به پرسشهای پایان فصل اول.
مطالعهی کامل فصل اول .
متن ادبی پنجم
خداویسی، مهسا
انشا با موضوع " ماهِ مهر " و استفاده از کلمات مشخص داده شده و خوانش آن.
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و عرض تبریک به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید امروز آشنایی با دانش آموزان را داشتیم و هر دانش آموز خود را در برگه ای جدا گانه توصیف کرد .(من کیستم؟)
تکلیف ندارند
1403/07/02
ریاضی پنجم
خداویسی، مهسا
مرور عددنویسی و الگوها. قوانین جدول ارزش مکانی و آشنایی با طبقات و واحدهای آن. حل صفحات 2 و 3 کتاب درسی.
مطالعهی دقیق صفحهی 8 کتابکار و انجام صفحات 9 و 10 آن.
علوم پنجم
خداویسی، مهسا
مرور 5 روش علمی تحقیق و بررسی مراحل آن. چرایی تفاوت در سرعت رسیدن انواع فرفرههای کاغذی به زمین با انجام آزمایشهای تکراری ( به شرط یکسان بودن شرایط آزمایش و تفاوت در طول و پهنای بالها )
فرفرههایی متفاوت از نظر پهنا و طول بال ساخته و برای مشاهده و شرح آزمایش به کلاس بیاورید.
فارسی پنجم
خداویسی، مهسا
خوانش شعر " ستایش " با رعایت لحن و آهنگ مناسب. مشخص کردن ترکیبات وصفی و اضافی، حروف ندا و منادا ، قافیه و ردیف ابیات. آشنایی با شاعر قرن ششم " نظامی گنجوی و آثارش.
مطالعهی معنی و مفهوم ابیات شعر ستایش در کتابکار. تکمیل جعبهی کلمات و مشخص کردن لغات همخانواده، متضاد و مترادف در کتاب درسی. مطالعهی کامل شعر ستایش.
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
معارفه و آشنایی دانش آموزان با کلاس و آشنایی با ابزار و وسایل مورد استفاده در کلاس به همراه فعالیت با ابزار
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
اشنایی با دانش آموزی
مرور مطالب درس اتیکت سال گذشته
1403/07/01
هدیههای آسمان پنجم
خداویسی، مهسا
آشنایی با سورههای قرآن ، اولین و آخرین و طولانیترین سوره . دستهبندی آنها براساس اسامی ( نام پیامبران ، نام رویدادهای طبیعی ، نام حیوانات و .... ). انجام فعالیتهای مربوط به درس اول.
فردا کتاب فارسی ، ریاضی ، اجتماعی و علوم آورده شود.
قرآن پنجم
خداویسی، مهسا
آشنایی با اتصالات و حروف ناخوانا . انجام فعالیتهای درس اول . تمرین قرائت آیات سورهی لقمان.
تمرین قرائت آیات سورهی لقمان.
زیبانویسی
الهی، شیما
ارزیابی خط انجام شد.شعرفارسی باخط خوش روی تخته نوشته شد.
ازروی شعرفارسی مجددباخط خوش نوشته شود.دفترمشق برای زیبانویسی همراه باشد.