فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 208

ریاضی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: تدریس صفحه 35 و 36 کتاب مرور کتاب هوش و استعداد
تکلیف: صفحه 45 و 46 کتاب کار ریاضی انجام شود ارمغان 7 انجام شود کتاب های شنبه کتاب ریاضی کتاب کار فارسی کتاب کار علوم کتاب هدیه

فارسی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
تکلیف: درس ارزش علم در کتاب کار کامل شود کلمات مترادف و متضاد و هم خانواده درس ارزش علم پرسیده می شود

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
تکلیف: درس 1 و 2 و 3 هدیه آسمانی پرسیده می شود

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مبحث مدیریت استرس :خوردنی های مناسب آموزش داشتیم .صفحات 18،19 انجام شد .
تکلیف: عزیزان در برگه A4 چند خوراکی مناسب برای کاهش استرس بکشید.

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهمیت و مزایای بازی برج رنگی تقویت هماهنگی شنیداری-حرکتی (اجرای حرکات پا و درجا زدن با ریتم موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (هماهنگی حرکات با ضرب و تعداد مشخص) افزایش تمرکز و دقت دیداری (تشخیص رنگ‌ها و ساخت برج با نظم درست) پرورش مهارت‌های گروهی و کار تیمی (همکاری برای ساخت برج مشابه) تقویت حافظه‌ی دیداری و سازمان‌دهی ذهنی (به‌خاطر سپردن ترتیب و رنگ ردیف‌ها) توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (حرکت در صف، گرفتن و چیدن کاپ‌ها) ایجاد حس مسئولیت و دقت در انجام وظیفه‌ی فردی (هر نفر مسئول بخشی از برج است) افزایش انعطاف ذهنی و واکنش به دستور معلم (تغییر از حرکت ریتمیک به ساخت برج) ایجاد هیجان، نشاط و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و انگیزه‌ی مشارکت در گروه
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

ریاضی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: تدریس صفحه 34 کتاب ریاضی برگزاری مسابقه آقای ریاضی
تکلیف: کتاب های فردا چهارم کتاب ریاضی کتاب هوش و استعداد کتاب کار اجتماعی فردا منتظر دیدار ولی دانش آموزان سورنا بخشی و آریا میرزاده هستم

علوم چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: برگزاری ارزشیابی مداد کاغذی علوم

نگارش چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: مرور درس ارزش علم

ریاضی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: مرور کتاب و کتاب کار ریاضی
تکلیف: کتاب های سه شنبه کتاب نگارش کتاب ریاضی

علوم چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: پرسش و پاسخ علوم
تکلیف: فردا ارزشیابی مداد کاغذی علوم از درس 1 تا 3 داریم. مطالعه شود

فارسی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: گنجینه شماره 3 انجام شد
تکلیف: درس ارزش علم در کتاب نگارش انجام شود

هنر چهارم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام خلاق های کلاس هنر داریم به مراحل پایانی کار نزدیک میشم و شمارش معکوس برای مسابقه هنرموفق باشید

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: پرسش و‌پاسخ انجام شد.درس سود و زیان تدریس شد.فعالیت کلاسی حل شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 43 به خوبی حل شود.

ریاضی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: تدریس تا صفحه 32 کتاب ریاضی
تکلیف: تمرین های صفحه 33 کتاب ریاضی انجام شود کتاب های دوشنبه کتاب ریاضی کتاب کار ریاضی کتاب مطالعات کتاب علوم دفتر مشق

علوم چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
تکلیف: درس 3 پرسیده می شود

فارسی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: تدریس درس ارزش علم املا
تکلیف: از درس ارزش علم کلماتی که حرف س و ص و ض و ع و ذ را دوبار دوبار بنویسید

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
تکلیف: درس 5 مطالعات پرسیده می شود

ریاضی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: مرور کتاب کار
تکلیف: صفحه 42 و 43 کتاب کار ریاضی حل شود کتاب های یکشنبه کتاب فارسی دفتر املا کتاب ریاضی کتاب کار ریاضی کتاب قران فردا یکشنبه منتظر دیدار ولی دانش آموزان یاسان لشکری نژاد و رادمان مرسلی هستم

علوم چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
فعالیت: حل سوالات درس 3 کتاب کار علوم پرسش و پاسخ
تکلیف: به دلخواه خود یا یک تجربه و یا فعالیت عملکردی صفحه 34 کتاب کار را انجام دهید

فارسی چهارم

مدرس: زینل زاده، فریبا
تکلیف: از درس راز نشانه ها املا نوشته شود. فردا املا داریم مترادف و هم خانواده و مخالف کلمات درس راز نشانه ها پرسیده می شود کل شعر روباه و زاغ حفظ شود

زیبانویسی

مدرس: امیری، زهرا
فعالیت: درس ششم آموزش داده شد تمرینات در کلاس انجام شد کلاس همراه بود با موسیقی.
تکلیف: صفحه‌ی 15 و 16 کامل شود از درس اول تا ششم لطفا در منزل بررسی و تکمیل شود جلسه ی آینده تا آخر درس ششم چک می‌شود.

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با مختصات کاراکتر در محیط اسکرچ آشنا شدند آنها با استفاده از کد سر بخور به X , y توانستند پروژه تغییر لباس را در محیط اسکرچ ایجاد کنند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا پروژه تغییر لباس را که در کلاس یاد گرفته اید دوباره تمرین کنید با تشکر alinikzad0044@gmail.com

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی. اهمیت و مزایای بازی «برج کاپ‌گیم ریتمیک» شامل : تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی) رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3») افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوان‌ها بدون ریختن برج) پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن) تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوان‌ها) توسعه‌ی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت) رشد مهارت‌های اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی) ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: