فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 209

ریاضی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز بچه ها تمرین ساعت به صورت تلفیقی با فارسی داشتند.

چوب جادویی

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: فعالیت چوب جادویی امروز با هدف گسترش خلاقیت و بهبود مهارت حل مساله و هماهنگیبین دست و چشم و آموزش و تمرکز و صبر بود.

علوم سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام .امروز بچه ها با حالت های مختلف مواد به کمک بازی آشنا شدند.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه به صورت کامل در مورد تکنیک های 4 گانه آبرنگ به صورت تئوری توضیح داده شد و بعد از آن انواع مختلف بافت به دانش آموزان گفته شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان مدادرنگی و قیچی و چسب مایع همراه خود بیاورند. ممنونم

ریاضی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام خدمت اولیا گرامی امروز بچه ها تشخیص طبقات اعداد و تثبیت آن به کمک توپ و جدول ارزش مکانی و کوییزنر به صورت بازی داشتند.
تکلیف: لطفا همه بچه ها وسایل خواسته شده را همراه خود داشته باشند. و تمامی وسایل حتما اسم داشته باشند و داخل باکس باشند. وسایل در کلاس می ماند. 1.کوییزنر.2.قیچی.3.چسب ماتیکی و رازی. 4.خط کش. 5.مداد رنگی. 6.جامدادی.7 دفتر 40 برگ. 8.چینه و چوب خط9. قمقمه یا بطری آب لطفا تمام وسایل را داخل باکس قرار دهید.

فارسی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: فارس گسترش شبکه معنایی با روش بارش فکری با هدف تقویت دامنه ی لغات دانش آموزان و تقویت مهارت گفتاری انجام شد. جمله سازی و خوانش جملات با لحن های مختلف انجام شد.
تکلیف: ندارند

پرتال هوش

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: پرتال هوش با هدف درک فضایی و تقویت و توسعه استدلال منطقی و تفکرشناختی به روش حل پازل به صورت گروهی و انفرادی انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: