فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 209

ریاضی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: صفحه 51 کتاب ریاضی و صفحه 60 و 61 کتاب کار و همچنین مقایسه کسر ها به صورت تمرین انجام شد.
تکلیف: الگوی عدد 9 را با شکل و جمع آن بنویس.

علوم سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: گروژه نقاشی نمکی و پروژه ساحل شنی و رمز عبور ان دو انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: کتاب کار ریاضی مبحث کسر روی ساعت و محور تدریس شد.
تکلیف: ندارند

علوم سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: پروژه های هفته ملی علوم پروژه توپ شیطون و فرار شگفت انگیز انجام شد.و رمز عبور انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: کتاب کار فارسی جعبه کلمات صفحه 45 و 46 و 47 و 48انجام شد
تکلیف: با کلمات زیر جمله بساز هر دو کلمه هم نویسه که داخل پرانتز است در یک جمله استفاده کن (دُر. در) (نشسته. نشُسته) (ده. دِه) (سحر. سِحر) (شکر. شُکر) (کرم. کِرِم) (گِل. گُل)(پُر. پَر) (کِشتی.کُشتی)

ریاضی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس ریاضی مقایسه کسرها انجام شد.
تکلیف: بچه ها برای فردا حتما کتاب ریاضی و دفتر مشق و کتاب فارسی همراه خود داشته باشند.

علوم سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با آغاز هفته ملی علوم پروژه اسرار آب و حباب بازی انجام شد.
تکلیف: فردا بچه ها یک پارچه پشمی کوچک یا عروسک پولیشی کوچک همراه خود داشته باشند

ریاضی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس صفحه 47 و 48 ریاضی تدریس، شد.مسابقه آقای ریاضی برگزار شد.
تکلیف: صفحه 48 کتاب ریاضی را کامل کن الگوی و جمع 8 تا 8تا عدد80 در دفتر ضرب نوشته شود.شنبه کتاب ریاضی و دفتر مشق بچه ها همراهشون باشد.

فارسی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
تکلیف: از روی بند اول درس فداکاران صفحه 52 از (در غروب..... تانجات یافت) با خط زیبا بنویس و فعل و فاعل آن را مشخص کن.یک صفحه املا از درس فداکاران بنویس.

نگارش سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
تکلیف: نگارش صفحه 39 و 40 و 41 انجام شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: مطالعات اجتماعی درس 8 چرا با هم همکاری میکنیم تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ شماره 6 صفحه 27 کتاب اجتماعی انجام شود

قرآن سوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: قرآن تا اخر صفحه 29 حروف ناخوانا جلسه 20 سوره انعام تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش بهداشت فردی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: