فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: صابری، هانیه
فعالیت: دوره ی اعداد و اموزش طرز صحیح گرفتن مداد انجام شد. دانش اموزان با مقدمه ی شیوه ی نوشتن اعداد اشنا شدند دانش اموزان با استفاده از کارتون spiderman با شیوه ی درست شمارش به زبان انگلیسی اشنا شدند
تکلیف: دانش اموزان عزیز از شنبه حتما یک دفتر سه خط به همراه داشته باشند

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صابری، هانیه
فعالیت: دوره ی living and none living انجام شد. دانش اموزان با استفاده از کاربرگ living and none living را تشخیص دادند ویدیو هایی با موضوع مرتبط به درس امروز پخش شد
تکلیف: ؟Is this living or none living سوال در قالب vocabulary در منزل تمرین شود

زبان انگلیسی

مدرس: صابری، هانیه
فعالیت: دوره ی اعداد 1-10 با استفاده از ویدیو و اکشن ها انجام شد فعالیت ball cake انجام شد دوره ی رنگ ها با استفاده از کارتون paw patrol و color worksheet انجام شد
تکلیف: فایل صوتی بارگزاری شده در کانال گوش داده شود

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صابری، هانیه
فعالیت: فایل صوتی و ویدیوهای مرتبط با اعداد تمرین شدند اعداد 1-10 با استفاده از worksheet (وصل کردن نقطه ها به هم تمرین شدند) دوره ی انواع سایز ها انجام شد
تکلیف: فایل صوتی اعداد گوش داده شوند

زبان انگلیسی

مدرس: صابری، هانیه
فعالیت: تمرین و مرور اعداد انگلیسی انجام شد. فعالیت spot the warm انجام شد دانش اموزان با تماشای انیمیشنSteve and Maggie با انواع ساده ی وسایل نقلیه اشنا شدند
تکلیف: فایل صوتی بارگزاری شده در کانال بله گوش داده شود،

زبان انگلیسی

مدرس: صابری، هانیه
فعالیت: فعالیت straw fish جهت تقویت fine motor skills دانش اموزان انجام شد ویدیو هایی با مضمون شمارش ماهی های زیر دریا توسط دانش اموزان تماشا شدند انیمیشن robot sponge جهت تقویت مهارت شنیداری دانش اموزان تماشا شد
تکلیف: شمردن اعداد 1-10 به صورت forward و backward تمرین شود

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صابری، هانیه
فعالیت: دانش اموزان با مفهوم size و اندازه اشنا شدند و سه سایز big ,medium و small را تمرین کردند صفحه ی 7 کتاب mathematic انجام شد فعالیت Big apple انجام شد
تکلیف: از دانش اموزان در رابطه با سایز انواع وسایل خانه سوال شود What size is it? Is it big? Is it small?
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: