فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 210

ریاضی چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: دست ورزی مجموع زوایای داخلی 3 ضلعی و 4ضلعی در کلاس اجرا شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه88 تا90 حل شود.

علوم چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: پرسش درس8 انجام شد.
تکلیف: درس 8 پرسیده می‌شود.

هنر چهارم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام پسران خلاق کلاس امروز باهم یه نقاشی منظره همراه با حالت سه بعدی تمرین کردیم

ریاضی چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: پیدا کردن زاویه بدون نقاله تدریس شد. در دفتر ریاضی چند نمونه تمرین شد. صفحه 84 کتاب ریاضی حل شد.
تکلیف: کاردر کلاس صفحه 85 با دقت کامل اندازه زاویه ها نوشته شود.

علوم چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: درس 8 علوم تدریس کامل شد. فعالیت‌ها نوشته شد.
تکلیف: درس 8 پرسیده می‌شود.

فارسی چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: حکایت درس 12 خوانده و دانش زبانی چک شد.
تکلیف: نگارش دری 12 کامل شود.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس15ح ابتدا ودرس16 حرف ی تدریس وتمرین شد
تکلیف: درس‌های جدیدتمرین شود

ریاضی چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: صفحه 82 و 83 تدریس شد.
تکلیف: صفحه 83 کتاب ریاضی سوال 4 در دفتر مشق نوشته و حل شود. کتاب کار ریاضی صفحه85 و 86 حل شود.

فارسی چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: درس12 تدریس شد. روخوانی و درک مطلب و وازه آموزی کامل شد.
تکلیف: کتاب نگارش صفحه69 و 70 و 71 نوشته شود.

ریاضی چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: معرفی نقاله و روش استفاده از آن توضیح داده شد. نمونه هایی از آن حل شد.
تکلیف: کتاب ریاضی صفحه 79 کار در کلاس سوال 2 صفحه 80 فعالیت سوال 3 صفحه 81 کار در کلاس با استفاده از نقاله اندازه زاویه ها را پیدا کنید و بنویسید.

فارسی چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
تکلیف: یک املای خوشه ای از کلمات مهم درس 11 در دفتر املا نوشته شود. در صورت نیاز از درس 10 میتوانید استفاده کنید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: کشاورزنیا، بهاره
فعالیت: رهام و برسا برای کامل کردن و بهتر ارایه دادن کنفرانس درس 13 روز چهارشنبه فرصت دارند.
تکلیف: نداریم

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس پانزدهم ( کسب و کار ) تدریس شد. فعالیت کلاسی درس پانزدهم صفحه 95 انجام شد. فعالیت منزل درس پانزدهم صفحه 96 انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: