فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: خانعلی زاده، نرگس
فعالیت: صفحه 86 کتاب از طریق فعالیت مربوطه تدریس شد. دفاتر و کتاب کار دانش اموزان به طور کامل بررسی شد.
تکلیف: صفحه 86 کتاب از طریق فعالیت مربوطه تدریس شد. دفاتر و کتاب کار دانش اموزان به طور کامل بررسی شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: درس 5 و 6 در کلاس مرور شد. ارزیابی کلاسی انجام شد.
تکلیف: از کلمات زیر 5 مرتبه نوشته شود: flexible rigid waterproof absorbent soak up liquid rough smooth force

زبان انگلیسی

مدرس: خانعلی زاده، نرگس
فعالیت: صفحه 85 کتاب با استفاده از فعالیت مربوطه تدریس شد. نکات جلسات قبل مرور شد.
تکلیف: لطفا دانش اموزان کتاب کار صفحه 83 را انجام دهند و برای فردا کتاب کار و دفتر جهت بررسی همراه دانش اموزان باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: فصل دوم تمرین و تکرار شد. تمارین در کلاس انجام شد.
تکلیف: از کلمات زیر 10 مرتبه نوشته شود: analogue digital quarter half minutes hour

زبان انگلیسی

مدرس: خانعلی زاده، نرگس
فعالیت: صفحه 84 کتاب با استفاده از فعالیت مربوطه تدریس شد. نکات جلسات قبل مرور شد.
تکلیف: لطفا دانش اموزان کتاب کار صفحه 82 را انجام دهند. یک پاراگراف درباره موضوع what could you do when you were six? در دفتر خود بنویسند.( نمونه صفحه 84)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: فصل اول مرور شد. کاربرگهای متفاوت در کلاس انجام شد. ارزیابی در کلاس انجام شد.
تکلیف: از کلمات زیر 10 مرتبه نوشته شود: abacus value calculation adding subtracting symmetry split

زبان انگلیسی

مدرس: خانعلی زاده، نرگس
فعالیت: تمرین صفحه 83 کتاب انجام شد. نکات مربوطه و کلمات تدریس شده از طریق بازی مرور شد.
تکلیف: لطفا دانش اموزان کتاب کار صفحه 81 را انجام دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 47و48 کتاب تدریس شد. مطالب درس اول مرور شد. ارزیابی شفاهی درس اول از تمامی دانش‌آموزان انجام شد. فعالیت کلاسی انجام شد.
تکلیف: درس دوم مطالعه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: خانعلی زاده، نرگس
فعالیت: دیکته برگزار شد. دفاتر به طور کامل بررسی شد. نکات جلسات قبل مرور و تکرار شد.
تکلیف: لطفا دانش اموزان با استفاده از کلمات تدریس شده صفحه 82 در دفتر خود جمله سازی انجام دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: