فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: خانعلی زاده، نرگس
فعالیت: تدریس صفحه 22 کتاب با استفاده از فعالیت های مربوطه و پرسش و پاسخ فردی و گروهی و مرور نکات جلسه قبل
تکلیف: لطفا از کلمات تدریس شده صفحه 22 دانش اموزان دو خط در دفتر خود بنویسند و کاربرگ اپلود شده را دفتر خود پاسخ دهند.( نیازی به پرینت نیست)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 20 کتاب تدریس شد. مطالب مجددا مرور و تکرار شد. دانش آموزان 2 به 2 پای تخته آمدند و زمان گفته شده را ، روی تخته نشان دادند و مدل دیجیتال آن را نوشتند. دانش آموزان با استفاده از ساعت های مچی مطالب را تمرین کردند.
تکلیف: صفحات 19 و 20 مطالعه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: خانعلی زاده، نرگس
فعالیت: تدریس بخش دوم گرامر صفحه 21 (pupil's book) و مرور نکات جلسه قبل از طریق پرسش و پاسخ و فعالیت مربوطه
تکلیف: لطفا صفحه 19 (activity book) را انجام دهند و برای پرسش کلاسی نکات دو صفحه 20 و 21 (pupil's book) مرور شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 12 کتاب تدریس شد. مطالب جلسات گذشته مرور شد‌. دانش آموزان درباره حیوانات و ویژگی های آنها صحبت کردند.
تکلیف: دانش آموزان تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: خانعلی زاده، نرگس
فعالیت: تدریس گرامر صفحه 21 و مرور کلمات تدریس شده جلسه قبل از طریق پرسش و پاسخ فردی و گروهی
تکلیف: لطفا دانش اموزان در دفتر خود 5 جمله راجب لباس های خود با استفاده از نکات تدریس شده بنویسند. برای مثال: 1. I'm wearing trousers.

زبان انگلیسی

مدرس: خانعلی زاده، نرگس
فعالیت: تدریس صفحه 20 کتاب و تمرین جمله سازی و spelling کلمات با استفاده از فعالیت های مربوطه
تکلیف: لطفا دانش اموزان سرمشق کلمات را در دفتر خود تکمیل کنند و صفحه 18 (activity book) را انجام دهند و spelling کلمات تدریس شده را برای پرسش شفاهی در کلاس تمرین کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: مباحث در اول تا صفحه 11 در کلاس مرور شد. ارزیابی شفاهی در کلاس انجام شد.
تکلیف: مطالب مطالعه شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: صفحه 19 کتاب تدریس شد. دانش آموزان با انواع ساعتها و نحوه خواندن آنها آشنا شدند. ویدئو مربوطه در کلاس پخش شد. با انجام فعالیت ساعتهای مچی مطالب تمرین و تکرار شد.
تکلیف: مطالب صفحه 19 مطالعه شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: