فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز pencil control(نحوه مداد گرفتن) با دانش آموزان عزیزم تمرین شد و فعالیت کلاسی متنوع مرتبط با این بخش با آنها کار شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عبدالهی، حدیثه
فعالیت: 1403/7/9 جلسه سوم ریاضی: counting 1-5 دانش آموزان با استفاده از کاردستی اعداد 1 تا 5 را یاد گرفتند و نوشتن آنها را تمرین کردند. شعر five little pumpkins کار شد. https://www.aparat.com/v/1NQ6P
تکلیف: تکلیف: اعداد 1 تا 5 روی یک برگه A4 نوشته شود و روبروی هر عدد به تعداد آن نقاشی کشیده شود .

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز pencil control(نحوه مداد گرفتن) با دانش آموزان عزیزم تمرین شد و فعالیت کلاسی متنوع مرتبط با این بخش با آنها کار شد.
تکلیف: دانش آموزان تکلیف ندارند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عبدالهی، حدیثه
فعالیت: 1403/7/9 جلسه سوم علوم: grow , move, change (non-living) بچه ها تفاوت بین رشد، حرکت و تغییر در موجودات زنده و غیر زنده را درک کردند. یک کاغذ به بچه ها داده شد و بچه ها بدون توضیح و راهنمایی زنده و غیر زنده را از هم تفکیک کرده و در جای مناسب چسباندند.
تکلیف: دانش آموزان تکلیفی ندارند

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز pencil control(نحوه مداد گرفتن) با دانش آموزان عزیزم تمرین شد و فعالیت کلاسی متنوع مرتبط با این بخش با آنها کار شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز pencil control(نحوه مداد گرفتن) با دانش آموزان عزیزم تمرین شد و فعالیت کلاسی متنوع مرتبط با این بخش با آنها کار شد.
تکلیف: دانش آموزان تکلیف ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی، المیرا
فعالیت: امروز جهت تقویت ماهیچه های دست و چشم دانش آموزان و نیز ایجاد هماهنگی میان آنها فعالیت fine motor skills انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عبدالهی، حدیثه
فعالیت: 1403/7/4 جلسه دوم علوم: grow, move, change (living) ویدیو درباره مراحل کاشت دانه و رشد گیاه مشاهده شد. بچه ها با مفاهیم رشد(grow)، حرکت(move) و تغییر(change) در جانداران (living) آشنا شدند. بچه ها دست خود را در جعبه‌ی رازآلود (mystery box)بردند و جسم درون جعبه را لمس کردند، اسم آن را حدس زدند و در نهایت living یا non- living بودن آن را تشخیص دادند.
تکلیف: تکلیف: لطفا برای جلسه بعد یک نقاشی از مراحل رشد یک گیاه یا یک حیوان در 3 مرحله بکشید. (برگه A4)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: