1403/07/09
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز pencil control(نحوه مداد گرفتن) با دانش آموزان عزیزم تمرین شد و فعالیت کلاسی متنوع مرتبط با این بخش با آنها کار شد.
دانش آموزان تکلیف ندارند.
علوم به زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/9 جلسه سوم علوم: grow , move, change (non-living)
بچه ها تفاوت بین رشد، حرکت و تغییر در موجودات زنده و غیر زنده را درک کردند.
یک کاغذ به بچه ها داده شد و بچه ها بدون توضیح و راهنمایی زنده و غیر زنده را از هم تفکیک کرده و در جای مناسب چسباندند.
دانش آموزان تکلیفی ندارند
1403/07/08
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز pencil control(نحوه مداد گرفتن) با دانش آموزان عزیزم تمرین شد و فعالیت کلاسی متنوع مرتبط با این بخش با آنها کار شد.
دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.
1403/07/07
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز pencil control(نحوه مداد گرفتن) با دانش آموزان عزیزم تمرین شد و فعالیت کلاسی متنوع مرتبط با این بخش با آنها کار شد.
دانش آموزان تکلیف ندارند.
1403/07/04
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز جهت تقویت ماهیچه های دست و چشم دانش آموزان و نیز ایجاد هماهنگی میان آنها فعالیت fine motor skills انجام شد.
دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.
علوم به زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/4 جلسه دوم علوم: grow, move, change (living)
ویدیو درباره مراحل کاشت دانه و رشد گیاه مشاهده شد.
بچه ها با مفاهیم رشد(grow)، حرکت(move) و تغییر(change) در جانداران (living) آشنا شدند.
بچه ها دست خود را در جعبهی رازآلود (mystery box)بردند و جسم درون جعبه را لمس کردند، اسم آن را حدس زدند و در نهایت living یا non- living بودن آن را تشخیص دادند.
تکلیف:
لطفا برای جلسه بعد یک نقاشی از مراحل رشد یک گیاه یا یک حیوان در 3 مرحله بکشید. (برگه A4)
1403/07/03
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز جهت تقویت ماهیچه های دست و چشم دانش آموزان و نیز ایجاد هماهنگی میان آنها فعالیت fine motor skills انجام شد.
دانش آموزان عزیزم تکلیف ندارند.
علوم به زبان انگلیسی
عبدالهی، حدیثه
1403/7/1 جلسه اول علوم: living and non-living
تفاوت زنده و غیر زنده تدریس شد.
بچه ها به صورت گروهی تصاویری از موجودات زنده و غیر زنده که به آنها داده شده بود را بریدند و در برگه رنگ مناسب ان چسباندند
تکلیف:
روی یک برگه A4 تصویر یک موجود زنده و یک موجود غیر زنده را بکشید