فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: Starters 24

زبان انگلیسی

مدرس: مهدویان، سارا
فعالیت: بخش reading کتاب ODI مرور شد. دیکته بصورت بازی پای تخته از کلمات درس 8 گرفته شد. برگه ی مربوط به اردوی چهارشنبه 5/10 به دانش آموزان ارائه شد و عبارت های مربوطه تمرین شد.بخش recipe به همراه نقاشی به دانش آموزان عزیز تدریس شد. صفحه 85 کتاب skim شد. دانش آموزان لطفا مطالب را برای جلسه آینده مرور کنند. زنگ آخر مراحل رشد گیاه به دانش آموزان توضیح داده شد. کاربرگ انجام شد و دانش آموزان به ترتیب آن را توضیح دادند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز برگه recipe مربوط به اردوی چهارشنبه 5/10 را همراه خود بیاورند.همچنین دفتر سه خط وکتاب همراه خود بیاورند.عزیزانی که کاردستی درست نکرده اند از play ground و یا growing a plant همراه خود بیاورند.کتاب کار تا صفحه ی 82 انجام شود. همچنین دیکته از کلمات درس 8 بصورت جای خالی و بازی گرفته می شود.

زبان انگلیسی

مدرس: مهدویان، سارا
فعالیت: امروز بخش گرامری درس 8 مرور و تمرین شد.این بخش مرتبط با present continuous می باشد.دانش آموز های عزیز با استفاده از پاورپوینت و بازی جمله سازی و مکالمه انجام دادند. صفحه 83 کتاب حل شد و همچنین بخش reading درس 8 صفحه 84 تدریس شد دانش آموزان به نوبت روخوانی کردند.
تکلیف: لطفا هر جلسه دانش آموزان کتاب ODI و دفتر زبان 3 خط همراه داشته باشند.برای روز 2شنبه 5/1 از کلمات صفحه 82 یک خط در دفتر نوشته شود و کتاب کار تا آخر صفحه 82 حل شود.عزیزانی که هنوز کاردستی درست نکرده اند نهایتا تا سه شنبه کاردستی سه بعدی از موضوع رشد گیاه plant مربوط به صفحه 87 کتاب و یا موضوع درس 8 let's play همراه خود بیاورند. به دانش آموزان عزیزم یک برگه تحویل داده شد که مرتبط با جملات و اصطلاحات اردوی زبانی هفته آینده می باشد که قرار است دانش آموزان به کافه انگلیسی بروند لذا موارد موجود در برگه در منزل تمرین شود(دانش آموزان قرار است در کافه سفارشات خود را به انگلیسی بیان کنند) بخش دوم برگه مرتبط با اصطلاحات و طرز تهیه پیتزا می باشد که از این موارد در کافه مسابقه برگزار خواهد شد و دانش آموزانی که قادر به بیان این موارد باشند جایزه خواهند گرفت. هرجلسه دانش آموزان برگه های خود را جهت تمرین در کلاس همراه خود بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: مهدویان، سارا
فعالیت: بدلیل عدم حضور دانش آموزان کلاس تشکیل نشد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز لطفا برای یکشنبه کاردستی مرتبط با موضوع درس 8 را ( ترجیحا سه بعدی) درست کرده همراه خود بیاورند. به عنوان مثال مراحل رشد گیاه، وسایل پارک زمان حال استمراری، ...

زبان انگلیسی

مدرس: مهدویان، سارا
فعالیت: امروز یکشنبه شروع کلاس با بازی حلقه و تصویر که جهت فعالیت کلاسی و مرور مطالب جلسه پیش طراحی شده انجام شد. زبان آموزهای عزیز ضمن مرور لغات جلسه پیش و جمله سازی گرامر حال استمراری رنگ های هر حلقه را نیز تشخیص داده و مهارت speaking نیز تمرین شد. بعد از آن با استفاده از پاور پوینت باقی کلمات صفحه 82 کتاب تدریس شد و بچها بازی stick each word to right picture را انجام دادند. و بعد به گروه های دو نفره تقسیم شده : مکالمه مرتبط با درس انجام دادند.
تکلیف: برای تکلیف جلسه آینده کتاب کار تا صفحه 80 حل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: