فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه شیراز
کلاس: دوم 2

زبان انگلیسی دوم

مدرس: درخشنده، زهرا
فعالیت: Teach page 17 of the book do pages 13,14,15,16 of the workbook اموزش صفحه 17 کتاب انجام صفحات 13و14و15و16 کتاب تمرین
تکلیف: no homework تکلیف ندارند

ریاضی دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: صفحه ی 14 از کتاب ریاضی با توضیحات کامل انجام شد. نوشتن عددهای دو رقمی تمرین شد و نمونه سوال به عنوان تکلیف از این مبحث فرستاده شد.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: درخشنده، زهرا
فعالیت: Do pages 10,11,12 of the workbook انجام صفحات 10و11و12 کتاب تمرین
تکلیف: write one line of the following words and sentences از کلمات و جملات زیر هر کدام یک خط بنویسید pencil It is a pencil pen It is a pen rubber It is a rubber

قرآن دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: قرآن صفحه ی 13 و 14 تدریس و تمرین شد.

ریاضی دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: ریاضی عدد نویسی و نوشتن اعداد دو رقمی با کارت تمرین شد.

علوم دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: ادامه ی تدریس علوم فصل دوم انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: فارسی درس دوم تدریس شد. همراه با نشان دادن تصویر( ایجاد انگیزه ) و توضیح کامل درس با همکاری دانش آموزانم

املا دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: دیکته ی اولیا سنجی در زنگ دیکته گرفته شد. اولیا به فرزند خودشان دیکته گفته ، تصحیح میکنن و بازخورد می دهند.

زبان انگلیسی دوم

مدرس: درخشنده، زهرا
فعالیت: teach pages 14,15,16 of the book اموزش صفحات 14و15و16 کتاب
تکلیف: listen to the story and read the story به داستان گوش داده شود و روخوانی داستان ارسال شود

ریاضی دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: ریاضی صفحه ی 13 فعالیتها به طور کامل از کتاب ریاضی با توضیحات کامل انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: فارسی روخوانی درس اول تمرین شد نگارش صفحه س 19 فقط سوال اول انجام شد.

املا دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: کلیپ املای آموزشی در گروه فرستاده شد بچه ها باید حروف به هم ریخته را مرتب کنند شکل صحیح کلمه را بنویسند و جمله بسازند

زبان انگلیسی دوم

مدرس: درخشنده، زهرا
فعالیت: Teaching page 13 of the book.
تکلیف: Write 2 lines of the following words: pencil case, pen, pencil, rubber

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: عطار، صفورا
فعالیت: فعالیت های درس دوم با کمک دانش آموزان عزیزم در کلاس انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: