1400/09/20
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش نشانه ( اِ -ِ ه ه ) و جایگاه هر کدام از شکل های نشانه در کلمه
تمرین روانخوانی تا نشانه ( ز)
املا در دفتر
تکلیف:
عزیزم مامان 4 شکل نشانه ( اِ - ِ ه ه) را روی کاغذ رنگی یا مقوا بکشد و شما دورش را قیچی کن و در دفتر یچسبان . هر شکل از نشانه ( اِ -ِ ه ه) را در یک صفحه بچسبان و در اطرافش تصاویری را بکش یا بچسبان که مربوط به آن نشانه هستند
حالا که به خوبی جایگاه هر شکل از این نشانه را یاد گرفتی ، ترکیب های نشانه جدید را در کارت ها بنویس و تمرین کن و حالا یک بازی انجام بده در خانه دنبال وسایلی بگرد که یکی از این ترکیب ها را دارند و هر کدام را پبدا کردب کارت ترکیبش را کنارش قرار بده مثل شانه که ترکیب ( نه) دارد و در پایان از وسایل و کارت هایی که پیش هم گذاشتی رای من فیلم بفرست
1400/09/17
ریاضی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
جمع های ترکیبی اعداد 1- 2- 3-4 گفته شد
قوانین پیدا کردن جمع های ترکیبی گفته شد
صفحه 84 از کتاب ریاضی انجام شد
تکلیف:
جمع های ترکیبی اعداد 1- 2 - 3 - 4 را به کمک مدادها یا اسباب بازی یا حبوبات یا هر وسیله دیگری پیدا کن و در دفترت بنویس و سعی کن جمع های هر عدد را چند بار به صورت شعر بخوانی و به خاطر بسپاری
صفحه 94 - 95 - 96 از کتاب کار ریاضی را انجام بده
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
( می ) کار و نکات مربوط به آن تمرین شد
روانخوانی تمرین شد
املا در دفتر گفته شد
تکلیف:
کلمات که نشانه های ( ای ی ی - ز ) را مرور کن
حالا جدولی بکش و برای شکل های نشانه ( ای ی ی) تا میتوانی و در خاطر داری کلمه پیدا کن و بنویس . حالا دوباره کارت هایت را نگاه کن یا در دفتر و کتابت بگرد و کلماتی را که ننوشتی پیدا کن و بنویس
دو کارت بساز روی یکی ( می ) و روی دیگری ( می ) بنویس حالا بازی زیر را انجام بده ( مامان کلماتی که ( می یا می ) دارند را بگوید و شما با نشان دادن کارت بگو می کار دارد یا معمولی نوشته می شود ) فیلم بازی را ارسال کن
یک کتاب داستان انتخاب کن و از مامان بخواه تا برایت کتاب را بخواند همراه مامان بشین و با دقت متن کتاب را ببین و کلماتی را که می توانی بخوانی خودت بخوان بعد از اتمام کتاب کلماتی را که می توانستی بخوانی پیدا کن و دورشان خط بکش
بازی با کارت ترکیب هایت را فراموش نکن
متن های روانخوانی را تمرین کن وبه مامان یا بابا املا بگو و سپس املای مامان یا بابا را تصحیح کن اگر اشتباهی داشتند مشخص کن و صحیح آن را برایشان بنویس
1400/09/16
ریاضی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش مفهوم کمتر بیشتری
آموزش علامت کمتر بیشتری با قصه و داستان
حل تمرینات صفحات 80 - 81 - 82 از کتاب ریاضی
تکلیف:
صفحات 80 تا 82 از کتاب ریاضی را کامل کن
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش نکات نگارشی
پرسش و تمرین روانخوانی
تکلیف:
کارت کلمات ( زیر انداز- می ایستم - می اندازم - تیر انداز _...) را بساز و تمرین کن
افعالی که ( می ) کارگر دارند را در کارت هایی بنویس و حالا با کارت کلمات هر دسته از کلمات زیر را مرتب کنار هم بچین تا یک جمله زیبابسازی
( سوزن - می دوزم - دامن - من - با )
( در - می ایستد - باران - مینا - مینو - با )
( درسم - من - می دانم - را )
نم نم - از - باران - ابر - می بارد )
حالا که کلمات هر جمله را مرتب کردی و جمله ساختی جمله را بخوان به خاطر بسپار و در دفترت بنویس
متن های روان خوانی و کلمات نشانه ( ای ی ی) را بخوان و یک املای کوتاه بنویس
از بازی با کارت هایت فیلم ارسال کن
تمرین با کارت ترکیب ها و خواندن کارت ترکیب هارا هر شب فراموش نکن
هنر اول
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
در کلاس نقاشی پرنده و ابزار کاغذ رنگی آموزش داده شد . نقاشیهای دانش آموزان در کلاس دیده شد . بسیار عالی انجام دادند.
تکلیف:
لطفا نقاشی پرنده با تصویر سازی کامل طبق مهلت تعیین شده ارسال شود.
1400/09/15
ریاضی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش مفهوم کمتر بیشتر
انجام صفحه 79 از کتاب ریاضی
تکلیف:
صفحه 79 از کتاب ریاضی کتاب ریاضی را کامل کن
اعداد 1 تا 8 را به ترتیب در دفتر بنویس ( 5 بار ) سعی کن اعداد را با رسم الخط صحیح بنویسی
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
املا در دفتر گفته شد.
صفحه 60 از کتاب نگارش انجام شد
تکلیف:
برای هر کدام از ترکیب های ( می ، می ، سی ، سی،نی ، بی ، دی ، دی، ری ، تی ) دو کلمه پیدا کن و بنویس ( از مامان کمک نگیر خودت از بین کلمات بگرد و پیدا کن .
صفحه 60 کتاب نگارش را کامل کن
برای کلمات ( زیبا ، دیروز ، می دوزد، سیب زمینی ) جمله بساز
برای کلمات سرسبز ، رومیزی ، تمیز ) جدول بخش و صدا کشی بکشید و کلمات را بخش و صدا کشی کنید
متن های روانخوانی نشانه ( ای ی ی)را بخوان و سپس مامان 5 سطر املا بگوید و شما بنویس
1400/09/14
ریاضی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
صفحات 76 و 77 از کتاب ریاضی کار شد
تکلیف:
صفحات 91 و 92 و 93 از کتاب کار ریاضی را بنویس
علوم اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش فصل ( دنیای گیاهان )
تماشای فیلم آموزشی و کارتون آموزشی
گفت و گو در مورد فیلم و آنچه یاد گرفتند
تکلیف:
در مورد یک تحقیق کن و فیلم ارسال کن . می توانی در مورد یکی از گیاهانی که که در خانه داری توضیح بدهی
چند دانه لوبیا به کمک مامان بکار و از مزاحل رشد گیاهت عکس بگیر
برای ارسال تحقیق تا روز جمعه فرصت داری
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش ( می ) کار
تمرین روان خوانی نشانه ( ز)
تکلیف:
افعالی که ( می) کارگر دارند را تمرین کنید و در دفترت 5 فعل با ( می کارگر ) بنویس و برایشان جمله بساز.
.جدولی با 3 ستون بکش و برای هر شکل نشانه(0 ای ی ی) کلمه پیدا کن و بنویس ( املای حافظه ای) بعد از اینکه به کمک حافظه ات جدول را کامل کردی می توانی در کارت کلمات ( ای ی ی) هم دنبال کلمه بگردی و کلماتی را که ننوشتی وارد جدول کنی.
متن های مربوط به نشانه جدید را چند بار با دقت بخوان و سپس از مامان بخواه تا مامان 5 جمله به شما املا بگوید
رایانه
مدرس:
فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت:
آموزش تفاوت save و save as روی نقاشی ماهی.
تکلیف:
انجام نقاشی دلخواه و تمرین درس داده شده.