1400/09/23
ریاضی اول
صادق پور، ماریه
جمع های ترکیبی تمرین شد
صفحات 86 و 88 از کتای ریاضی انجام شد
جمع های ترکیبی عدد 7 را به کمک چینه یا هر وسیله دیگری پیدا کن دردفترت بنویس و سپس وارد جدول نظام دار کن
فارسی اول
صادق پور، ماریه
آموزش نکات دستوری مربوط به ( ای ) مستقل و ( -ِ ) دوستی
عزیزم چند تا از متن های روان خوانی درس ( اِ -ِ ه ه) را مرور کن و سپس برای یک ووویس از روان خوانی این متن ها ارسال کن
5 کلمه از کلماتی که می توانی به آخر آن ها ( ای ) مستقل اضافه کنی را پیدا کن و در دفتر بنویس و برای آن ها جمله باز
داستان ( -ِ دوستی) را به مامان تعریف کن و مثل یک معلم آن را تدریس کن و فیلمش را ارسال کنن
هنر اول
پور سیاح، مریم
در کلاس کاردستی یلدایی انار و هندوانه آموزش داده شد.
لطفا کاردستی یلدایی انار و هندوانه تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید.
هر کدام از تکالیف قبلی که موفق به ارسال نشدید در تکلیف جدید ارسال بفرمایید.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
جلسه 14رعایت قوانین
آموزش ورعایت قوانین به صورت کلیب واسلاید در مدرسه وکلاس
چالش کشیدن تفکرات بچه ها
تکمیل ص34و35 با یک نقاشی دومورد از قانون های کلاس درس را نشان دهید.ودریک جمله بنویسید اگر قانون کلاس را رعایت نکنیم چه اتفاقی میفتد ممنونم دسته گل من
1400/09/21
ریاضی اول
صادق پور، ماریه
آموزش جمع های ترکیبی اعداد 1 تا 5
آموزش وارد کردن جمع های ترکیبی در جدول نظام دار
جمع های ترکیبی اعداد 2، 3، 4 ،5 ، 6 را پیدا کن و در دفترت بنویس حالا برای هر عدد یک جدول نظام دار ( خانه اعداد ) بکش و جمع های هر عدد را با قانونی که آموزش دادم وارد جدول کن
علوم اول
صادق پور، ماریه
گفت و گو در مورد گیاهان و قسمت های مختلف آن و فواید گیاهان
صفحات 55 تا 60 از کتاب کار علوم را انجام بده
فارسی اول
صادق پور، ماریه
تمرین و مرور نشانه ( اِ -ِ ه ه)
تمرین روانخوانی کلمات ( اِ -ِ ه ه)
کلمات جدید متن های جدید را بخوان و تمرین کن .
صفحات 61 و 62 از کتاب فارسی نگارش را انجام بده .( هر صفحه در 20 دقیقه انجام می شود.برای افزایش سرعت عمل و دقت بچه ها حتما ازشون بخواهید که در تایم مشخص بنویسند)
خواندن کتاب فراموش نشود
خواندن ترکیب های قبلی و مرور آن ها قراموش نشود
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
آموزش رسم آدم برفی و تمرین save و save as . فیلم 21 آذر در سایت مدرسه.
رسم آدم برفی و تمرین save و save as
1400/09/20
فارسی اول
صادق پور، ماریه
آموزش نشانه ( اِ -ِ ه ه ) و جایگاه هر کدام از شکل های نشانه در کلمه
تمرین روانخوانی تا نشانه ( ز)
املا در دفتر
عزیزم مامان 4 شکل نشانه ( اِ - ِ ه ه) را روی کاغذ رنگی یا مقوا بکشد و شما دورش را قیچی کن و در دفتر یچسبان . هر شکل از نشانه ( اِ -ِ ه ه) را در یک صفحه بچسبان و در اطرافش تصاویری را بکش یا بچسبان که مربوط به آن نشانه هستند
حالا که به خوبی جایگاه هر شکل از این نشانه را یاد گرفتی ، ترکیب های نشانه جدید را در کارت ها بنویس و تمرین کن و حالا یک بازی انجام بده در خانه دنبال وسایلی بگرد که یکی از این ترکیب ها را دارند و هر کدام را پبدا کردب کارت ترکیبش را کنارش قرار بده مثل شانه که ترکیب ( نه) دارد و در پایان از وسایل و کارت هایی که پیش هم گذاشتی رای من فیلم بفرست
1400/09/17
ریاضی اول
صادق پور، ماریه
جمع های ترکیبی اعداد 1- 2- 3-4 گفته شد
قوانین پیدا کردن جمع های ترکیبی گفته شد
صفحه 84 از کتاب ریاضی انجام شد
جمع های ترکیبی اعداد 1- 2 - 3 - 4 را به کمک مدادها یا اسباب بازی یا حبوبات یا هر وسیله دیگری پیدا کن و در دفترت بنویس و سعی کن جمع های هر عدد را چند بار به صورت شعر بخوانی و به خاطر بسپاری
صفحه 94 - 95 - 96 از کتاب کار ریاضی را انجام بده
فارسی اول
صادق پور، ماریه
( می ) کار و نکات مربوط به آن تمرین شد
روانخوانی تمرین شد
املا در دفتر گفته شد
کلمات که نشانه های ( ای ی ی - ز ) را مرور کن
حالا جدولی بکش و برای شکل های نشانه ( ای ی ی) تا میتوانی و در خاطر داری کلمه پیدا کن و بنویس . حالا دوباره کارت هایت را نگاه کن یا در دفتر و کتابت بگرد و کلماتی را که ننوشتی پیدا کن و بنویس
دو کارت بساز روی یکی ( می ) و روی دیگری ( می ) بنویس حالا بازی زیر را انجام بده ( مامان کلماتی که ( می یا می ) دارند را بگوید و شما با نشان دادن کارت بگو می کار دارد یا معمولی نوشته می شود ) فیلم بازی را ارسال کن
یک کتاب داستان انتخاب کن و از مامان بخواه تا برایت کتاب را بخواند همراه مامان بشین و با دقت متن کتاب را ببین و کلماتی را که می توانی بخوانی خودت بخوان بعد از اتمام کتاب کلماتی را که می توانستی بخوانی پیدا کن و دورشان خط بکش
بازی با کارت ترکیب هایت را فراموش نکن
متن های روانخوانی را تمرین کن وبه مامان یا بابا املا بگو و سپس املای مامان یا بابا را تصحیح کن اگر اشتباهی داشتند مشخص کن و صحیح آن را برایشان بنویس
1400/09/16
ریاضی اول
صادق پور، ماریه
آموزش مفهوم کمتر بیشتری
آموزش علامت کمتر بیشتری با قصه و داستان
حل تمرینات صفحات 80 - 81 - 82 از کتاب ریاضی
صفحات 80 تا 82 از کتاب ریاضی را کامل کن
فارسی اول
صادق پور، ماریه
آموزش نکات نگارشی
پرسش و تمرین روانخوانی
کارت کلمات ( زیر انداز- می ایستم - می اندازم - تیر انداز _...) را بساز و تمرین کن
افعالی که ( می ) کارگر دارند را در کارت هایی بنویس و حالا با کارت کلمات هر دسته از کلمات زیر را مرتب کنار هم بچین تا یک جمله زیبابسازی
( سوزن - می دوزم - دامن - من - با )
( در - می ایستد - باران - مینا - مینو - با )
( درسم - من - می دانم - را )
نم نم - از - باران - ابر - می بارد )
حالا که کلمات هر جمله را مرتب کردی و جمله ساختی جمله را بخوان به خاطر بسپار و در دفترت بنویس
متن های روان خوانی و کلمات نشانه ( ای ی ی) را بخوان و یک املای کوتاه بنویس
از بازی با کارت هایت فیلم ارسال کن
تمرین با کارت ترکیب ها و خواندن کارت ترکیب هارا هر شب فراموش نکن
هنر اول
پور سیاح، مریم
در کلاس نقاشی پرنده و ابزار کاغذ رنگی آموزش داده شد . نقاشیهای دانش آموزان در کلاس دیده شد . بسیار عالی انجام دادند.
لطفا نقاشی پرنده با تصویر سازی کامل طبق مهلت تعیین شده ارسال شود.