فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: آبرنگ

ریاضی اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: جمع های ترکیبی تمرین شد صفحات 86 و 88 از کتای ریاضی انجام شد
تکلیف: جمع های ترکیبی عدد 7 را به کمک چینه یا هر وسیله دیگری پیدا کن دردفترت بنویس و سپس وارد جدول نظام دار کن

فارسی اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: آموزش نکات دستوری مربوط به ( ای ) مستقل و ( -ِ ) دوستی
تکلیف: عزیزم چند تا از متن های روان خوانی درس ( اِ -ِ ه ه) را مرور کن و سپس برای یک ووویس از روان خوانی این متن ها ارسال کن 5 کلمه از کلماتی که می توانی به آخر آن ها ( ای ) مستقل اضافه کنی را پیدا کن و در دفتر بنویس و برای آن ها جمله باز داستان ( -ِ دوستی) را به مامان تعریف کن و مثل یک معلم آن را تدریس کن و فیلمش را ارسال کنن

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس کاردستی یلدایی انار و هندوانه آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا کاردستی یلدایی انار و هندوانه تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید. هر کدام از تکالیف قبلی که موفق به ارسال نشدید در تکلیف جدید ارسال بفرمایید.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: جلسه 14رعایت قوانین آموزش ورعایت قوانین به صورت کلیب واسلاید در مدرسه وکلاس چالش کشیدن تفکرات بچه ها
تکلیف: تکمیل ص34و35 با یک نقاشی دومورد از قانون های کلاس درس را نشان دهید.ودریک جمله بنویسید اگر قانون کلاس را رعایت نکنیم چه اتفاقی میفتد ممنونم دسته گل من

ریاضی اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: آموزش جمع های ترکیبی اعداد 1 تا 5 آموزش وارد کردن جمع های ترکیبی در جدول نظام دار
تکلیف: جمع های ترکیبی اعداد 2، 3، 4 ،5 ، 6 را پیدا کن و در دفترت بنویس حالا برای هر عدد یک جدول نظام دار ( خانه اعداد ) بکش و جمع های هر عدد را با قانونی که آموزش دادم وارد جدول کن

علوم اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: گفت و گو در مورد گیاهان و قسمت های مختلف آن و فواید گیاهان
تکلیف: صفحات 55 تا 60 از کتاب کار علوم را انجام بده

فارسی اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: تمرین و مرور نشانه ( اِ -ِ ه ه) تمرین روانخوانی کلمات ( اِ -ِ ه ه)
تکلیف: کلمات جدید متن های جدید را بخوان و تمرین کن . صفحات 61 و 62 از کتاب فارسی نگارش را انجام بده .( هر صفحه در 20 دقیقه انجام می شود.برای افزایش سرعت عمل و دقت بچه ها حتما ازشون بخواهید که در تایم مشخص بنویسند) خواندن کتاب فراموش نشود خواندن ترکیب های قبلی و مرور آن ها قراموش نشود

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش رسم آدم برفی و تمرین save و save as . فیلم 21 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: رسم آدم برفی و تمرین save و save as

فارسی اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: آموزش نشانه ( اِ -ِ ه ه ) و جایگاه هر کدام از شکل های نشانه در کلمه تمرین روانخوانی تا نشانه ( ز) املا در دفتر
تکلیف: عزیزم مامان 4 شکل نشانه ( اِ - ِ ه ه) را روی کاغذ رنگی یا مقوا بکشد و شما دورش را قیچی کن و در دفتر یچسبان . هر شکل از نشانه ( اِ -ِ ه ه) را در یک صفحه بچسبان و در اطرافش تصاویری را بکش یا بچسبان که مربوط به آن نشانه هستند حالا که به خوبی جایگاه هر شکل از این نشانه را یاد گرفتی ، ترکیب های نشانه جدید را در کارت ها بنویس و تمرین کن و حالا یک بازی انجام بده در خانه دنبال وسایلی بگرد که یکی از این ترکیب ها را دارند و هر کدام را پبدا کردب کارت ترکیبش را کنارش قرار بده مثل شانه که ترکیب ( نه) دارد و در پایان از وسایل و کارت هایی که پیش هم گذاشتی رای من فیلم بفرست

ریاضی اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: جمع های ترکیبی اعداد 1- 2- 3-4 گفته شد قوانین پیدا کردن جمع های ترکیبی گفته شد صفحه 84 از کتاب ریاضی انجام شد
تکلیف: جمع های ترکیبی اعداد 1- 2 - 3 - 4 را به کمک مدادها یا اسباب بازی یا حبوبات یا هر وسیله دیگری پیدا کن و در دفترت بنویس و سعی کن جمع های هر عدد را چند بار به صورت شعر بخوانی و به خاطر بسپاری صفحه 94 - 95 - 96 از کتاب کار ریاضی را انجام بده

فارسی اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: ( می ) کار و نکات مربوط به آن تمرین شد روانخوانی تمرین شد املا در دفتر گفته شد
تکلیف: کلمات که نشانه های ( ای ی ی - ز ) را مرور کن حالا جدولی بکش و برای شکل های نشانه ( ای ی ی) تا میتوانی و در خاطر داری کلمه پیدا کن و بنویس . حالا دوباره کارت هایت را نگاه کن یا در دفتر و کتابت بگرد و کلماتی را که ننوشتی پیدا کن و بنویس دو کارت بساز روی یکی ( می ) و روی دیگری ( می ) بنویس حالا بازی زیر را انجام بده ( مامان کلماتی که ( می یا می ) دارند را بگوید و شما با نشان دادن کارت بگو می کار دارد یا معمولی نوشته می شود ) فیلم بازی را ارسال کن یک کتاب داستان انتخاب کن و از مامان بخواه تا برایت کتاب را بخواند همراه مامان بشین و با دقت متن کتاب را ببین و کلماتی را که می توانی بخوانی خودت بخوان بعد از اتمام کتاب کلماتی را که می توانستی بخوانی پیدا کن و دورشان خط بکش بازی با کارت ترکیب هایت را فراموش نکن متن های روانخوانی را تمرین کن وبه مامان یا بابا املا بگو و سپس املای مامان یا بابا را تصحیح کن اگر اشتباهی داشتند مشخص کن و صحیح آن را برایشان بنویس
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.

ریاضی اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: آموزش مفهوم کمتر بیشتری آموزش علامت کمتر بیشتری با قصه و داستان حل تمرینات صفحات 80 - 81 - 82 از کتاب ریاضی
تکلیف: صفحات 80 تا 82 از کتاب ریاضی را کامل کن

فارسی اول

مدرس: صادق پور، ماریه
فعالیت: آموزش نکات نگارشی پرسش و تمرین روانخوانی
تکلیف: کارت کلمات ( زیر انداز- می ایستم - می اندازم - تیر انداز _...) را بساز و تمرین کن افعالی که ( می ) کارگر دارند را در کارت هایی بنویس و حالا با کارت کلمات هر دسته از کلمات زیر را مرتب کنار هم بچین تا یک جمله زیبابسازی ( سوزن - می دوزم - دامن - من - با ) ( در - می ایستد - باران - مینا - مینو - با ) ( درسم - من - می دانم - را ) نم نم - از - باران - ابر - می بارد ) حالا که کلمات هر جمله را مرتب کردی و جمله ساختی جمله را بخوان به خاطر بسپار و در دفترت بنویس متن های روان خوانی و کلمات نشانه ( ای ی ی) را بخوان و یک املای کوتاه بنویس از بازی با کارت هایت فیلم ارسال کن تمرین با کارت ترکیب ها و خواندن کارت ترکیب هارا هر شب فراموش نکن

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس نقاشی پرنده و ابزار کاغذ رنگی آموزش داده شد . نقاشیهای دانش آموزان در کلاس دیده شد . بسیار عالی انجام دادند.
تکلیف: لطفا نقاشی پرنده با تصویر سازی کامل طبق مهلت تعیین شده ارسال شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: