1400/09/23
ریاضی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
جمع های ترکیبی تمرین شد
صفحات 86 و 88 از کتای ریاضی انجام شد
تکلیف:
جمع های ترکیبی عدد 7 را به کمک چینه یا هر وسیله دیگری پیدا کن دردفترت بنویس و سپس وارد جدول نظام دار کن
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش نکات دستوری مربوط به ( ای ) مستقل و ( -ِ ) دوستی
تکلیف:
عزیزم چند تا از متن های روان خوانی درس ( اِ -ِ ه ه) را مرور کن و سپس برای یک ووویس از روان خوانی این متن ها ارسال کن
5 کلمه از کلماتی که می توانی به آخر آن ها ( ای ) مستقل اضافه کنی را پیدا کن و در دفتر بنویس و برای آن ها جمله باز
داستان ( -ِ دوستی) را به مامان تعریف کن و مثل یک معلم آن را تدریس کن و فیلمش را ارسال کنن
هنر اول
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
در کلاس کاردستی یلدایی انار و هندوانه آموزش داده شد.
تکلیف:
لطفا کاردستی یلدایی انار و هندوانه تا مهلت تعیین شده ارسال بفرمایید.
هر کدام از تکالیف قبلی که موفق به ارسال نشدید در تکلیف جدید ارسال بفرمایید.
مهارت زندگی
مدرس:
رنج بردار، محبوبه
فعالیت:
جلسه 14رعایت قوانین
آموزش ورعایت قوانین به صورت کلیب واسلاید در مدرسه وکلاس
چالش کشیدن تفکرات بچه ها
تکلیف:
تکمیل ص34و35 با یک نقاشی دومورد از قانون های کلاس درس را نشان دهید.ودریک جمله بنویسید اگر قانون کلاس را رعایت نکنیم چه اتفاقی میفتد ممنونم دسته گل من
1400/09/21
ریاضی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش جمع های ترکیبی اعداد 1 تا 5
آموزش وارد کردن جمع های ترکیبی در جدول نظام دار
تکلیف:
جمع های ترکیبی اعداد 2، 3، 4 ،5 ، 6 را پیدا کن و در دفترت بنویس حالا برای هر عدد یک جدول نظام دار ( خانه اعداد ) بکش و جمع های هر عدد را با قانونی که آموزش دادم وارد جدول کن
علوم اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
گفت و گو در مورد گیاهان و قسمت های مختلف آن و فواید گیاهان
تکلیف:
صفحات 55 تا 60 از کتاب کار علوم را انجام بده
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
تمرین و مرور نشانه ( اِ -ِ ه ه)
تمرین روانخوانی کلمات ( اِ -ِ ه ه)
تکلیف:
کلمات جدید متن های جدید را بخوان و تمرین کن .
صفحات 61 و 62 از کتاب فارسی نگارش را انجام بده .( هر صفحه در 20 دقیقه انجام می شود.برای افزایش سرعت عمل و دقت بچه ها حتما ازشون بخواهید که در تایم مشخص بنویسند)
خواندن کتاب فراموش نشود
خواندن ترکیب های قبلی و مرور آن ها قراموش نشود
رایانه
مدرس:
فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت:
آموزش رسم آدم برفی و تمرین save و save as . فیلم 21 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف:
رسم آدم برفی و تمرین save و save as
1400/09/20
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش نشانه ( اِ -ِ ه ه ) و جایگاه هر کدام از شکل های نشانه در کلمه
تمرین روانخوانی تا نشانه ( ز)
املا در دفتر
تکلیف:
عزیزم مامان 4 شکل نشانه ( اِ - ِ ه ه) را روی کاغذ رنگی یا مقوا بکشد و شما دورش را قیچی کن و در دفتر یچسبان . هر شکل از نشانه ( اِ -ِ ه ه) را در یک صفحه بچسبان و در اطرافش تصاویری را بکش یا بچسبان که مربوط به آن نشانه هستند
حالا که به خوبی جایگاه هر شکل از این نشانه را یاد گرفتی ، ترکیب های نشانه جدید را در کارت ها بنویس و تمرین کن و حالا یک بازی انجام بده در خانه دنبال وسایلی بگرد که یکی از این ترکیب ها را دارند و هر کدام را پبدا کردب کارت ترکیبش را کنارش قرار بده مثل شانه که ترکیب ( نه) دارد و در پایان از وسایل و کارت هایی که پیش هم گذاشتی رای من فیلم بفرست
1400/09/17
ریاضی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
جمع های ترکیبی اعداد 1- 2- 3-4 گفته شد
قوانین پیدا کردن جمع های ترکیبی گفته شد
صفحه 84 از کتاب ریاضی انجام شد
تکلیف:
جمع های ترکیبی اعداد 1- 2 - 3 - 4 را به کمک مدادها یا اسباب بازی یا حبوبات یا هر وسیله دیگری پیدا کن و در دفترت بنویس و سعی کن جمع های هر عدد را چند بار به صورت شعر بخوانی و به خاطر بسپاری
صفحه 94 - 95 - 96 از کتاب کار ریاضی را انجام بده
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
( می ) کار و نکات مربوط به آن تمرین شد
روانخوانی تمرین شد
املا در دفتر گفته شد
تکلیف:
کلمات که نشانه های ( ای ی ی - ز ) را مرور کن
حالا جدولی بکش و برای شکل های نشانه ( ای ی ی) تا میتوانی و در خاطر داری کلمه پیدا کن و بنویس . حالا دوباره کارت هایت را نگاه کن یا در دفتر و کتابت بگرد و کلماتی را که ننوشتی پیدا کن و بنویس
دو کارت بساز روی یکی ( می ) و روی دیگری ( می ) بنویس حالا بازی زیر را انجام بده ( مامان کلماتی که ( می یا می ) دارند را بگوید و شما با نشان دادن کارت بگو می کار دارد یا معمولی نوشته می شود ) فیلم بازی را ارسال کن
یک کتاب داستان انتخاب کن و از مامان بخواه تا برایت کتاب را بخواند همراه مامان بشین و با دقت متن کتاب را ببین و کلماتی را که می توانی بخوانی خودت بخوان بعد از اتمام کتاب کلماتی را که می توانستی بخوانی پیدا کن و دورشان خط بکش
بازی با کارت ترکیب هایت را فراموش نکن
متن های روانخوانی را تمرین کن وبه مامان یا بابا املا بگو و سپس املای مامان یا بابا را تصحیح کن اگر اشتباهی داشتند مشخص کن و صحیح آن را برایشان بنویس
1400/09/16
ریاضی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش مفهوم کمتر بیشتری
آموزش علامت کمتر بیشتری با قصه و داستان
حل تمرینات صفحات 80 - 81 - 82 از کتاب ریاضی
تکلیف:
صفحات 80 تا 82 از کتاب ریاضی را کامل کن
فارسی اول
مدرس:
صادق پور، ماریه
فعالیت:
آموزش نکات نگارشی
پرسش و تمرین روانخوانی
تکلیف:
کارت کلمات ( زیر انداز- می ایستم - می اندازم - تیر انداز _...) را بساز و تمرین کن
افعالی که ( می ) کارگر دارند را در کارت هایی بنویس و حالا با کارت کلمات هر دسته از کلمات زیر را مرتب کنار هم بچین تا یک جمله زیبابسازی
( سوزن - می دوزم - دامن - من - با )
( در - می ایستد - باران - مینا - مینو - با )
( درسم - من - می دانم - را )
نم نم - از - باران - ابر - می بارد )
حالا که کلمات هر جمله را مرتب کردی و جمله ساختی جمله را بخوان به خاطر بسپار و در دفترت بنویس
متن های روان خوانی و کلمات نشانه ( ای ی ی) را بخوان و یک املای کوتاه بنویس
از بازی با کارت هایت فیلم ارسال کن
تمرین با کارت ترکیب ها و خواندن کارت ترکیب هارا هر شب فراموش نکن
هنر اول
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
در کلاس نقاشی پرنده و ابزار کاغذ رنگی آموزش داده شد . نقاشیهای دانش آموزان در کلاس دیده شد . بسیار عالی انجام دادند.
تکلیف:
لطفا نقاشی پرنده با تصویر سازی کامل طبق مهلت تعیین شده ارسال شود.