فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: آینده سازان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی درسی مبحث محیط صفحه ی 86 کامل و 87 سوال یک و دوی آن در کلاس با مشارکت عزیزانم حل شد.فیلم و فایل ارسال شد.
تکلیف: پسرهای من جهت تکمیل صفحه ی 87 ابتدا فیلم ها را دیده سپس این صفحه را مطابق با نکات فیلم کامل کنید.سه صفحه ی پایانی فایل ارسالی صفحات کتاب درسی،سه سوال برای تکلیف محیط قرار دادم،که روی برگه انجام شود.یک ضرب سه رقمی و یک تقسیم چکشی هم به موازات آن با اعداد دلخواه بنویسید و حل کنید.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: روخوانی درس دوازدهم مجدد انجام شد.لغات هم معنی به صورت نظرسنجی پرسیده شد.کتاب کار علوی فارسی بخش املادان روخوانی و مطابق با آن،جدول صفحه ی 97 انجام شد.بخش تمرین کتاب کار هم سوال یک و دوی آن با مشارکت پسرانم انجام شد.
تکلیف: فرزند ایرانم،پسر افتخار آفرین من، امشب روی یک برگه ی a4 یک نقشه ی ایران بزرگ بکش آن را به زیبایی یک رنگ ملایم بزن سپس لغاتی که زیر آن خط کشیدیم را داخل آن بنویس.چهار لغت هم معنی نیز داخل آن بنویس.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جهت کلاس فردا در صورت حضوری بودن،اِلِمان های راننده،بذگه های تکالیف فارسی و ریاضی،کتاب ریاضی درسی،فارسی کار،علوم درسی همراه پسرانم باشد،در صورت مجازی بودن،برگه ای جهت حل تمرینات ریاضی دوره ای برای سنجش پیش رو،کتاب اجتماعی و کتاب علوم درسی کنار عزیرانم باشد.
تکلیف: اجتماعی در صورت مجازی بودن درس 13 و 14 پرسیده می شود.در صورت مجازی بودن هم طبق روال تکالیف تا ساعت 11 شب در پرتال فقط بخش ریاضی ارسال شود.در صورت عدم موقعیت مناسب جهت ارسال تکلیف در پرتال،اولیای نازنین اطلاع دهند که بچه ها همکاری لازم رو داشتن و تکالیف رو انجام دادن.ممنونم.

بازی استراتژیک

مدرس: جوکار، محدثه
فعالیت: وارم آپ(با کمک تک تک دانش آموزان انجام شد) بازی حافظه با رنگا انجام شد(تقویت مهارت پایداری،تقویت حافظه کوتاه مدت) بازی ریتمیک با موزیک با ابزار داخل منزل انجام شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث محیط همراه با نکات و دست ورزی آموزش داده شد.صفحه ی 85 در کلاس انجام شد فیلم و فایل ارسال شد.
تکلیف: فیلم ها مشاهده شود سپس مطابق فیلم دوم عزیزانم محیط دستانشان را در یک برگه ی a4 با نخ یا کاموا یا کش به دست آورند و روی برگه بچسبانند.دو صفحه ی اول فایل ارسال شده نیز نکاتی است که باید داخل کتاب صفحات 85 و 86 چسبانده شود پس تمیز و مرتب نوشته و وارد کتاب شود( چسبانده شود) صفحه ی سوم فایل را نیز در برگه ی دفتر معمولی نوشته جواب ها را به دست آورید تا بعداً در دفتر تلاش بچسبانیم.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: روخوانی درس دوازدهم انجام شد.بخش واژه آموزی،صندلی صمیمیت و بیاموز و بگو تدریس شد.
تکلیف: پسرم درس 12 را خوب و کامل بخوان. بخش جعبه ی کلمات درس دوازدهم کتاب کار فارسی علوی را کامل کن در پایان با فایل چک کن.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پسرم جهت کلاس فردا در صورت حضور،آیتم های راننده که قبلاً توضیح داده بودم،ارمغان 17،تکلیف محیط دست روی برگه،کتاب ریاضی درسی،کار فارسی،قرآن مورد نیاز است،کتاب نگارش و دفتر تلاش و کتاب کار ریاضی علوی هم مورد نیاز است که در مدرسه می باشد.در صورت غیر حضوری بودن کتاب ریاضی درسی و کار فارسی علوی مورد نیاز خواهد بود.
تکلیف: لطفاً در صورت مجازی بودن تمام تکالیف تا ساعت 23 فقط در بخش ریاضی ارسال شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس14(تخصص گرایی) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم تخصص گرایی و متخصص،مزایای انجام کار توسط متخصصین ازقبیل سرعت بخشیدن به مرحله تولید،افزایش کیفیت محصولات و ....فعالیت کلاسی صفحه 109 به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل انجام شود.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فایل تدریس محیط و حل صفحه ی 85 در این بخش تقدیم شما می شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 117 در کلاس با مشارکت پسرانم انجام شد.ارمغان شماره ی 17 بخش ریاضی،علوم و اجتماعی در کلاس حل شد.
تکلیف: پسرم ارمغان 17 را کامل کن سپس معلم شو و در برگه ی a4* خودت پنج سوال طرح کن و از پدر یا مادر عزیزت آزمون ریاضی بگیر،به این صورت {سوال اول:دو ضرب سه رقم در یک رقم یکی فرایندی یکی تکنیکی}،{دو تقسیم چکشی برای سوال دو،یکی 47 تقسیم بر 9 و یکی 51 تقسیم بر 8}،{برای سوال سه دو شکل ترکیبی و پیدا کردن ضلع های روبرو مانند شکل پایین صفحه ی 75 ریاضی درسی ات}،{سوال چهار هم در مورد تعداد قطر و تفاوت آن با تقارن باشد روی دو شکل به انتخاب خودت}،{برای سوال پنج یک مسئله شبیه به سوال 4 ارمغان شماره ی 17 با تغییر عدد ها}،سپس آن ها را همانند یک معلم تصحیح کن و از ده به آن ها نمره بده.شنبه آزمونک ضرب و تقسیم کتبی خواهند داشت لطفاً تمرین به اندازه داشته باشید.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کلاس بدون دیوار ( حیاط پویا، حیات پایا)

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: لغات مهم و هم معنی ادامه ی درس دوازدهم گفته شد.درس روخوانی شد،بخش درست و نادرست و درک مطلب در کلاس انجام شد.لغات هم معنی درس یازدهم پرسش می شود.
تکلیف: پسرم یک بار بلند و زیبا از روی درس دوازدهم بخوان و اگر خوب خواندی ده امتیاز از مادرت بگیر.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس سیزدهم تدریس شد.فعالیت هلی درس در کتاب انجام شد.پرسش و پاسخ و مرور کامل از دو درس پایانی صورت گرفت.
تکلیف: قسمت با خانواده درس سیزدهم ده امتیاز خواهد داشت.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: دفتر تلاش و کتاب کار ریاضی و علوم در مدرسه می باشد.جهت کلاس های روز شنبه،ارمغان 17، ،کتاب ریاضی درسی،فارسی درسی،و در صورت تمایل و داشتن مواردی که در ویس اعلام کردم همراه عزیزانم باشد.شنبه آزمونک ضرب و تقسیم کتبی خواهند داشت لطفاً تمرین به اندازه داشته باشید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ضلع های متناظر و تقسیم چکشی مجدد تکرار و تمرین شد،داخل دفتر تلاش نوشته شد.
تکلیف: پسرم به سوالات داخل دفترت با دقت پاسخ بده.جدول ضرب تمرین شد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش کتبی علوم از درس هفت و نه از تمام عزیزانم گرفته شد.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس دوازدهم تدریس شد.روخوانی درس دوازدهم انجام شد.زیر لغات مهم فقط در صفحه ی اول درس خط کشیده شد و لغات هم معنی آن گفته شد.
تکلیف: تکلیف نوشتنی ندارید عزیزای دلم فقط تکالیف ریاضی و مطالعه ی درس دوازدهم فارسی.

املا سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: املای پای تخته ای و تقریری از درس یازدهم گفته شد.لغات هم معنی و هم خانواده زیر املا پرسش کتبی شد.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پسرم جهت کلاس روز چهارشنبه ارمغان 17،دفتر تلاش،فارسی درسی همراه شما باشد پ هدیه ها.کتاب کار فارسی ، ریاضی ، علوم هم مورد نیاز است که هر سه در مدرسه می باشد.
تکلیف: چهارشنبه دو درس آخر هدیه ها پرسش می شود.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: کاردستی با پارچه (کلاژ پارچه) انجام شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه افزودن اشکال در نرم افزار پاورپوینت و تنظیمات تغییر ظاهر آن ها که مربوط به سربرگ shape format می باشد آموزش داده شد و دانش آموزان به صورت گروهی در کلاس تمرین کردند.
تکلیف: درس این جلسه در منزل تکرار و تمرین شود، جلسه ی آینده از آن پرسش خواهیم داشت.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت معرفی کردن دیگران در جمع را به وسیله ی بازی و محتوای آموزشی آموختند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تمرین صفحه ی 84 کامل انجام شد.مبحث قطر در بخش انجام بده ی همین صفحه همراه نکات کامل آموزش داده شد.فیلم تدریس ارسال می شود.
تکلیف: لطفاً دو شکل مشابه با شکل پایین صفحه ی 75 بخش انجام بده جهت تشخیص ضلع های متناظر کشیده و ضلع های برخی قسمت ها توسط اولیا و برخی ضلع ها توسط بچه ها تشخیص داده و عدد گذاری شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: فردا درس هفت و نه پرسش از تمام دانش آموزان خواهد شد.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: لغات مهم درس 11 مرور و جمع خوانی شد.کتاب کار علوی درس یازدهم در کلاس مرور و تمام سوالات با پاسخنامه چک شد.
تکلیف: پسرم خوب و عالی اول از متن درس بخوان سپس یک املای حداقل 7 خطی هم به صورت جمله و هم به صورت لغت بنویس و برای املای فردا آماده باشد.لغت معنی ها را هم خوب بخوان پرسش خواهم داشت.

قرآن سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تا صفحه ی 65 همراه با عزیزانم روخوانی و بخش خوانی شد.
تکلیف: ذکر رکوع تا هفته ی آینده حفظ شود.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی فارسی و ریاضی و علوم جهت بررسی در مدرسه نگه داشته شده.پسرم جهت کلاس فردا دفتر تلاش،دفتر املا،کتاب فارسی درسی همراه شما باشد.
تکلیف: لطفاً اولیای عزیزی که نمی توانند در جلسه ی ملاقات های فردی حضور داشته باشند،در ساعت مقرر تماس تلفنی برای ثبت جلسه داشته باشند یا برای درخواست جلسه ی حضوری تماس و اطلاع دهند.سپاس از وجود پرمهرتون.

بازی استراتژیک

مدرس: جوکار، محدثه
فعالیت: بازی ریتمیک و حرکتی با صندلی با هدف مهارت جابه جایی،تقویت سرعت کم و زیاد،تقویت سرعت عمل انجام شد. بازی پیشنهادی (خلاقانه)توسط دانش آموزان طراحی و اجرا شد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 111 تا 116 کتاب کار علوی چک شد و در کلاس با مشارکت عزیزانم حل شد.
تکلیف: تمرین صفحه ی 116 به عنوان تکلیف منزل در کلاس انجام شد.کتاب کارها در مدرسه نگه داشته شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: