فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: آینده سازان

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: نقاشی سه بعدی خانه کشیده شد.ابتدا آموزش طراحی خانه سه بعدی داده شد سپس هر خانه به دلخواه با جزئیات طراحی و سپس با آبرنگ رنگ شد.
تکلیف: هفته آینده چسب و قیچی و آبرنگ همراه پسرم باشد( نیازی به همراه داشتن مقوای سفید نیست).

پرتال هوش

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ساخت پازل های رنگی و جذاب به صورت گروهی با هدف تقویت و توسعه ی استدلال منطقی و تفکر شناختی در کلاس با همراهی عزیزانم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جمع و تفریق تکنیکی تمرین و الگویابی توضیح داده شد.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آموزش شبکه ی معنایی با هدف گسترش دامنه ی لغات و تقویت مهارت گفتاری همراه با بارش فکری و پرتاب توپ جهت پیش نیاز آموزش بند نویسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم در پایان هفته فرصت خوبی جهت مطالعه داری،یک کتاب داستان انتخاب کن و آن را بلند و زیبا بخوان،روز یکشنبه نام کتابی که مطالعه کردی به من اعلام کن.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
تکلیف: برای هفته آینده ملزومات هنر شامل یک عدد مقوای سفید - آبرنگ - لیوان یک بار مصرف و دستمال همراه پسرم باشد.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.بازی فوتبال.

پرتال هوش

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کاربرگ پیدا کردن جمع اعداد با هدف تقویت مهارت تفکر منطقی و الگویابی با بازی و پیدا کردن روی کاربرگ مهارتی و خلاقانه به صورت فردی انجام شد.

چوب جادویی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با پخش فیلم و توضیحات مربوط به نحوه ی تشکیل رنگین کمان ساخت رنگین با چوب بستنی های رنگی به جهت مهارت حل مسئله،هماهنگی بین دست و چشم و آموزش تمرکز و صبر در قالب گروه های چهار نفره انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جمع و تفریق تکنیکی جهت یادآوری و معرفی جایگاه عددها در جدول ارزش مکانی همراه با گسترده نویسی به صورت گروهی و بازی و ساخت جدول با خوراکی های سالم و ناسالم و تلفیق با علوم در کلاسی شاد و پویا انجام شد.
تکلیف: به اطلاع اولیای عزیز می رساند روز چهارشنبه مدرسه طبق روال دایر بوده و فعالیت های آموزشی طبق برنامه ی روز سه شنبه، انجام خواهد شد.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: حضور در مراسم عزاداری امام حسین (ع)

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مروری بر ساعت همراه با بیان نکات مهم و بازی مهارتی و تلفیقی، ریاضی_فارسی در گروه های کلاسی به جهت تقویت مهارت کلامی،تقویت جمله سازی(ساخت جمله ی خنده دار) انجام شد.دفاتر بازدید و تحویل عزیزانم شد.فیلم بمفید مرور ساعت ارسال شد لطفاً بچه ها حتماً ملاحظه نمایند.

پرتال هوش

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش و پاسخ و مرور مباحث ریاضی سال گذشته انجام شد.

چوب جادویی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ساخت مداد با چوب بستنی های رنگی رنگی به جهت مهارت حل مسئله،هماهنگی بین دست و چشم و آموزش تمرکز و صبر در قالب گروه های چهار نفره انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: