فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: آینده سازان
فعالیت: با سلام و احترام اولیای عزیز ضمن تشکر از همراهی شما در برگزاری پایگاه تابستانی شاد و پربار برای پسرانمان، به اطلاع می رساند فردا کلاس ها تعطیل می باشد. از شما دعوت به عمل می آید همراه فرزند عزیزمان جهت مشاهده ی فعالیت ها در بازه ی 10:30 الی 11:30 در مدرسه حضور به هم رسانید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث الگویابی مجدد همراه با اسلاید،مرور و کاربرگ مربوطه توسط عزیزانم در کلاس حل و رفع اشکال شد.بازی جذاب هوش و دقت به صورت پرتاب توپ با شبیه سازی بازی بسکتبال و جمع ذهنی با هدف افزایش دقت شنیداری و دیداری انجام شود.
تکلیف: برخی دانش آموزان تکلیف مهارتی دیشب را انجام نداده بودند،لطفاً مطابق ویس بررسی شود.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بازی جذاب پانتومیم با هدف تقویت صحیح خوانی،افزایش سطح یادگیری و توانایی نوشتن جملات زیبا و تقویت و بهبود درک مطلب به صورت مشارکتی و دانش آموز محور برگزار شد.
تکلیف: پسر عزیزم برای پدر و یا مادر عزیزت یک صفحه از کتاب داستان بخوان و پانتومیم یکی از شخصیت های آن را بازی کن.

چوب جادویی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فعالیت های تکمیلی،رنگ آمیزی و چسباندن برچسب ها و ... نمایشگاه با مشارکت عزیزانم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی مبحث بسیار مهم الگو همراه با بازی روی جدول اعداد و نمایش جنگل و محور به صورت گروهی و جذاب مرور و نکات مهم وارد دفتر شد.دفاتر بازدید و تحویل عزیزانم شد.
تکلیف: پسرم به الگوهای اطرافت،مسیر راهت تا منزل ،اتاق،آشپزخانه و ...خوب نگاه کن و اسم الگوهایی که می بینی را در دفتر مشقت بنویس و همان جا یکی از آن ها را برایم نقاشی کن.به مادر یا پدر عزیزت دو شرط مهم الگو را بلند و زیبا بگو.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث نیروهای تماسی و غیر تماسی همراه با نمایش و مسابقات هیجان انگیز اتومبیل رانی با آهن ربای جادویی و آشنایی با مفهوم جذب و دفع و قطب های هم نام و غیر هم نام و انواع آهن ربا تدریس و در کلاس انجام شد.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام بازی گروهی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: