فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: ابوریحان

ریاضی پنجم

مدرس: فشکی، منصوره
فعالیت: فیلم ها و جزوه های بارگذاری شد در کانال واتساپ در مورد اعداد مرکب
تکلیف: تک تک فیلم ها و جزوه ها دیده و خوانده شود و تمام سوالات تمرین شود

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: علایی یورنجی، محدثه
فعالیت: فعالیت شماره 3 و 4 صفحه 5 و 6 حل شود. فعالیت شماره 5 صفحه 6 حل شود.
تکلیف: سوالات ارسال شده درس اول را نوشته و پاسخش را بنویسید. درس اول خوانده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام گزارش کلاس آنلاین Math روز یکشنبه مورخ 00/7/11 دورهی مبحث Multiplication and division
تکلیف: لطفا کاربرگ را پاسخ دهید.

فارسی پنجم

مدرس: متش، نوشین
فعالیت: با سلام فعالیت کلاس آنلاین: شعر ستایش و درس یک پرسیده شد. واژه آموزی درس یک گفته شد. صفحه ی 8،9 کتاب نگارش پاسخ داده شد. تکلیف: صفحه ی 10،11 کتاب نگارش پاسخ داده شود. معنی و مفهوم شعر ستایش و درس یک مطالعه شود. باتشکر

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: باسلام و احترام فصل 2 کتاب سواد مالی (ارزش کالا) تدریس شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 20 انجام شود.

علوم پنجم

مدرس: همیز، زینب
فعالیت: آموزش ساخت فرفره های چرخان و تدریس صفحه ی 3 کتاب درسی مبحث کاوشگری همراه مشاهده ی فیلم
تکلیف: کاوشگری ساخت فرفره ها انجام شده، نتایج در جدول صفحه ی 4 کتاب کار درسی نوشته شود. عکس صفحه ی 4 و فرفره های ساخته شده در بخش تکالیف پرتال گذاشته شود.

فارسی پنجم

مدرس: متش، نوشین
فعالیت: با سلام. فعالیت کلاس آنلاین: شعر ستایش و درس یک روان خوانی شد. معنی و مفهوم شعر و درس یک ،کلمات هم خانواده ،کلمات هم قافیه ی شعر گفته شد. تکلیف: درس یک و ستایش روان خوانی شود. معنی و مفهوم شعر ستایش و درس یک مطالعه شود. کلمات سخت درس یک نوشته شود. باتشکر

علوم پنجم

مدرس: همیز، زینب
فعالیت: بیان قوانین کلاس، اعلام نفرات برتر مسابقه ی طراحی سوال علوم تابستان، مرور درس های علوم پنجم با مسابقه، تدریس مبحث مراحل روش علمی، ساخت فرفره ی چرخان و انجام کاوشگری صفحه ی 3 کتاب درسی در کلاس
تکلیف: نقشه ی مفهومی درس یک که روز جلسه ی اولیا تحویل داده شده بود مطالعه شود.
فعالیت: فعالیت دو صفحه اول درس اول اجتماعی حل شود. دوصفحه اول درس 1 خوانده شود. باقی درس پیش خوانی شود.
توضیح: درس اول اجتماعی (با دیگران ارتباط برقرار میکنیم) خوانده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: