فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: اندیشمندان

ریاضی سوم

مدرس: نیکبخت، فاطمه
فعالیت: فروشگاه اسباب بازی با هدف تقویت حافظه عددی، مهارت محاسبه و حل مسئله به صورت گروهی و بسیار جذاب انجام شد. کاربرگ جمع عدد ها به جهت تقویت مهارت های تفکر منطقی وحل مسئله به صورت رقابت گروه ها که خیلی هیجان انگیز بود برگزار شد.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: نقاشی سه بعدی خانه کشیده شد.ابتدا آموزش طراحی خانه سه بعدی داده شد سپس هر خانه به دلخواه با جزئیات طراحی و سپس با آبرنگ رنگ شد.
تکلیف: هفته آینده چسب .قیچی و آبرنگ همراه پسرم باشد(نیازی به همراه داشتن مقوای سفید نیست)

علوم سوم

مدرس: نیکبخت، فاطمه
فعالیت: مرور انواع چشمه های نور و مثال های مختلف و آشنایی با چگونگی تشکیل سایه با استفاده از جعبه شبیه ساز مانند تلویزیون و چراغ قوه و فیگور های حیوانات و تشکیل سایه آن ها در حیاط مدرسه انجام شد و انیمیشن سایه ها در کلاس نمایش داده شد که برای پسرهای قشنگم بسیار جالب و جذاب بود.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
تکلیف: برای هفته آینده ملزومات هنر شامل یک عدد مقوای سفید - آبرنگ - لیوان یک بار مصرف و دستمال همراه پسرم باشد.

ریاضی سوم

مدرس: نیکبخت، فاطمه
فعالیت: یاد آوری و معرفی جایگاه عدد ها در جدول ارزش مکانی، جمع تکنیکی و گسترده نویسی با بازی همراه با کیک ، چوب شور و پفک حلقه ای به صورت گروهی انجام شد که برای پسرهای عزیزم بسیار جذاب بود.
تکلیف: به اطلاع اولیای عزیز می رساند روز چهارشنبه مدرسه طبق روال دایر بوده و فعالیت های آموزشی طبق برنامه روز سه شنبه، انجام خواهد شد.

علوم سوم

مدرس: نیکبخت، فاطمه
فعالیت: حضور در مراسم عزاداری

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: کاردستی و نقاشی خانه انجام شد. ابتدا کاردستی خانه با کاغذ ساخته شد سپس با مداد رنگی و کاغذ رنگی قسمت بیرونی و داخل خانه به دلخواه نقاشی و با کلاژ تکمیل شد.

ریاضی سوم

مدرس: نیکبخت، فاطمه
فعالیت: مروری بر ساعت همراه با بازی مهارتی و تلفیقی، ریاضی_فارسی در گروه های کلاسی به جهت تقویت مهارت کلامی،تقویت جمله سازی(ساخت جمله ی خنده دار) انجام شد. فیلم مرور ساعت برای پسرهای عزیزم ارسال شد.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، بازی فوتبال، مسابقه حرکت پلانک
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: