فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: اندیشمندان

علوم سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: آشنایی با هرم مواد غذایی به جهت شناخت خوراکی های سالم و ناسالم همراه با ارائه فایل و بارش فکری در کلاس انجام شد.با همراهی پسرانم به صورت گروهی بشقاب سلامت ساختیم
تکلیف: پسر قشنگم ببین در شام امشب چه خوراکی های سالمی وجود دارد.

فارسی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: مبحث هم خانواده و حروف مشترک بین تعدادی از کلمات و تفاوت آن با هم معنی با استفاده از تعریف شباهت ، فایل و کاربرگ همراه با بازی و دست ورزی گروهی در کلاس انجام شد.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: با توجه به اردوی فردا کیف سبک(میان وعده و آب) همراه داشته باشید.نیاز به آوردن جزوه نیست.

ورزش سوم

مدرس: عالی، مهدی
فعالیت: بازی سرعت و چابکی با کنز این بازی به تقویت هماهنگی دست و چشم کمک می‌کند و به کودکان یاد می‌دهد که چگونه هدف‌گیری کنند.

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: جمع و تفریق فرآیندی به جهت شناخت اعداد،تقویت مهارت جمع و تفریق کردن همراه با ارائه فایل در کلاس انجام شد.کاربرگ‌مربوط به جمع و تفریق فرآیندی در کلاس انجام شد
تکلیف: کاربرگ مرتبط با جمع و تفریق فرایندی در منزل حل و فردا به کلاس آورده شود.

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: نقاشی با آبرنگ (حیوان دلخواه با ویژگی های خاص) انجام شد.

دست ورزی

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: ساخت ماشین به جهت تقویت مهارت های حرکتی و افزایش دقت به صورت گروهی انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: مبحث الگویابی همراه با دست ورزی مرور و تمرین شد.
تکلیف: سوال یک و سه کاربرگ تمرین الگویابی در منزل حل شود.پسرم الگو را برای پدرو مادرت تعریف کن و بگو در طبیعت چه الگوهایی را می توان نام برد.

فارسی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: بازی کلمات وارونه جهت تقویت املا و حافظه دیداری و تشخیص حروف کلمه ها انجام شد . کاربرگ مربوط به املای خلاق و کلمات وارونه با همکاری پسرانم در کلاس انجام شد .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: هاشمی، یلدا
فعالیت: لطفا تمام دانش آموزان جزوه ها را روز یکشنبه همراه خود داشته باشند. متشکرم

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: هفته آینده آبرنگ, یک عدد مقوای سفید,لیوان یکبار مصرف و دستمال پارچه‌ای همراه پسرم باشد.(داشتن پیشبند اختیاری است)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: