فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: بوستان

علوم سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: کتاب کار علوم فصل 5 کامل شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه های 185 و 186 انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: روان خوانی از درس 8 انجام شد.

املا سوم

مدرس: فرخی، سعیده
تکلیف: املا ارسالی نوشته شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: درس 7 کامل شد.

ریاضی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: کتاب درسی صفحه های 53 و کتاب کار کار در کلاس صفحه 80 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه های 85،86 و 87 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: مهارت همدلی(بذیرش تفاوتهای فردی) انجام نقاشی و گفتگوی گروهی
تکلیف: تکمیل ص:30و31 نقاشی (توضیح در ویس)

ریاضی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: تساوی کسرتدریس شد و صفحه 52 کتاب درسی و کاردر کلاس صفحه73 کامل شد.

فارسی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: کتاب کار درس 7 بررسی شد.
تکلیف: صفحه های 64،65 و 66 انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: کار در کلاس فصل 3 ،قسمت 2 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 81 انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: بخوان و بیندیش انجام خوانده شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه های 55،56 و 57 انجام شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: درس 8 تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ شماره 5 و 6 انجام شود.

قرآن سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: صفحه 36 کتاب روان خوانی شد.
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.

ریاضی سوم

مدرس: فرخی، سعیده
فعالیت: صفحه 51 کتاب کار شد و جزوه ریاضی نوشته شد.
تکلیف: جزوه ها به همراه تکلیف انجام شود.

نگارش سوم

مدرس: فرخی، سعیده
تکلیف: کتاب نگارش صفحه های 41،42،43 و 44 انجام شود.

املا سوم

مدرس: فرخی، سعیده
تکلیف: املا از درس 7 نوشته شود.

هنر سوم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس نقاشی جغد روی سنگ با رنگ گواش آموزش داده شد.نقاشیهای دانش آموزان در کلاس دیده شد . بسیار عالی انجام دادند.
تکلیف: لطفا نقاشی جغد طبق مهلت تعیین شده ارسال شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش ایجاد عکس و تمام تنظیمات آن. فیلم آفلاین 16 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: 4 اسلاید با موضوع 4 فصل سال و استفاده از متن هنری و عکس و اشکال و تغییر پس زمینه در آنها.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: مبحث ساعت تدریس شد.
تکلیف: 10 ساعت در دفتر بکشند. 5 تا از ساعت ها را اولیا ساعت بگویند و دانش آموزان عقربه بکشند . 5 تا از ساعت ها را اولیا عقربه بکشند دانش آموزان بیان کنند. می توانید به جای کشیدن در دفتر از ساعت های آموزشی هم استفاده کرده و به صورت شفاهی کار کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: مراحل رشد گیاه تدریس شد.
تکلیف: کارتون ارسال شده را تماشا کنند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: