فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: توت فرنگی

فارسی اول

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: فعالیت ها و آموزش هایی که در پایگاه تابستانی داده شد مرور شد. در دانشمند کوچک با بهداشت فردی آشنا شدیم حواس پنجگانه را با مسابقه یاد گرفتیم با حیوانات اهلی و وحشی و چهار فصل سال کاردستی درست کردیم در زبان آموزی طرز صحیح مداد دست گرفتن را یادگرفتیم با هم آغاز ،هم پایان، کلمه و جمله آشنا شدیم . در ریاضی الگو ، شمارش اعداد، اشکال هندسی را یاد گرفتیم و امروز در پایان دستبد با هدف تکرار و تمرین مبحث الگو درست کردیم

ریاضی اول

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: اَشکال هندسی و نام های آن ها با بازی چوب خط یاداوری شد هفته ی پیش اشکال هندسی را به عنوان کاردستی و کار با قیچی در زنگ دانشمند کوچک انجام دادیم و در این هفته زنگ ریاضی روی مقوا حیوانات اهلی و وحشی را درست کردیم و چسباندیم (تلفیق علوم و ریاضی )
تکلیف: آخرین کاربرگ پایگاه تابستانی را تکمیل کنید و فردا به مدرسه بیاورید ممنون از اولیاء محترم و عزیزم که همراه بودید و منظم کاربرگ ها را تحویل می دادید لطف کنید کاردستی الگو ( کرم ها با دایره های رنگی که به چوب بستنی چسبانیدیم و دانش آموزان به منزل بردند را نیز فردا به همراه خود بیاورند تا در نمایشگاه اختتامیه تابستان قرار دهیم)

علوم اول

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: کلیپ آموزش فصل ها و ماه های مربوط به هرفصل دیده و تدریس شد. نقاشی های مربوط به پوشاک،رسم ها (مانند عیدنوروز)، میوه ها، آب وهوای هرفصل به دانش آموزان داده شد و در کلاس رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: کاربرگ تحویل دانش آموزان داده شد لطفا کره ی زمین را به دلخواه خود تزیین کنند و یک داستان از فصل ها به اولیاء خود بگویند تا برایم بنویسند. (ولی عزیز توجه فرمایید داستان معنی دار باشد و با جمله سازی درست توسط دانش آموز گفته شود بچه ها در زنگ زبان آموزی با جمله سازی و در زنگ نمایش خلاق با قصه گویی آشنا شدند) حتما فردا کاربرگ را به مدرسه بیاورید.

موسیقی

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: شعر کامل حفظ شده و همگی باهم خواندیم

نمایش خلاق

مدرس: قربانی، شادی
فعالیت: دیالوگ قطره ها را همگی باهم تمرین کردیم و حفظ کردیم
تکلیف: لطفا دانش آموزانی که دیالوگ قطره ها را مسلط نیستند در منزل تمرین کنند تا برای جشن کامل آماده باشند متن نمایش را بصورت کامل درداخل پرانتز نوشتم (من دوست دارم روی یه رود ببارم و همراه اون به تپه ها و دشت ها و کوه ها سفرکنم پس حالا ماهم یه فایده داریم چه فایده ای بالاتر از اینکه دیگران را خوشحال کنیم ای مزرعه،ای زمین،ای دریای بزرگ ما اومدیم)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: