فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: رنگین کمان

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین و تکرار صدای ( ر ) به صورت بازی سرعتی با همکاری نوآموزان توانمند و باهوشم و تمرین و تکرار در کتاب انجام شد

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین سوره مبارکه (کوثر)با همخوانی پسران توانمندم انجام شد

خلاقیت

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: تمرین نمایش خلاق حافظ خوانی و خواند سوره توحید دو زبانه به مناسبت جشن یلدا با همکاری نوآموزان باهوش و زرنگم انجام شد

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: دانشمند کوچک مبحث زندگی شهری و روستایی جهت تمرین و تکرار با همکاری نوآموزان توانمندم انجام شد

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: بازی دست ورزی با خمیر با همکاری نوآموزان جهت افزایش مهارت دست ورزی و قوی تر شدن ماهیچه های دست ایجاد ذهن خلاق انجام شد
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش و آشنایی با صدای ( ر ) به صورت فایل پاور و دیدن تصاوریر که با صدای ( ر ) شروع می شوند و به صورت بازی انجام شد

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: آقارضی، محدثه
فعالیت: آموزش سوره مبارکه (کوثر) با همخوانی نوآموزان باهوش و توانمندم انجام شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: