فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زبان سطح 3

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: گرامر گذشته ( was , were ) تدریس شد. سوال و جواب در مورد تاریخ تولد کار شد.
تکلیف: ویدیو ارسالی رو ببینند. 3 جمله با was و 3 جمله با were بنویسند. تاریخ تولد دانش آموزان به ماه میلادی در ویدیو گفته شده. هر دانش آموز تاریخ تولد خود را با تلفظ صحیح حفظ کند. * نکته تاریخ تولد در زمان صحبت کردن به این شکل گفته میشه. I was born *the* 22nd *of* January. اما در نوشتن به این شکل باید نوشته بشه I was born 22nd January. اگر در ویدیو من مثل گفتاری نوشتم صرفا برای تمرین بوده که بچه ها متوجه ساختار جمله شوند. شما اگر خواستین بنویسین به شکل صحیح بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: درس ماه ها و اعداد ترتیبی تدریس شد. The months and ordinal numbers
تکلیف: تکلیف : ماه ها قبلا یادگرفته شده . چنانچه فراموش کردن حتما با شعر ماه ها چندین بار بخونن تا یادآوری بشه. *اعداد ترتیبی را بخوانند و همراه ویدیویی که ارسال میشه تکرار کنند تا حفظ بشن . طریقه نوشتن اعداد ترتیبی به عدد و به حروف برای اعداد فقط از حروف اختصاری کنار عدد استفاده میشه . اعداد یک تا سه متفاوته ولی از 4 به بعد همه شبیه هم هستن. 1st ,2nd , 3rd, 4th, 5th, 6th , ..... به حروف First, second, third, fourth, fifth , sixth , seventh, eighth, ninth, tenth.... اعداد ترتیبی *یک تا ده* را حداقل هر عدد سه بار بنویسند. به این شکل 1st_ first_ first_ first 2nd- second_ second _ second

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: درس toys و گرامر past simple دوره شد.
تکلیف: کلمات مربوط به درس toys مرور شود. کاربرگ منچ انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: کتاب داستان A monster Mistake تا پایان صفحه 24 تدریس شد.
تکلیف: روخوانی کامل کتاب تمرین شود. فیلم یا ویس روخوانی از *صفحه 18 تا صفحه 24* برای من ارسال شود. دانش آموزان کتاب را ببندند و بدون دیدن متن و تصویر کتاب سعی کنند هر چه در مورد داستان را به یاد می آورند توضیح دهند.( اگر برای دانش آموزی این شکل از توصیف سخت بود میتونه فقط تصاویر کتاب رو نگاه کنه و روی تصاویر توضیح بده اما متن رو نخونه. ) *برای توصیف سعی کنند از گرامر گذشته استفاده کنند.*
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: