فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زبان سطح 3

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: داستان صفحه 34 کتاب Discovery تدریس شد
تکلیف: فایل صوتی این صفحه را گوش کنند و چندبار روخوانی کنند. دانش آموزانی که صفحه 32 کتاب کار را انجام نداده امروز انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: گرامر صفحه 33 کتاب Discovery سوال و جواب با do و does تدریس شد. ? On sunny days, does he like riding a bike . Yes , he does. No he doesn't
تکلیف: کتاب کار صفحه های 31 و 32 انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: صحبت در مورد روز شکر گزاری و آموزش کلمات مربوط به این روز. تدریس دو بیت از شعر Fir the rest of my life
تکلیف: شعر for the rest of my life را تا جایی که درس داده شده حفظ کنند. ( ویدیو در کانال کلاسی بارگزاری شده. ) به صورت ویس از حفظ خواندن شعر ارسال شود. تکلیف روز شکرگزاری : یکی از موارد زیر را انتخاب کرده و انجام دهند. 1 . یکی از کاردستی هایی که داخل ویدیو ارسال شده در کانال کلاسی هست را انتخاب کرده ، درست کنند و روی هر انگشت بنویسند که برای چه چیزی شکر گزار هستند. I ... am thankful for . ارسال عکس یا ویدیو در واتس اپ 2. متنی که انتهای ویدیو ارسال شده در کانال آماده را حفظ کنند و روی پاور پوینت که خودشان درست میکنند متن را بیان کنند . این تکلیف را به صورت ویدیو در واتس اپ ارسال کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: گرامر صفحه 32 تدریس شد.
تکلیف: ویدیو ارسال شده را ببینند و به سوالات آخر ویدیو در دفتر پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: کلمات صفحه 32 کتاب Discovery با موضوع آب و هوا و فعالیت مربوط به هر نوع آب و هوا تدریس شد.
تکلیف: یک کاربرگ ارسال شده که برای مثال اولین قسمت انجام شده . در مورد سایر روز ها مطابق نمونه نوشته شده در دفتر جواب بنویسند. نیازی به کشیدن تصویر یا نوشتن صورت سوال در دفتر نیست فقط پاسخ نوشته شود . با توجه به ارزشیابی سعی شده تکلیف کم باشه اما چنانچه فرصت داشتین spell کلمات صفحه 32 کتاب رو کار کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: