فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: مفاهیم طول اشیا ،اندازه گیری اشکال ،شمارش،جدول شگفت انگیز عددی در کلاس آموزش داده شد و کتاب ریاضی صفحات 55-56 در کلاس حل شد .
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحات 43-44 حل شود.

علوم اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: دانشمندان کوچک کلاس به آزمایشگاه رفتند و در مورد گیاهان تحقیق کردند . تدریس فصل پنجم ( دنیای گیاهان ) آغاز شد و صفحات 34-35 کتاب توضیح داده شد .
تکلیف: دانش آموزان چند برگ راجمع کنند و با آنها در برگه A4یک کاردستی درست کنند و تا جلسه بعد به کلاس بیاوردند.

فارسی اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: کلمات درس جدید (س) در تخته کلاس بعداز صداکشی و بخش کردن ، در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: دانش آموزانی که غایب بودند کتاب کار تا آخر صفحه 62 کامل شده است . سه خط املا و 5جمله نویسی در دفتر مشق تمرین شود. فردا از درس های قبلی املا کلاسی داریم.

سرود

مدرس: نصیری، زهرا
فعالیت: مرور سرود اتل متل مدرسه به صورت جمعی پرسش انفرادی از بچه ها شعر اتل متل مدرسه سرود ای مدرسه سلام به صورت دست جمعی و پرسش انفرادی به علت بلد نبودن بچه ها تمام کلاس به سرود ای مدرسه سلام خاتمه یافت
تکلیف: حفظ سرود اتل متل مدرسه اخرین فرصت حفظ سرود ای مدرسه سلام

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس7(خدمات بانک ها) تدریس شد. موضوعات مطرح شده عبارتند از:افتتاح حساب بانکی،دریافت کارت بانکی،صدور کارت هدیه و دریافت وام
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 60 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: ارزیابی تشخیصی آبان ماه با موضوع (( ترسیم خانواده)) انجام شد . در این ترسیم نشانگان قدرت تخیل، هوش فضایی، قدرت تصمیم گیری، سطح اضطراب و مدیریت هیجانات مورد ارزیابی قرار گرفت.

علوم اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: هریک از دانش آموزان در مورد یک حیوان کنفراسی کوتاه در کلاس ارائه داد .

فارسی اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: نشانه جدید (س) آموزش داده شد .شروع آموزش با جشن شاد و خوردن ساندویج در کلاس بود.جایگاه نشانه در جدول الفبا مشخص شد .جدول ترکیبات (دوستی ) و کلمات جدید در دفتر مشق تکرار وتمرین شد.
تکلیف: کلمات جدید در دفتر مشق کامل شود. کتاب کار فارسی نشانه (س) در کلاس حل شده سوالاتی که انجام نشده کامل شود. دانش آموزانی که غایب بودند درس های قبلی چک شود و کتاب تا آخر صفحه 62 کامل باشد .

قرآن اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر وسوره توحید در کلاس همخوانی شد . داستان نان به صورت مشارکتی تعریف شد ونتیجه گیری شد . پیامهای قرآنی قبلی تکرار شد وپیام چهارم ( وشکررو نعمه الله ) تدریس شد . پسرهای زرنگم در مورد آب وفواید آن و چگونگی حفظ ونگهداری آن بحث و گفتگو در کلاس انجام دادند .
تکلیف: پسر زرنگم در مورد داستان نان و فواید آب با مامان و بابا صحبت کن.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش . بازی ترکیبی با مانع (جهش_پرش_تعادل_عمل و عکس العمل_چابکی و سرعت). بازی تعادل: تقویت هوش ورزشی ؛ تعادل وتقویت عصب و عضله

ریاضی اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: درک مفهوم جمع و تفریق به کمک چوب خط ، الگوهای خطی، رسم اشکال به کمک شابلون، الگوهای تکرارشونده ، جدول شگفت انگیز شکلی، پیدا کردن اشکال هندسی از بین نقاط و خط چین ها از مباحثی بود که در کلاس آموزش داده شد و در کتاب کار حل شد .(تم 5 کتاب کار ریاضی در کلاس حل شد)
تکلیف: 5سوال مفهوم تفریق در دفتر ریاضی نوشته شود.( مانند صفحه 33کتاب ریاضی )

فارسی اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: نشانه قبلی از طریق صداکشی ، جدول ترکیبات ، نوشتن کلمات در کلاس تکرار شد و دانش آموزان در مشق جدول دوستی را تمرین کردند . نشانه جدید (س ) به کمک بازی نمکی ایجاد انگیزه شد .( مانند عکسهای ارسالی)
تکلیف: کتاب نگارش درس نشانه (س) کامل شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: باز کردن برنامه نقاشی در ویندوز (paint) ،معرفی عملکرد ابزارهای مداد، پاکن، سطل رنگ و color 1 آموزش داده شد و دانش آموزان در برنامه تمرین کردند.
تکلیف: لطفا در صورت در دسترس بودن رایانه، موارد تدریس شده در برنامه paint تمرین شود.

ریاضی اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: مفاهیم لبه وگوشه در اشکال هندسی، چوب خط، سر شماری ، جمع کردن به کمک انتقال، الگویابی شکلی ، جدول شگفت انگیز در کتاب کار بعد از آموزش ؛ حل شد . کتاب کار صفحات30 -31-32-33 در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب کار تا آخر صفحه 34 کامل شود ( کتاب چک شود ) اگر صفحه ای به دلیل غیبت در کلاس حل نشده ؛ تا آخر تم 4کتاب کار کامل شود.

فارسی اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: کلمات درس (م ) در کلاس صداکشی و نوشته شد در دفتر مشق دیکته کلاسی گفته شد ؛سپس در دفتر املا در زنگ آخر املا سوم گفته شد . بیدپا باهدف افزایش درک مطلب وتوسعه سوادخواندن در قالب حکایت (موش وقالب پنیر ) در کلاس انجام شد . در پایان از دانش آموزان سولاتی پرسیده شد.
تکلیف: 3 جمله نویسی و 5 صداکشی و یک املا شب در دفتر مشق نوشته شود. ارمغان هفته حل شود و شنبه آورده شود.

املا اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: سومین املا از نشانه (م ) در دفتر املا گفته شد .
تکلیف: از املا کلاسی یک دیکته در دفتر املا گفته شود وشنبه به کلاس آورده شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بادی پرکاشن و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

علوم اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: ادامه فصل سوم تدریس شد ودونفر از دانش آموزان در مورد (گاو و فواید آن وغذایش و.. ) و ( مراحل رشد جوجه ) کنفراس دادند .
تکلیف: پسرهای زرنگم تا جلسه آینده تحقیق در مورد حیوانات را به صورت کلاژ یا کاردستی بیاورند.

فارسی اول

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: کلمات درس (م) تکرار شد .صداکشی و بخش کردن کلمات کار شد . مفهوم جمله و جمله نویسی تمرین شد .
تکلیف: از سرمشق های داده شده یک املا نوشته شود. در پایان املا 5 کلمه صداکشی شودو 3جمله سازی تمرین شود.

هنر اول

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: با آموزش حرف م نقاشی مادر را آموزش دیدند و کشیدن لطفا برای هفته آینده هر دانش آموزشی 5عدد چوب بستنی و چسب ماتیکی در کلاس نقاشی به همراه داشته باشن

هوش و ریاضی

مدرس: درویش، فاطمه
فعالیت: مفاهیم تقارن ، نشان دادن اعداد به کمک چینه وچوب خط ، کم کردن و انتقال عدد ، مسیر یابی به کمک اشکال هندسی، الگو یابی خطی ،تجسم فضایی و همچنین مفهوم درون وبیرون در کتاب کار بعد از آموزش حل شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته کلمات جادویی ، مراحل معذرت خواهی و اتیکت صحیح نشستن انجام شد. در دوره ی دروس دانش آموزان آموختند صاف نشست میتواند به سلامت آنها کمک کند.اتیکت صحیح نشستن پشت رایانه و نحوه استاندارد کردن میز و صندلی خود با وسایل در دسترس خانه را آموختند. آشنایی با استفاده صحیح از قاشق و چنگال و آشنایی با اتیکت غذا خوری به وسیله ویدیو آموزشی انجام شد. تک تک دانش آموزان استفاده صحیح از قاشق را تمرین کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: