1401/08/23
ریاضی اول
درویش، فاطمه
مفاهیم طول اشیا ،اندازه گیری اشکال ،شمارش،جدول شگفت انگیز عددی در کلاس آموزش داده شد و کتاب ریاضی صفحات 55-56 در کلاس حل شد .
کتاب کار ریاضی صفحات 43-44 حل شود.
علوم اول
درویش، فاطمه
دانشمندان کوچک کلاس به آزمایشگاه رفتند و در مورد گیاهان تحقیق کردند .
تدریس فصل پنجم ( دنیای گیاهان ) آغاز شد و صفحات 34-35 کتاب توضیح داده شد .
دانش آموزان چند برگ راجمع کنند و با آنها در برگه A4یک کاردستی درست کنند و تا جلسه بعد به کلاس بیاوردند.
فارسی اول
درویش، فاطمه
کلمات درس جدید (س) در تخته کلاس بعداز صداکشی و بخش کردن ، در دفتر مشق نوشته شد.
دانش آموزانی که غایب بودند کتاب کار تا آخر صفحه 62 کامل شده است .
سه خط املا و 5جمله نویسی در دفتر مشق تمرین شود.
فردا از درس های قبلی املا کلاسی داریم.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس7(خدمات بانک ها) تدریس شد.
موضوعات مطرح شده عبارتند از:افتتاح حساب بانکی،دریافت کارت بانکی،صدور کارت هدیه و دریافت وام
فعالیت منزل صفحه 60 انجام شود.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
ارزیابی تشخیصی آبان ماه با موضوع (( ترسیم خانواده)) انجام شد . در این ترسیم نشانگان قدرت تخیل، هوش فضایی، قدرت تصمیم گیری، سطح اضطراب و مدیریت هیجانات مورد ارزیابی قرار گرفت.
1401/08/22
علوم اول
درویش، فاطمه
هریک از دانش آموزان در مورد یک حیوان کنفراسی کوتاه در کلاس ارائه داد .
فارسی اول
درویش، فاطمه
نشانه جدید (س) آموزش داده شد .شروع آموزش با جشن شاد و خوردن ساندویج در کلاس بود.جایگاه نشانه در جدول الفبا مشخص شد .جدول ترکیبات (دوستی ) و کلمات جدید در دفتر مشق تکرار وتمرین شد.
کلمات جدید در دفتر مشق کامل شود.
کتاب کار فارسی نشانه (س) در کلاس حل شده سوالاتی که انجام نشده کامل شود.
دانش آموزانی که غایب بودند درس های قبلی چک شود و کتاب تا آخر صفحه 62 کامل باشد .
قرآن اول
درویش، فاطمه
سوره کوثر وسوره توحید در کلاس همخوانی شد .
داستان نان به صورت مشارکتی تعریف شد ونتیجه گیری شد .
پیامهای قرآنی قبلی تکرار شد وپیام چهارم ( وشکررو نعمه الله ) تدریس شد .
پسرهای زرنگم در مورد آب وفواید آن و چگونگی حفظ ونگهداری آن بحث و گفتگو در کلاس انجام دادند .
پسر زرنگم در مورد داستان نان و فواید آب با مامان و بابا صحبت کن.
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش .
بازی ترکیبی با مانع (جهش_پرش_تعادل_عمل و عکس العمل_چابکی و سرعت).
بازی تعادل: تقویت هوش ورزشی ؛ تعادل وتقویت عصب و عضله
1401/08/21
ریاضی اول
درویش، فاطمه
درک مفهوم جمع و تفریق به کمک چوب خط ، الگوهای خطی، رسم اشکال به کمک شابلون، الگوهای تکرارشونده ، جدول شگفت انگیز شکلی، پیدا کردن اشکال هندسی از بین نقاط و خط چین ها از مباحثی بود که در کلاس آموزش داده شد و در کتاب کار حل شد .(تم 5 کتاب کار ریاضی در کلاس حل شد)
5سوال مفهوم تفریق در دفتر ریاضی نوشته شود.( مانند صفحه 33کتاب ریاضی )
فارسی اول
درویش، فاطمه
نشانه قبلی از طریق صداکشی ، جدول ترکیبات ، نوشتن کلمات در کلاس تکرار شد و دانش آموزان در مشق جدول دوستی را تمرین کردند .
نشانه جدید (س ) به کمک بازی نمکی ایجاد انگیزه شد .( مانند عکسهای ارسالی)
کتاب نگارش درس نشانه (س) کامل شود.
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
باز کردن برنامه نقاشی در ویندوز (paint) ،معرفی عملکرد ابزارهای مداد، پاکن، سطل رنگ و color 1 آموزش داده شد و دانش آموزان در برنامه تمرین کردند.
لطفا در صورت در دسترس بودن رایانه، موارد تدریس شده در برنامه paint تمرین شود.
1401/08/18
ریاضی اول
درویش، فاطمه
مفاهیم لبه وگوشه در اشکال هندسی، چوب خط، سر شماری ، جمع کردن به کمک انتقال، الگویابی شکلی ، جدول شگفت انگیز در کتاب کار بعد از آموزش ؛ حل شد .
کتاب کار صفحات30 -31-32-33 در کلاس انجام شد.
کتاب کار تا آخر صفحه 34 کامل شود ( کتاب چک شود ) اگر صفحه ای به دلیل غیبت در کلاس حل نشده ؛ تا آخر تم 4کتاب کار کامل شود.
فارسی اول
درویش، فاطمه
کلمات درس (م ) در کلاس صداکشی و نوشته شد
در دفتر مشق دیکته کلاسی گفته شد ؛سپس در دفتر املا در زنگ آخر املا سوم گفته شد .
بیدپا باهدف افزایش درک مطلب وتوسعه سوادخواندن در قالب حکایت (موش وقالب پنیر ) در کلاس انجام شد .
در پایان از دانش آموزان سولاتی پرسیده شد.
3 جمله نویسی و 5 صداکشی و یک املا شب در دفتر مشق نوشته شود.
ارمغان هفته حل شود و شنبه آورده شود.
املا اول
درویش، فاطمه
سومین املا از نشانه (م ) در دفتر املا گفته شد .
از املا کلاسی یک دیکته در دفتر املا گفته شود وشنبه به کلاس آورده شود.
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بادی پرکاشن و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.
1401/08/17
علوم اول
درویش، فاطمه
ادامه فصل سوم تدریس شد ودونفر از دانش آموزان در مورد (گاو و فواید آن وغذایش و.. ) و ( مراحل رشد جوجه ) کنفراس دادند .
پسرهای زرنگم تا جلسه آینده تحقیق در مورد حیوانات را به صورت کلاژ یا کاردستی بیاورند.
فارسی اول
درویش، فاطمه
کلمات درس (م) تکرار شد .صداکشی و بخش کردن کلمات کار شد .
مفهوم جمله و جمله نویسی تمرین شد .
از سرمشق های داده شده یک املا نوشته شود.
در پایان املا 5 کلمه صداکشی شودو 3جمله سازی تمرین شود.
هنر اول
اقبالیان، زهرا
با آموزش حرف م نقاشی مادر را آموزش دیدند و کشیدن
لطفا برای هفته آینده هر دانش آموزشی 5عدد چوب بستنی و چسب ماتیکی در کلاس نقاشی به همراه داشته باشن
هوش و ریاضی
درویش، فاطمه
مفاهیم تقارن ، نشان دادن اعداد به کمک چینه وچوب خط ، کم کردن و انتقال عدد ، مسیر یابی به کمک اشکال هندسی، الگو یابی خطی ،تجسم فضایی و همچنین مفهوم درون وبیرون در کتاب کار بعد از آموزش حل شد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته کلمات جادویی ، مراحل معذرت خواهی و اتیکت صحیح نشستن انجام شد.
در دوره ی دروس دانش آموزان آموختند صاف نشست میتواند به سلامت آنها کمک کند.اتیکت صحیح نشستن پشت رایانه و نحوه استاندارد کردن میز و صندلی خود با وسایل در دسترس خانه را آموختند.
آشنایی با استفاده صحیح از قاشق و چنگال و آشنایی با اتیکت غذا خوری به وسیله ویدیو آموزشی انجام شد. تک تک دانش آموزان استفاده صحیح از قاشق را تمرین کردند.